Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pod nazwą „Wdrożenie elektronicznych usług w obszarze e-Zdrowia oraz rozwój systemów informacji medycznej w podmiotach leczniczych o zasięgu wojewódzkim

Data publikacji 2017-03-16
Data zakończenia 2017-03-23 09:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne,
  • Usługi w zakresie sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 45158 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 727000007, 722200003
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
Ulica ul. Koszarowa
Nr domu 5
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 51-149
Panstwo Polska
Województwo dolnośląskie
Tel 71 3261325 w. 128
Fax 71 3260622
Email elzbietajanicka@interia.pl
Adres strony url www.szpital.wroc.pl
Regon 29046900000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Wdrożenie elektronicznych usług w obszarze e-Zdrowia oraz rozwój systemów informacji medycznej w podmiotach leczniczych o zasięgu wojewódzkim
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl Tak
Zamawiajacy powierzyl 2. Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej z siedziba w Jeleniej Góry, 58-506 ul. Ogińskiego 6, 3. Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, z siedzibą w Legnicy, 59-220 , ul. Iwaszkiewicza 5 4. Wojewódzki Zespół Specjalistyczny Opieki Zdrowotnej z siedzibą we Wrocławiu, 50-403 ul. Dobrzyńska 21/23
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemne
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wrocław, ul.Koszrowa 5, 51-149
Numer referencyjny PN 17/17
Rodz zam U
Okres2c 15/12/2017
Szacunkowa wart zam calosc 250000
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) Posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: a) co najmniej trzy usługi polegające na zarządzaniu projektami dotyczącymi wdrażania systemów informatycznych oraz e-usług o całkowitej wartości brutto nie mniejszej niż 10 000.000,00 PLN, finansowanymi z zewnętrznych źródeł finansowania, w tym co najmniej jednym o całkowitej wartości brutto nie mniejszej niż 8 000.000,00 PLN; b) co najmniej dziesięć usług polegających na opracowaniu dokumentacji przetargowej ( Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z projektem umowy i Protokołu postępowania) oraz dokonywaniu wszelkich czynności w trakcie trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (co najmniej formalno-prawnej oceny ofert złożonych przez wykonawców, przygotowania projektów wezwań wykonawców do wyjaśnień i uzupełnień treści ofert, informacji o wyborach najkorzystniejszych ofert oraz co najmniej dwukrotnego reprezentowania Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą), przy czym wymaga się, aby co najmniej pięć z ww. usług dotyczyło zamówienia na dostawy o szacowanej wartości przedmiotu zamówienia równej lub przekraczającej kwoty określone zgodnie z art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, Zamawiający wymaga, aby przynajmniej jedno z przeprowadzonych postępowań przetargowych było zrealizowane lub było w trakcie realizacji po nowelizacji ustawy Pzp z dnia 22 czerwca 2016 r. (Dz. U. z 2016. poz. 1020). c) co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu audytów wraz z analizą stanu obecnego infrastruktury teleinformatycznej, obejmujących swoim zakresem przygotowanie propozycji nowego modelu funkcjonowania w co najmniej jednym podmiocie leczniczym, a audyty skutkowały wdrożeniem tegoż modelu. 2) Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą brały udział w realizacji zamówienia; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem osób zdolnych do wykonania zamówienia wg wzoru załącznika nr 4, w skład którego wchodzą w szczególności: a) Kierownik Projektu: co najmniej jedna osoba posiadająca wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne, ukończony kurs lub studia podyplomowe w dziedzinie zarządzania projektami, minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika/ Koordynatora Zespołu, doświadczenie w nadzorowaniu i zarządzaniu co najmniej dwoma projektami o łącznej wartości minimum 10.000.000,00 PLN brutto oraz posiadająca aktualny na dzień składania ofert certyfikat zarządzania projektami na poziomie PRINCE2 Foundation lub równoważny, otrzymany na podstawie egzaminu zewnętrznego. Poprzez certyfikat równoważny Zamawiający rozumie certyfikat analogiczny do wskazanego powyżej , w szczególności pod względem: - dziedziny merytorycznej wynikającej z roli której dotyczy certyfikat - potwierdzenia egzaminem (dotyczy tylko tych ról, których przykładowe certyfikaty muszą być potwierdzone egzaminem), - wydania przez właściwą, niezależną akredytowaną jednostkę certyfikującą, b) Specjalista ds. rozliczeń: co najmniej jedna osoba, odpowiedzialna za przygotowanie rozliczenia projektów współfinansowanych ze środków UE, posiadająca wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne, posiadająca biegłą znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości, posiadająca doświadczenie w rozliczeniu co najmniej jednego projektu o wartości minimum 10.000.000,00 PLN brutto współfinansowanego ze środków zewnętrznych źródeł finansowania; c) Specjalista ds. Zamówień Publicznych: co najmniej jedna osoba posiadająca ukończony kurs certyfikujący lub studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych, posiadająca doświadczenie w przygotowaniu i nadzorowaniu w imieniu Zamawiającego co najmniej dziesięciu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym co najmniej pięciu o szacowanej wartości przedmiotu zamówienia równej lub przekraczającej kwoty określone zgodnie z art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, mając na względzie obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa Unii Europejskiej oraz posiadająca doświadczenie w pełnieniu funkcji członka komisji przetargowej powoływanej rozporządzeniem Kierownika Zamawiającego dla co najmniej dziesięciu postepowań przetargowych, 3) Specjalista ds. aplikacji, baz danych oraz sieci komputerowych w zakresie konfiguracji oraz eksploatacji: co najmniej jedna osoba posiadająca wykształcenie wyższe informatyczne, minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w realizacji projektów informatycznych, posiadająca doświadczenie w pracy przy co najmniej trzech projektach informatycznych o łącznej wartości minimum 10.000.000,00 PLN brutto. 3. Dopuszcza się łączenie powyższych. funkcji Zgodnie z brzmieniem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w nadzorowaniu i zarządzaniu projektu unijnego.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Prawa.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz którego usługi były wykonywane. 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Informacje zawarte w wykazie osób, o którym mowa powyżej, złożonym w ofercie, będą stanowiły podstawę do przyznania punktów w kryterium oceny ofert - doświadczenie personelu.
Wadium 7500,00 PLN
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1) zmiany nazwy lub adresu firmy Wykonawcy lub któregokolwiek Zamawiającego, 2) zmiany formy organizacyjno-prawnej, przekształcenia lub połączenia z inną firmą po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego, 3) jeżeli konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian: wytycznych dotyczących Instytucji Zarządzającej, umowy o dofinansowanie Projektu z Instytucją Zarządzającą lub Harmonogramu realizacji Projektu, 4) jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, 5) jeżeli konieczność wprowadzenia zmiany wynikać będzie z okoliczności zewnętrznych, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, a wprowadzenie zmiany warunkuje należytą realizację Przedmiotu Umowy; 6) jeżeli zmiana dotyczy osób, które wykonują czynności w związku z realizacją Przedmiotu Umowy, przy czym zmiany kadrowe mogą nastąpić tylko poprzez zastąpienie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, osobami spełniającymi co najmniej warunki postawione przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym dokonano wyboru oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 7) zmiany podwykonawców, wykonujących czynności Wykonawcy, wymienionych w ofercie, pod warunkiem, że podwykonawcy będą spełniać warunki opisane w SIWZ , a Zamawiający wyrazi na to zgodę.
Kryt 0 CENA
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 23/03/2017
Godzina składania wniosków 09:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)