Dostawa serwerów, modułów pamięci RAM 32GB oraz subskrypcji i licencji oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Security dla CWPL „CePeLek” SP ZOZ

Publication date 2017-03-27
End date 2017-04-04 09:30:00
Instytucja Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska SP ZOZ
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 51741 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 488200002, 302361106
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Pakiet nr 1 – Serwery
Pakiet nr 2- Pamięć RAM 32 GB
Pakiet nr 3 – Subskrypcje i licencje oprogramowania antywirusowego ESET
Endpoint Security



Opis

Dostawa serwerów - 2 sztuki o parametrach określonych w zał. nr 2 do SIWZ Pamięć RAM 32 GB 12 sztukSubskrypcje i licencje oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Security - 200 sztuk

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska SP ZOZ
Ulica Koszykowa 78
Nr domu 78
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-911
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 42 91 065
Fax 22 621 43 64
Email kkraska@cepelek.mil.pl
Internet nie dotyczy
Adres strony internetowej narzedzia nie dotyczy
Adres strony url www.cepelek.mil.pl
Regon 010137895
Czy obowiazkowa Nie
Zamieszczanie obowiazkowe Nie
Nazwa projektu programu Nie dotyczy
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia Siedziba Zamawiającego,Warszawa, ul. Koszykowa 78 w Warszawie, pokój nr 19
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cepelek.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny na piśmie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Zastrezega prawo grup czesci nie zastrzega
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Dostep do dokumentow ograniczony nie dotyczy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 00-911 Warszawa, ul. Koszykowa 78, woj. mazowieckie
Komunikacja elektroniczna wymaga nie dotyczy
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja brak
Numer referencyjny nie dotyczy
Rodz zam D
Okres2c 30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow nie dotyczy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca potwierdza poprzez złożenie oświadczenia.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca potwierdza poprzez złożenie oświadczenia.
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca potwierdza poprzez złożenie oświadczenia.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Wybor wyk nie dotyczy
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego, po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie strony. Zmiany te zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. W szczególności Zamawiający dopuszcza: 1) Aktualizację danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp. 2) Zmianę dotyczącą dostarczanych produktów w sytuacji: • gdy nastąpi wycofanie danego produktu z produkcji przez producenta, a dostępne będą produkty o parametrach nie gorszych niż wynikające z ich opisu SIWZ (wycofanie danego produktu przez producenta, wykonawca musi pisemnie udokumentować), • niedostępności na rynku produktu objętego ofertą Wykonawcy (z innych powodów niż wymieniony powyżej), w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu produkty o parametrach nie gorszych niż wynikające z ich opisu w SIWZ (niedostępność danego produktu na rynku, Wykonawca musi pisemnie uzasadnić, 3) W obydwu wymienionych pod pkt. 2 przypadkach, Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z Zamawiającym proponowanych zamienników a po ich zaakceptowaniu przez Zamawiającego do podpisania stosownego aneksu do umowy. 4) Powyższe nie uprawnia Wykonawcy do podwyższenia ceny za zaproponowane zamienniki, 2. Zgodnie z art. 142 ust.5 PZP wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmian: 1) stawki podatku od towarów i usług – wynagrodzenie netto Wykonawcy nie ulegnie zmianie, jedynie zostanie do niego doliczony podatek VAT w zmienionej wysokości. 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. 3. Podstawą i warunkiem dokonania przez Strony zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadkach o których mowa w ust. 2 jest: 1) złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą dokonanie zmiany, zawierającego propozycję zmiany wysokości wynagrodzenia wraz z jej szczegółowym uzasadnieniem faktycznym i prawnym oraz kalkulację kosztów będących następstwem zmian, o których mowa w ust. 1pkt. 3 i ust. 2 z wykazaniem wpływu tych zmian na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę; 2) udowodnienie za pomocą dokumentów kadrowo-płacowych, że zmiany wymienione w ust. 1 pkt. 3 i ust. 2 pkt.2 i 3 wpłynęły na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 3) dokonanie przez Strony ustaleń i uzgodnień dotyczących faktycznego wpływu określonej zmiany na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę oraz na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy w czasie 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu wniosku o którym mowa w pkt.1. 4. podpisanie przez Strony aneksu do umowy, określającego wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Elementy aukcji elektronicznej nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom nie dotyczy
Informaje przebiegu aukcji nie dotyczy
Warunki do licytacji nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego nie dotyczy
Data skl 04/04/2017
Godz skl 9:30
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Warunki zamkniecia aukcji nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 1 etapy negocjacji nie dotyczy
IV 3 1 dodatkowe informacje brak
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram nie dotyczy
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 2 EtapyDialogu nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje brak
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 3 3 DodatkoweInfo brak
IV IstotnePostanowienia nie dotyczy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje brak
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 2 Powody nie dotyczy
IV 6 6 brak
IV 6 5 Nie
Le term war zam nie dotyczy
Wym zab umowy brak
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)