Sukcesywne dostawy logowanej pościeli i bielizny szpitalnej wielorazowego użytku na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli

Publication date 2017-03-28
End date 2017-04-07 10:00:00
Instytucja WS SPZOZ
Miejscowość Nowa Sól
Województwo lubuskie
Branża
  • Bielizna pościelowa,
  • Bielizna szpitalna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 53103 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 395120004, 395180004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne dostawy logowanej pościeli i bielizny szpitalnej wielorazowego użytku na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa WS SPZOZ
Ulica Chałbińskiego
Nr domu 7
Miejscowosc Nowa Sól
Kod poczt 67-100
Panstwo Polska
Wojewodztwo lubuskie
Tel (68)3882285
Fax (68)3871281
Email zpszpital.krystyna@wp.pl
Regon 970774733
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-nowasol.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-nowasol.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól
Numer referencyjny DZP-280-52/2017
Rodz zam D
Okres2c 24
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia, w tym zakresie warunku na spełnienie udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia, w tym zakresie warunku na spełnienie udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełnia Wykonawca, który wykaże wykonanie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał lub wykonuje jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 160 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa ,są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz którego dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy . W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1-8 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje jedną dostawę obejmującą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 160 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa ,są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz którego dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy . W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- według wzoru załącznik nr 4 do SIWZ- NA WEZWANIE Zamawiającego (zgodnie z punktem 7 rozdziału XIV SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ; 2. Wypełniony Formularz cenowy – wg załącznika 2.1 do SIWZ 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia - wg załącznika nr 3 do SIWZ; 4. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; - jeśli dotyczy..
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 12.1 Załączyć do oferty zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych dla zaoferowanej bielizny operacyjnej- serwet operacyjnych. 12.2. Katalog, folder bądź ulotkę opisująca zaoferowany przedmiot zamówienia potwierdzające parametry zaoferowanej bawełny,. 12.3 Do ofert należy załączyć próbki zaoferowanego przedmiotu zamówienia w ilości po 1 sztuce poszewki i prześcieradła z bawełny o parametrach wymaganych przez Zamawiającego w dowolnym intensywnym kolorze z dowolnym pasem z napisem wykonanym metoda określoną przez Zamawiającego oraz 1 serwetę operacyjną w Kolor zielony z ciemnozielonym paskiem- o rozmiarze 210 × 160 cm. Złożone w postępowaniu próbki w przypadku wyboru oferty zostaną zatrzymane przez Zamawiającego. Próbki składane w postępowaniu służą Zamawiającemu do sprawdzenia jakości określonej w SIWZ. Ich złożenie wymagane jest na etapie składania ofert i nie podlega uzupełnieniu. Brak skutkuje odrzuceniem oferty jako niezgodnej z zapisami treści SIWZ. 12.4 Do ofert należy załączyć wzorniki zaoferowanych kolorów.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Tak
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1 Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do niej nowych postanowień, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy, w przypadku: a) zmiany nazwy producenta produktu objętego umową, b) zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy, zmianie może ulec jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT, c) Stwierdzenia przez Zamawiającego konieczności zmiany w ilościach nabywanego asortymentu. W tym przypadku Zamawiający może dokonywać zmian pomiędzy poszczególnymi pozycjami wymienionymi w załączniku do umowy „Formularz cenowy”, a Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia po cenie jednostkowej wynikającej ze złożonej przez Wykonawcę oferty. Strony umowy obowiązuje limit maksymalnej wartości umowy. d) W przypadku zmiany nazwy produktu, sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy przez producenta przy niezmienionym produkcie, Wykonawca zobowiązany jest w tym przypadku do przedstawienia stosownych dokumentów. e) W przypadku, gdy nastąpił brak przedmiotu zamówienia na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji, wycofanie z obrotu) istnieje możliwość zastąpienia przedmiotu zamówienia produktem równoważnym. Warunkiem zastosowania produktu równoważnego jest dostarczenie go Zamawiającemu po cenie nie wyższej niż wynikająca w umowie dla przedmiotu zamówienia oraz wykazanie przez Wykonawcę, iż produkt równoważny posiada te same lub lepsze parametry i zastosowanie. 3. Zamawiający przewiduje ewentualną zmianę terminu obowiązywania umowy w przypadku: a) wcześniejszego jej zrealizowania w zakresie dostaw przedmiotu umowy – wówczas umowa wygasa; b) nie wyczerpania ilości i wartości umowy w terminie jej obowiązywania – wówczas w drodze aneksu, można przedłużyć przedmiotową umowę do wyczerpania ilości przedmiotu i wartości umowy. 4. Inne zmiany umowy dopuszczalne będą o ile nie będą istotne w stosunku do treści oferty. 5. Obniżenie cen przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego oraz sporządzania aneksu do umowy 6. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem. pkt.5. 7. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy. 8. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie. 9. W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest w formie pisemnej wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 07/04/2017
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)