Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku D-2 Politechniki Wrocławskiej przy pl. Grunwaldzkim 9 we Wrocławiu.

Publication date 2017-03-28
End date 2017-04-06 10:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki,
  • Biurka i stoły

Szczegóły

Numer ogłoszenia 53395 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 391200009, 391212008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wraz z przyłączeniami infrastrukturalnymi wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku D-2 Politechniki Wrocławskiej przy
pl. Grunwaldzkim 9 we Wrocławiu.
Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia – Specyfikacja techniczna - załącznik nr 4, 4a, 4b, Aranżacji pomieszczeń, projekt wykonawczy architektura, oraz rysunki – załącznik nr 6 do SIWZ oraz w Projekcie umowy – załącznik nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Politechnika Wrocławska
Ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
Nr domu 27
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50370
Panstwo Polska
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 713 202 182,32
Fax 713 202 143
Email bzp@pwr.edu.pl
Adres strony url http://pwr.edu.pl
Regon 55181193009000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Dostep dokumentow zamowienia http:bzp/pwr.edu.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http:bzp/pwr.edu.pl
Czy podzielone na czesci Nie
Numer referencyjny ZP/BZP/035/2017
Rodz zam D
Okres2c 30/06/2017
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: zrealizował należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: dwie dostawy wraz z montażem mebli w budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe spełniają przez oferowane dostawy wymagania określone przez Zamawiającego W celu potwierdzenia, powyższego- (odpowiednio Załącznik nr 4 do SIWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców), Zamawiający żąda: Załączenia do oferty wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę kalkulacji cenowej - Załącznik nr 4 do SIWZ - stanowiącego opis oferowanych, produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie np.: na konkretny wyrób, nazwanie, określenie marki, znaku towarowego, nazwy producenta oraz innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech;
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1. niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Zakresie warunkow udzialu wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ ; formularza ofertowego Wykonawcy – Załącznik Nr 1 do SIWZ; wykazanie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z pkt 7 poniżej (jeżeli dotyczy); pełnomocnictwo zgodnie z pkt 3 niniejszego rozdziału (jeżeli dotyczy). Wypełniona i podpisana Kalkulacja cenowa załącznik nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Załączenia do oferty wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę kalkulacji cenowej - Załącznik nr 4 do SIWZ - stanowiącego opis oferowanych, produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie np.: na konkretny wyrób, nazwanie, określenie marki, znaku towarowego, nazwy producenta oraz innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech.
Wadium 6 tys. zł
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: zmiana osób, danych kontaktowych, adresów lub nazwy Stron wskazanych w niniejszej umowie, powstania konieczności dostosowania zapisów umowy do zmian w obowiązującej legislacji, zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego w niniejszej umowie, zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą tj. zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia, (co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji) i niemożliwym do zapobieżenia. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: powódź, trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej wystąpienia czynników zewnętrznych, nieleżących po stronie Wykonawcy, mających wpływ na terminy realizacji umowy określone w par. 3 ust. dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji umowy o czas niezbędny do wykonania przedmiotu umowy, przy czym wynagrodzenie całkowite wynagrodzenie brutto Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy określone w par. 4 ust. 1 nie ulegnie zmianie.
Kryt 0 Oferowana cena
Kryt 0p 60
Data skl 06/04/2017
Godz skl 10:00
Termin on
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)