Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Ulica |
ul. Gimnazjalna
|
Miejscowosc |
Końskie
|
Kod poczt |
26200
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
413 902 314
|
Fax |
413 902 319
|
Email |
szpital@zoz.konskie.pl
|
Adres strony url |
www.zoz-konskie.bip.org.pl
|
Regon |
26007645000000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
inny:
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Numer referencyjny |
DSUiZP 252/MS/7/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Szacunkowa wart zam calosc |
480000.00
|
Waluta calosc |
pln
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, następujących dokumentów:
1) Dotyczy Zad. nr 1. Sporządzone przez Wykonawcę oświadczenie że zaoferowane art. papiernicze spełniają wymagania opisu ze SIWZ oraz są dopuszczone do użytkowania i obrotu na terenie RP.
2) Dotyczy Zad. nr 2 i 3. Sporządzone przez Wykonawcę oświadczenie że zaoferowane (artykuły eksploatacyjne) produkty równoważne i lub oryginalne spełniają wymagania opisu ze SIWZ oraz są dopuszczone do użytkowania i obrotu na terenie RP.
W przypadku zaoferowania produktów równoważnych dodatkowo w oświadczeniu uwzględnić należy stwierdzenie, że;
- nie naruszają praw gwarancyjnych producenta sprzętu,
- są fabrycznie nowe, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu,
- posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt,
- pojemność wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych, zgodnie z normami ISOIEC 19752, ISOIEC 24711, ISOIEC 19798
- zostały wyprodukowane zgodnie z wymogami ISO 9001 oraz ISO 14001 – powyższe oświadczenie dotyczy każdego z produktów (lub grupy produktów).
3) Wykonawca, który zaoferuje produkty równoważne i lub oryginalne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone w opisie rozdz. III pkt 2 SIWZ zad. nr 2 i nr 3.
załączając kserokopię;
a) Specyfikacji (charakterystyki) technicznej produktu lub „Raportu z testu wydajności” lub Deklaracji zgodności do każdego z produktów (lub grupy produktów) zaoferowanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.
Specyfikacja …, lub Raport… lub Deklaracja… muszą zawierać (pod rygorem odrzucenia oferty) dane producenta oferowanego produktu tj. (nazwę, adres, nr. tel.) dokumenty te powinny być wystawione przez jednostkę niezależną, posiadającą akredytację w zakresie badania produktów będących przedmiotem zamówienia lub inną równoważną na terenie UE.
4) Wykonawca, który zaoferuje produkty oryginalne i lub równoważne, zobowiązany jest do załączenia do oferty kserokopii Certyfikatu Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001 oraz ISO 14001 lub innych dokumentów równoważnych na terenie UE.
5) W trakcie badania i oceny złożonych ofert w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment odpowiada zapisom i warunkom zawartym w załącznikach do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania wykonawców do przedłożenia dodatkowych kserokopii dokumentów miedzy innymi: ulotek, folderów, kart katalogowych jak również próbek.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących przypadkach :
a) - gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidziane zdarzenia lub okoliczności które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie.
b) - w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku i wprowadzenia ulepszonego wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie.
c) - zmiany osób reprezentujących strony i odpowiedzialnych za realizację postanowień umowy d) - zmiany rachunku bankowego i innych danych stron.
e) - w razie zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku od towarów i usług, strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w celu dostosowania jej treści do wprowadzonych zmian tj. cena jednostkowa brutto dostarczonego asortymentu oraz wartość umowy brutto podlega automatycznej waloryzacji, uwzględniającej zmianę wielkości podatku od towarów i usług – VAT. Powyższa zmiana obowiązuje od dnia wprowadzenia urzędowej zmiany stawki VAT i nie wymaga zachowania formy pisemnej – aneksu
f) - przedłużenia terminu obowiązywania umowy – podpisanym przez obie strony Aneksem
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
10/04/2017
|
Godz skl |
10:45
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|