Zakup materiałów biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach

Publication date 2017-03-28
End date 2017-04-06 09:00:00
Instytucja Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 53062 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 301920001, 301970006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego wielkość zawiera Rozdział III ust. 1 SIWZ oraz załącznik nr 6 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach
Ulica ul. Oskara Kolberga
Nr domu 4
Miejscowosc Kielce
Kod poczt 25620
Panstwo Polska
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 3457496, 041 3671611
Email kiki@praca.gov.pl
Adres strony url www.kielce.praca.gov.pl
Regon 29114910400000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kielce.praca.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Pocztą
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach, ul. Kolberga 4, 25-620 Kielce
Numer referencyjny KK.KOP.261.3.2017
Rodz zam D
Okres2c 14
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym, zakresie nie stawia żadnych wymagań. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w tym, zakresie nie stawia żadnych wymagań. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w tym, zakresie nie stawia żadnych wymagań. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 24 ustawy pzp, wykonawca składa oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz przedłoży na potwierdzenie następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców. 3.Aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców. 4.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedstawiają dokumenty równoważne potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz że nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, zgodnie z § 7 i 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126)
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Inne dokumenty niewymienione 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp ( tj.: kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia oraz gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr. 4 do SIWZ. Wykonawca wraz z oświadczeniem może przedstawić dowody, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Pełnomocnictwo w przypadku podpisania oferty przez osobę (osoby) nie wymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym/ewidencyjnym. 3. Formularz cenowy do oferty dostawy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 06/04/2017
Godz skl 09:00
IV 4 4 jezyki PL
Termin on
Okres liczba dni 30
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)