Druk materiałów edukacyjnych i informacyjnych

Publication date 2017-03-29
End date 2017-04-06 14:00:00
Instytucja Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 53678 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 221000001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest druk materiałów edukacyjnych i informacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Ulica Stanisława Kostki Potockiego
Nr domu 10/16
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-958
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel +48225442700
Fax +48228423116
Email zamowienia@muzeum-wilanow.pl
Adres strony url http://wilanow-palac.pl/
Regon 010956038
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Dostep dokumentow zamowienia http://wilanow-palac.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16, 02-958 Warszawa
Numer referencyjny 6/2017/PN/SE
Okres2c 29/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7). ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert: •co najmniej 3 (trzy) zamówienia na druk ulotek, folderów, plakatów lub kartek pocztowych zawierających reprodukcje (fotografie, ilustracje, obrazy), na papierze powlekanym i niepowlekanym, zleconych przez instytucje publiczne; •spełnia normy ISO12647-2 i ISO12647-7 w zakresie kontroli kolorystycznej druków.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik Nr 3 do SIWZ).
Zakresie kryteriow selekcji Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik Nr 3 do SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Wadium Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł).
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W przypadku nieprzewidzianych opóźnień w realizacji projektów graficznych materiałów edukacyjnych i informacyjnych mogą nastąpić zmiany dotyczące planowanego terminu realizacji zamówienia.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 06/04/2017
Godz skl 14:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)