ŚRODKI CZYSTOŚCI I ŚCIERKI Z MIKROFIBRY W PAKIETACH I – II DLA DZIAŁU HIGIENY SZPITALNEJ ORAZ ŚRODKI CZYSTOŚCI DO URZĄDZEŃ SANITARNYCH I KUCHENNYCH W PAKIECIE III DLA SEKCJI ŻYWIENIA W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Publication date | 2017-03-29 |
End date | 2017-04-06 10:00:00 |
Instytucja | Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy |
Miejscowość | Dębica |
Województwo | podkarpackie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 53908 / 2017 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 337110007, 395000007 |
Adres strony internetowej siwz |
Przedmiot zamówienia
PAKIET I – ŚRODKI CZYSTOŚCI DLA DZIAŁU HIGIENY SZPITALNEJ 1. Mydło w płynie antybakteryjne-Przeznaczone ma być do częstego mycia rąk, do wszystkich rodzajów skóry. Ma zawierać łagodne dla skóry środki myjące, a dodatki np. (łagodna betaina) i aktywne składniki mają pielęgnować skórę i chronić ją przed wysuszeniem. Mydło ma pozostawiać na skórze miłe wrażenie nawilżenia. Ma być mydłem delikatnym, o korzystnym dla skóry pH 5.5-6,5. zapachu np.(Owocowy). W swoim składzie ma zawierać Kopolimer styrenowo-akrylowy 0,3 -0,5%, .opakowanie max. 5L. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 4 600 l 2. Płyn do naczyń-Ma zawierać glicerynę, ma być skuteczny, o odpowiedniej gęstości , ma zawierać składniki łagodne dla skóry rąk. Przeznaczony do ręcznego mycia naczyń, szkła, sztućców, pojemników plastikowych, sprzętu i urządzeń kuchennych. Skutecznie ma usuwać tłuszcz z mytych powierzchni, oraz pozostawiać ją bez smug i zacieków. O przyjemnym zapachu np.,( zielonej soczystej cytryny ,)ma zapewnić komfort mycia, a gliceryna zawarta w preparacie ma sprawiać, że w czasie mycia nie występuje efekt wysuszania skóry dłoni. W składzie ma zawierać glicerynę 0,5-1,0%, Alkilobenzenosulfonian sodu 2,0-3,0%, Siarczan laurylo-sodowy oksyetylenowany 2 molami EO 3,0-4,0% opakowanie max. 5l Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 4 000 l 3. Ścierka podłogowa wiskozowa. Ścierka podłogowa wykonana z wiskozy w kolorze pomarańczowym, z możliwością prania w min 60°C i dezynfekcji, wysoko chłonna, nie pozostawiająca włókien, wymiary ok. 60 cm x 80 cm +,- 5 cm /na długości i szerokości / - 750 szt. 4. Płyn uniwersalny do podłogi – Wydajny z aktywną sodą do mycia wszelkiego rodzaju wodoodpornych powierzchni. Do czyszczenia podłóg z PCV, linoleum, lastrico, terakoty, marmuru, jak również mycia powierzchni laminowanych, lakierowanych, wymalowań olejnych, płytek ceramicznych, kafli, tworzyw sztucznych itp. Nie pozostawiający na mytych powierzchniach smug i zacieków, szybko wysychający. O przyjemnym, intensywnym kwiatowym zapachu. Środek powinien zawierać: węglan sodu 0,5-1,5%, alkohol etylowy skażony 1,0-2,0%. PH 8,0 - 9,5.wymagane opakowanie 5L. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki - 1 500 l 5. Środek do neutralizacji zapachów- Preparat w formie koncentratu do neutralizacji nieprzyjemnych zapachów z kratek ściekowych, zsypów, prosektoriów, szatni a w szczególności uryny (moczu ludzkiego oraz zwierzęcego). Do stosowania zarówno w formie gotowej do spryskiwania jak i do rozcieńczania z wodą jako środek myjący wszelkie powierzchnie. Posiadający przyjemny morski zapach. Zawierający w swoim składzie kwasy organiczne między innymi kwas mlekowy , PH3 koncentratu. Środek można zastosować jako dodatek do innych preparatów do bieżącego mycia . Stężenie robocze 0,5% – 5% wymagane opakowanie 10L. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki - 200 l 6. Profesjonalny środek do mycia sanitariatów , kabin natryskowych, fug, płytek ceramicznych, armatury łazienkowej (chromowanej) , armatury ceramicznej, elementy ze stali nierdzewnej, metale szlachetne i kolorowe( mosiądz, miedź, złoto, srebro) oraz elementy plastikowe . Rozpuszczający wszelkie osady z wody, kamienia, mydeł i rdzy . Nie powoduje zacieków i smug i jest delikatny dla czyszczonych materiałów. Zawierający w swoim składzie kwasy kosmetyczne, Alkohole etoksylowane C9-11 <2%, posiadający przyjemny owocowy zapach. Produkt gotowy do użycia. PH 3. Opakowanie 5l. