Sukcesywna dostawa materiałów biurowych

Publication date 2017-03-09
End date 2017-03-21 11:00:00
Instytucja Muzeum Powstania Warszawskiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 40534 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 301920001, 301970006
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Muzeum Powstania Warszawskiego wraz z dostarczeniem ich do siedziby Zamawiającego.
2. Artykuły biurowe objęte niniejszym zamówieniem muszą być fabrycznie nowe, w opakowaniach zabezpieczających je przed uszkodzeniem w czasie transportu i magazynowania.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Muzeum Powstania Warszawskiego
Ulica ul. Grzybowska
Nr domu 79
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00844
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 225 397 950
Fax 225 397 924
Email przetargi@1944.pl
Adres strony url www.1944.pl
Regon 1576022200000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.1944.pl
Czy podzielone na czesci Nie
Numer referencyjny MPW.ZP.3121.5.2017
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca zrealizował bądź realizuje, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia polegające na sukcesywnej dostawie artykułów biurowych o wartości nie mniejszej niż 60 000 złotych brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dołączy dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane należycie
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 2) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik 3)zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego 4)W celu umożliwienia oceny jakości materiałów biurowych, Wykonawcy winni wraz z ofertą złożyć następujące próbki: 1) Długopis żelowy (poz.111 ) – 1 szt. (do próbki kolor wkładu – niebieski, czerwony lub czarny) 2) Dziurkacz biurowy (poz. 122) – 1 szt. 3) Koszulka groszkowa A4 (poz. 141) – 1 szt. 4) Koszulka gładka A4 (poz. 142) – 1 szt. 5) Zakreślasz (poz. 180) – 1 kpt. 6) Bloczek samoprzylepny ‘kostka’ (poz. 24) – 1 szt. 7) Korektor w taśmie (poz. 138) – 1 szt. 8) Korektor okrągły w piórze (poz.139) – 1 szt. 9) Papier offsetowy B4, 90g (poz.87) – 1 szt. 10) Klej 8g (poz.134) – 1 szt. 11) Taśma klejąca (poz. 172) – 1 szt. 12) Cienkopis czarny (poz.190) – 1 szt. 13) Koszulka na katalogi i czasopisma ( poz.140) – 1 szt. 14) Kalkulator 12 pozycji, bateria słoneczna (poz. 133) – 1 szt. Zamawiający żąda przedłożenia po 1 sztuce z każdej w/w próbki.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) polegających na sukcesywnej dostawie artykułów biurowych o wartości nie mniejszej niż 60 000 złotych brutto każda, wraz z podaniem ich zakresu, wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane, lub są wykonywane należycie
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena
Kryt 0p 58
Czy aukcja Nie
Data skl 21/03/2017
Godz skl 11:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)