Zad. nr 1 - artykuły papiernicze Zad. nr 2 - artykuły eksploatacyjne (tonery, zespoły transferu) Zad. nr 3 - artykuły eksploatacyjne (tusze, farby, matryce, filmy, płyty CD-R, DVD)

Publication date 2017-03-27
End date 2017-04-10 10:45:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Końskie
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 51670 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 301920001, 301251002
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia



Opis

Zad. nr 1 - art. papiernicze - 80 pozycji.Zad. nr 2 - artykuły eksploatacyjne (tonery, zespoły transferu) - 75 pozycji.Zad.nr 3 artykuły eksploatacyjne (tusze, farby, matryce, filmy, płyty - 44 pozycje

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Gimnazjalna
Miejscowosc Końskie
Kod poczt 26200
Panstwo Polska
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 413 902 314
Fax 413 902 319
Email szpital@zoz.konskie.pl
Adres strony url www.zoz-konskie.bip.org.pl
Regon 26007645000000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Numer referencyjny DSUiZP 252/MS/7/2017
Rodz zam D
Okres2c 12
Szacunkowa wart zam calosc 480000.00
Waluta calosc pln
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, następujących dokumentów: 1) Dotyczy Zad. nr 1. Sporządzone przez Wykonawcę oświadczenie że zaoferowane art. papiernicze spełniają wymagania opisu ze SIWZ oraz są dopuszczone do użytkowania i obrotu na terenie RP. 2) Dotyczy Zad. nr 2 i 3. Sporządzone przez Wykonawcę oświadczenie że zaoferowane (artykuły eksploatacyjne) produkty równoważne i lub oryginalne spełniają wymagania opisu ze SIWZ oraz są dopuszczone do użytkowania i obrotu na terenie RP. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych dodatkowo w oświadczeniu uwzględnić należy stwierdzenie, że; - nie naruszają praw gwarancyjnych producenta sprzętu, - są fabrycznie nowe, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu, - posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt, - pojemność wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych, zgodnie z normami ISOIEC 19752, ISOIEC 24711, ISOIEC 19798 - zostały wyprodukowane zgodnie z wymogami ISO 9001 oraz ISO 14001 – powyższe oświadczenie dotyczy każdego z produktów (lub grupy produktów). 3) Wykonawca, który zaoferuje produkty równoważne i lub oryginalne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone w opisie rozdz. III pkt 2 SIWZ zad. nr 2 i nr 3. załączając kserokopię; a) Specyfikacji (charakterystyki) technicznej produktu lub „Raportu z testu wydajności” lub Deklaracji zgodności do każdego z produktów (lub grupy produktów) zaoferowanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. Specyfikacja …, lub Raport… lub Deklaracja… muszą zawierać (pod rygorem odrzucenia oferty) dane producenta oferowanego produktu tj. (nazwę, adres, nr. tel.) dokumenty te powinny być wystawione przez jednostkę niezależną, posiadającą akredytację w zakresie badania produktów będących przedmiotem zamówienia lub inną równoważną na terenie UE. 4) Wykonawca, który zaoferuje produkty oryginalne i lub równoważne, zobowiązany jest do załączenia do oferty kserokopii Certyfikatu Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001 oraz ISO 14001 lub innych dokumentów równoważnych na terenie UE. 5) W trakcie badania i oceny złożonych ofert w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment odpowiada zapisom i warunkom zawartym w załącznikach do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania wykonawców do przedłożenia dodatkowych kserokopii dokumentów miedzy innymi: ulotek, folderów, kart katalogowych jak również próbek.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących przypadkach : a) - gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidziane zdarzenia lub okoliczności które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. b) - w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku i wprowadzenia ulepszonego wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. c) - zmiany osób reprezentujących strony i odpowiedzialnych za realizację postanowień umowy d) - zmiany rachunku bankowego i innych danych stron. e) - w razie zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku od towarów i usług, strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w celu dostosowania jej treści do wprowadzonych zmian tj. cena jednostkowa brutto dostarczonego asortymentu oraz wartość umowy brutto podlega automatycznej waloryzacji, uwzględniającej zmianę wielkości podatku od towarów i usług – VAT. Powyższa zmiana obowiązuje od dnia wprowadzenia urzędowej zmiany stawki VAT i nie wymaga zachowania formy pisemnej – aneksu f) - przedłużenia terminu obowiązywania umowy – podpisanym przez obie strony Aneksem
Czy aukcja Nie
Data skl 10/04/2017
Godz skl 10:45
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)