Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
|
Ulica |
ul. Koszarowa
|
Nr domu |
5
|
Miejscowosc |
Wrocław
|
Kod poczt |
51-149
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Tel |
71 3261325 w. 128
|
Fax |
71 3260622
|
Email |
elzbietajanicka@interia.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.wroc.pl
|
Regon |
29046900000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Wdrożenie elektronicznych usług w obszarze e-Zdrowia oraz rozwój systemów informacji medycznej w podmiotach leczniczych o zasięgu wojewódzkim
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
Tak
|
Zamawiajacy powierzyl |
2. Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej z siedziba w Jeleniej
Góry, 58-506 ul. Ogińskiego 6,
3. Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, z siedzibą w Legnicy,
59-220 , ul. Iwaszkiewicza 5
4. Wojewódzki Zespół Specjalistyczny Opieki Zdrowotnej z siedzibą we
Wrocławiu, 50-403 ul. Dobrzyńska 21/23
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
podmiot prawa publicznego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.wroc.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemne
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wrocław, ul.Koszrowa 5, 51-149
|
Numer referencyjny |
PN 17/17
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
15/12/2017
|
Szacunkowa wart zam calosc |
250000
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał:
a) co najmniej trzy usługi polegające na zarządzaniu projektami dotyczącymi wdrażania systemów informatycznych oraz e-usług o całkowitej wartości brutto nie mniejszej niż 10 000.000,00 PLN, finansowanymi z zewnętrznych źródeł finansowania, w tym co najmniej jednym o całkowitej wartości brutto nie mniejszej niż 8 000.000,00 PLN;
b) co najmniej dziesięć usług polegających na opracowaniu dokumentacji przetargowej ( Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z projektem umowy i Protokołu postępowania) oraz dokonywaniu wszelkich czynności w trakcie trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (co najmniej formalno-prawnej oceny ofert złożonych przez wykonawców, przygotowania projektów wezwań wykonawców do wyjaśnień i uzupełnień treści ofert, informacji o wyborach najkorzystniejszych ofert oraz co najmniej dwukrotnego reprezentowania Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą), przy czym wymaga się, aby co najmniej pięć z ww. usług dotyczyło zamówienia na dostawy o szacowanej wartości przedmiotu zamówienia równej lub przekraczającej kwoty określone zgodnie z art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej,
Zamawiający wymaga, aby przynajmniej jedno z przeprowadzonych postępowań przetargowych było zrealizowane lub było w trakcie realizacji po nowelizacji ustawy Pzp z dnia 22 czerwca 2016 r. (Dz. U. z 2016. poz. 1020).
c) co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu audytów wraz z analizą stanu obecnego infrastruktury teleinformatycznej, obejmujących swoim zakresem przygotowanie propozycji nowego modelu funkcjonowania w co najmniej jednym podmiocie leczniczym, a audyty skutkowały wdrożeniem tegoż modelu.
2) Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą brały udział w realizacji zamówienia;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem osób zdolnych do wykonania zamówienia wg wzoru załącznika nr 4, w skład którego wchodzą w szczególności:
a) Kierownik Projektu: co najmniej jedna osoba posiadająca wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne, ukończony kurs lub studia podyplomowe w dziedzinie zarządzania projektami, minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika/ Koordynatora Zespołu, doświadczenie w nadzorowaniu i zarządzaniu co najmniej dwoma projektami o łącznej wartości minimum 10.000.000,00 PLN brutto oraz posiadająca aktualny na dzień składania ofert certyfikat zarządzania projektami na poziomie PRINCE2 Foundation lub równoważny, otrzymany na podstawie egzaminu zewnętrznego.
Poprzez certyfikat równoważny Zamawiający rozumie certyfikat analogiczny do wskazanego powyżej , w szczególności pod względem:
- dziedziny merytorycznej wynikającej z roli której dotyczy certyfikat
- potwierdzenia egzaminem (dotyczy tylko tych ról, których przykładowe certyfikaty muszą być potwierdzone egzaminem),
- wydania przez właściwą, niezależną akredytowaną jednostkę certyfikującą,
b) Specjalista ds. rozliczeń: co najmniej jedna osoba, odpowiedzialna za przygotowanie rozliczenia projektów współfinansowanych ze środków UE, posiadająca wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne, posiadająca biegłą znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości, posiadająca doświadczenie w rozliczeniu co najmniej jednego projektu o wartości minimum 10.000.000,00 PLN brutto współfinansowanego ze środków zewnętrznych źródeł finansowania;
c) Specjalista ds. Zamówień Publicznych: co najmniej jedna osoba posiadająca ukończony kurs certyfikujący lub studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych, posiadająca doświadczenie w przygotowaniu i nadzorowaniu w imieniu Zamawiającego co najmniej dziesięciu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym co najmniej pięciu o szacowanej wartości przedmiotu zamówienia równej lub przekraczającej kwoty określone zgodnie z art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, mając na względzie obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa Unii Europejskiej oraz posiadająca doświadczenie w pełnieniu funkcji członka komisji przetargowej powoływanej rozporządzeniem Kierownika Zamawiającego dla co najmniej dziesięciu postepowań przetargowych,
3) Specjalista ds. aplikacji, baz danych oraz sieci komputerowych w zakresie konfiguracji oraz eksploatacji: co najmniej jedna osoba posiadająca wykształcenie wyższe informatyczne, minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w realizacji projektów informatycznych, posiadająca doświadczenie w pracy przy co najmniej trzech projektach informatycznych o łącznej wartości minimum 10.000.000,00 PLN brutto.
3. Dopuszcza się łączenie powyższych. funkcji
Zgodnie z brzmieniem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w nadzorowaniu i zarządzaniu projektu unijnego.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Prawa.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz którego usługi były wykonywane.
2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Informacje zawarte w wykazie osób, o którym mowa powyżej, złożonym w ofercie, będą stanowiły podstawę do przyznania punktów w kryterium oceny ofert - doświadczenie personelu.
|
Wadium |
7500,00 PLN
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
1) zmiany nazwy lub adresu firmy Wykonawcy lub któregokolwiek Zamawiającego,
2) zmiany formy organizacyjno-prawnej, przekształcenia lub połączenia z inną firmą po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego,
3) jeżeli konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian: wytycznych dotyczących Instytucji Zarządzającej, umowy o dofinansowanie Projektu z Instytucją Zarządzającą lub Harmonogramu realizacji Projektu,
4) jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
5) jeżeli konieczność wprowadzenia zmiany wynikać będzie z okoliczności zewnętrznych, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, a wprowadzenie zmiany warunkuje należytą realizację Przedmiotu Umowy;
6) jeżeli zmiana dotyczy osób, które wykonują czynności w związku z realizacją Przedmiotu Umowy, przy czym zmiany kadrowe mogą nastąpić tylko poprzez zastąpienie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, osobami spełniającymi co najmniej warunki postawione przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym dokonano wyboru oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,
7) zmiany podwykonawców, wykonujących czynności Wykonawcy, wymienionych w ofercie, pod warunkiem, że podwykonawcy będą spełniać warunki opisane w SIWZ , a Zamawiający wyrazi na to zgodę.
|
Kryt 0 |
CENA
|
Kryt 0p |
60
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
23/03/2017
|
Godz skl |
09:00
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|