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 200 l PAKIET II – ŚCIERKI Z MIKROFIBRY DLA DZIAŁU HIGIENY SZPITALNEJ Ścierki z mikrofibry- produkt do profesjonalnego stosowania. Ścierki z mikrowłókien ( mikrofibra) mają być do wielokrotnego stosowania i prania, produkt w technilogii HI-TECH. Wymiary 32cm x 32cm. Grubość 3,5mm ±20% i wodochłonne. Przeznaczone do prania w temp. 60ºC. Kolor: - czerwony - 1000 szt. - żółty - 1200 szt. - niebieski - 1200 szt. - zielony - 500 szt. PAKIET III – ŚRODKI CZYSTOŚCI DO URZĄDZEŃ SANITARNYCH I KUCHENNYCH DLA SEKCJI ŻYWIENIA 1. Żel czyszczący do sanitariatów / WC/ – produkt do profesjonalnego stosowania -Opakowanie o pojemności max 1l.Posiadający właściwości czyszczące, łatwo usuwający zabrudzenia, zapewniający utrzymanie optymalnej higieny usuwający kamień tworzący się z wody i moczu. Przy codziennym stosowaniu neutralizujący nieprzyjemne zapachy, pozostawiający świeży zapach i wysoki połysk. Konsystencja preparatu powinna zapewnić pozostanie preparatu na powierzchni sanitariatu. Ulegający biodegradacji. Etykieta na opakowaniu produktu musi czytelnie i jednoznacznie informować o przeznaczeniu oraz zakresie działania danego produktu oraz musi określać sposób dozowania. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 200 l 2. Proszek do czyszczenia urządzeń sanitarnych i kuchennych – produkt do profesjonalnego stosowania Opakowanie o pojemności max 0.5kg Skuteczne usuwający osady, tłuszcz i zabrudzenia, nie rysujący powierzchni, pozostawiający świeży i przyjemny zapach, nadający połysk. Etykieta na opakowaniu produktu musi czytelnie i jednoznacznie informować o przeznaczeniu oraz zakresie działania danego produktu oraz musi określać sposób dozowania. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 500 kg 3. Mleczko do czyszczenia urządzeń sanitarnych i kuchennych - produkt do profesjonalnego stosowania, opakowanie o pojemności max 0,5 l Skutecznie usuwający osady, tłuszcz i zabrudzenia, nie rysując powierzchni, nadający połysk, pozostawiający świeży i przyjemny zapach. Etykieta na opakowaniu produktu musi czytelnie i jednoznacznie informować o przeznaczeniu oraz zakresie działania danego produktu oraz musi określać sposób dozowania. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 1 200 l 4. Płyn do mycia naczyń w zmywarkach przemysłowych i gastronomicznych - (opak. 10 L) Produkt do profesjonalnego mycia w zmywarkach gastronomicznych i przemysłowych, dozowany wyłacznie przez systemy dozujące, które gwarantują stałe dozowanie samoczynnie w zaprogramowanym stężeniu przez producenta zmywarek. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 800 l 5. Preparat nabłyszczający do zmywarek przemysłowych i gastronomicznych - (opak. 10L) - produkt nabłyszczający do płukania naczyń w zmywarkach przemysłowych wyposażonych w urządzenia dozujące nadający idealny połysk Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 250 l 6. Profesjonalny środek do gruntownego mycia powierzchni w gastronomii - (opak. 10 L) - skoncentrowany produkt do mycia powierzchni i urządzeń mających kontakt z żywnością tj. stołów, posadzek, ścian w kuchni. Skutecznie usuwający zabrudzenia organiczne jak: tłuszcz, białko, oleje. Nie niszczący powierzchni chromowanych, niklowanych stalowych i z tworzyw sztucznych. Odporny na alkalia. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 60 l 7. Preparat do czyszczenia i odłuszczania powierzchni przypalonych(op1L) (gotowy preparat do usuwania tłustych zapieczonych zabrudzeń z różnego rodzaju powierzchni w gastronomi. