Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Województwo Mazowieckie
|
Ulica |
ul. Jagiellońska
|
Nr domu |
26
|
Miejscowosc |
Warszawa
|
Kod poczt |
03719
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 59 79 100
|
Fax |
22 59 79 043
|
Email |
anna.siennicka@mazovia.pl
|
Adres strony url |
www.mazovia.pl
|
Regon |
1552891000000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Społeczny, Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie,
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
administracja samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zamowienia.mazovia.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zamowienia.mazovia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa
|
Numer referencyjny |
OR-AG-I.ZP.U.272.14.2017.AS
|
Rodz zam |
U
|
Okres2c |
31/03/2018
|
Szacunkowa wart zam calosc |
406504.07
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
1) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi aktualne uprawnienia producenta lub autoryzowanych przedstawicieli producenta do wykonywania czynności serwisowych i napraw gwarancyjnych (certyfikat autoryzacji) do urządzeń marki: HP, Canon, Olivetti, Kyocera, Konica Minolta oraz aktualne uprawnienia producenta lub autoryzowanych przedstawicieli producenta do wykonywania czynności serwisowych (certyfikat autoryzacji, certyfikat ze szkoleń) do urządzeń marki Oce;
2) dysponuje oprogramowaniem służącym do monitorowania liczników wydruków/kopii urządzeń objętych przedmiotem zamówienia oraz stanu zużycia tonerów/tuszy
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunku, o którym mowa w sekcji III.1.3)
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawca składa: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja zamieszczana po otwarciu ofert), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2 zobowiązany jest każdy z wykonawców występujących wspólnie (zależnie od statusu podmiotu).
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Do wykazu osób należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby wskazane w ww. wykazie uprawnień producenta lub autoryzowanych przedstawicieli producenta do wykonywania czynności serwisowych i napraw gwarancyjnych (certyfikat autoryzacji;
2) wykazu narzędzi dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, na żądanie Zamawiającego we wskazanym przez niego terminie, na dwa tygodnie przed zawarciem umowy dostarczy Zamawiającemu testową wersję oprogramowania służącego do monitorowania liczników wydruków/kopii oraz stanu zużycia tonerów/tuszy. Dostarczone przez Wykonawcę urządzenie z zainstalowanym oprogramowaniem zostanie podłączone do serwera Zamawiającego w celu weryfikacji poprawności działania oprogramowania. Zamawiający w przypadku stwierdzenia nieprawidłowego działania oprogramowania, odrzuci ofertę Wykonawcy, jako niezgodną z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert.
Instalacja urządzenia z oprogramowaniem uprawnia Zamawiającego wyłącznie do potwierdzenia, że oferowane oprogramowanie spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Umowa może zostać zmieniona w sytuacji, gdy:
1) zmiana przepisów podatkowych w zakresie zmiany podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku Vat, zmianie ulega stawka podatku Vat oraz wartość podatku Vat;
2) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy – w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa;
3) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian;
4) wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa – zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian;
5) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian.
6) zmiany osób realizujących umowę pod warunkiem, że wykażą się posiadaniem kwalifikacji, wymaganych przez Zamawiającego;
7) powstania lub zmiany siedziby Zamawiającego.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
95
|
Data skl |
11/04/2017
|
Godz skl |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być przygotowana w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez wykonawcę
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 6 |
1) Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, któremu udzieli zamówienia, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny wskazanej w ofercie.
2) Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy.
3) Zamawiający zwraca zabezpieczenie należytego wykonania umowy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|