Dostawa papieru do maszyn biurowych dla potrzeb jednostek Policji woj. podkarpackiego

Publication date 2017-03-29
End date 2017-04-06 10:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 53843 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 301976442, 301976301
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do maszyn biurowych dla potrzeb jednostek Policji woj. podkarpackiego na lata 2017 – 2019.

2. Zamawiający przewiduje prawo opcji do niniejszego zamówienia. Oznacza to możliwość rozszerzenia zamówienia o ilości dodatkowe. Realizacja zamówienia rozszerzonego uzależniona będzie od wysokości środków finansowych przydzielonych na ten cel w budżecie Zamawiającego. Szczegółowy zakres zamówienia z prawem opcji zawiera opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ, tabela, kolumna nr 5 – zamówienie z prawem opcji – możliwość rozszerzenia zakupu o ilości dodatkowe).

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji
Ulica ul. Dąbrowskiego
Nr domu 30
Miejscowosc Rzeszów
Kod poczt 35036
Panstwo Polska
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 178 582 192
Fax 178 582 193
Email b.datadec@podkarpacka.policja.gov.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.pokarpacka.policja.gov.pl
Adres strony url www.podkarpacka.policja.gov.pl
Regon 69031697000000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja rządowa terenowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.podkarpacka.policja.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.podkarpacka.policja.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Czy podzielone na czesci Nie
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 30, 35036 Rzeszów, budynek C, pokój nr 19
Numer referencyjny ZP/5/2017
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2019
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 3. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu. 4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w postępowaniu: odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 4, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 8. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 9.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia wg. Załącznika nr 5 do SIWZ. 10. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r. poz.1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
Inne dokumenty niewymienione 1.Oferta musi być sporządzona na piśmie, czytelnie, w języku polskim według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Dopuszcza się zastosowanie innej formy graficznej oferty, jednak cała treść zawarta we wzorze oferty stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, musi zostać przeniesiona do formularza oferty składanego przez Wykonawcę. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniu zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wraz z ofertą należy złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Wykonawca będzie wystawiał faktury VAT ze stawką VAT obowiązującą w dniu wystawienia faktury. Wspomniana zmiana wynagrodzenia nie wymaga zmiany umowy poprzez sporządzenie pisemnego aneksu. 2. Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy, a także cen jednostkowych może również ulec zmianie w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę b) zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o ile Wykonawca wykaże, że zmiany te ma ją wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3. Wynagrodzenie Wykonawcy ulega podwyższeniu, zgodnie z ust. 2, o udokumentowaną przez Wykonawcę kwotę rzeczywiście poniesionych przez niego kosztów określonych w ust. 2. Ciężar udowodnienia poniesionych kosztów w zakresie, o którym mowa w ust. 2 w całości leży po stronie Wykonawcy. 4. Zmiana wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 2 następuje co roku, począwszy od drugiego roku kalendarzowego obowiązywania Umowy o kwotę kosztu poniesionego przez Wykonawcę w poprzednim roku kalendarzowym.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 90
Czy aukcja Nie
Data skl 06/04/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)