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 10 l 8. Sól ochronna do zmywarek -typu Somat lub równoważna poj. max 1,5 kg Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 300 kg Opis1. Mydło w płynie antybakteryjne-Przeznaczone ma być do częstego mycia rąk, do wszystkich rodzajów skóry. Ma zawierać łagodne dla skóry środki myjące, a dodatki np. (łagodna betaina) i aktywne składniki mają pielęgnować skórę i chronić ją przed wysuszeniem. Mydło ma pozostawiać na skórze miłe wrażenie nawilżenia. Ma być mydłem delikatnym, o korzystnym dla skóry pH 5.5-6,5. zapachu np.(Owocowy). W swoim składzie ma zawierać Kopolimer styrenowo-akrylowy 0,3 -0,5%, .opakowaniemax. 5L. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 4 600 l 2. Płyn do naczyń-Ma zawierać glicerynę, ma być skuteczny, o odpowiedniej gęstości , ma zawierać składniki łagodne dla skóry rąk. Przeznaczony do ręcznego mycia naczyń, szkła, sztućców, pojemników plastikowych, sprzętu i urządzeń kuchennych. Skutecznie ma usuwać tłuszcz z mytych powierzchni, oraz pozostawiać ją bez smug i zacieków. O przyjemnym zapachu np.,( zielonej soczystej cytryny ,)ma zapewnić komfort mycia, a gliceryna zawarta w preparacie ma sprawiać, że w czasie mycia nie występuje efekt wysuszania skóry dłoni. W składzie ma zawierać glicerynę 0,5-1,0%, Alkilobenzenosulfonian sodu 2,0-3,0%, Siarczan laurylo-sodowy oksyetylenowany 2 molami EO 3,0-4,0% opakowanie max. 5l Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 4 000 l 3. Ścierka podłogowa wiskozowa. Ścierka podłogowa wykonana z wiskozy w kolorze pomarańczowym, z możliwością prania w min 60°C i dezynfekcji, wysoko chłonna, nie pozostawiająca włókien, wymiary ok. 60 cm x 80 cm +,- 5 cm /na długości i szerokości / - 750 szt. 4. Płyn uniwersalny do podłogi – Wydajny z aktywną sodą do mycia wszelkiego rodzaju wodoodpornych powierzchni. Do czyszczenia podłóg z PCV, linoleum, lastrico, terakoty, marmuru, jak również mycia powierzchni laminowanych, lakierowanych, wymalowań olejnych, płytek ceramicznych, kafli, tworzyw sztucznych itp. Nie pozostawiający na mytych powierzchniach smug i zacieków, szybko wysychający. O przyjemnym, intensywnym kwiatowym zapachu. Środek powinien zawierać: węglan sodu 0,5-1,5%, alkohol etylowy skażony 1,0-2,0%. PH 8,0 - 9,5.wymagane opakowanie 5L. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki - 1 500 l 5. Środek do neutralizacji zapachów- Preparat w formie koncentratu do neutralizacji nieprzyjemnych zapachów z kratek ściekowych, zsypów, prosektoriów, szatni a w szczególności uryny (moczu ludzkiego oraz zwierzęcego). Do stosowania zarówno w formie gotowej do spryskiwania jak i do rozcieńczania z wodą jako środek myjący wszelkie powierzchnie. Posiadający przyjemny morski zapach. Zawierający w swoim składzie kwasy organiczne między innymi kwas mlekowy , PH3 koncentratu. Środek można zastosować jako dodatek do innych preparatów do bieżącego mycia . Stężenie robocze 0,5% – 5% wymagane opakowanie 10L. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki - 200 l 6. Profesjonalny środek do mycia sanitariatów , kabin natryskowych, fug, płytek ceramicznych, armatury łazienkowej (chromowanej) , armatury ceramicznej, elementy ze stali nierdzewnej, metale szlachetne i kolorowe( mosiądz, miedź, złoto, srebro) oraz elementy plastikowe . Rozpuszczający wszelkie osady z wody, kamienia, mydeł i rdzy . Nie powoduje zacieków i smug i jest delikatny dla czyszczonych materiałów. Zawierający w swoim składzie kwasy kosmetyczne, Alkohole etoksylowane C9-11 <2%, posiadający przyjemny owocowy zapach. Produkt gotowy do użycia. PH 3. Opakowanie 5l. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 200 l Ścierki z mikrofibry- produkt do profesjonalnego stosowania. Ścierki z mikrowłókien ( mikrofibra) mają być do wielokrotnego stosowania i prania, produkt w technilogii HI-TECH. Wymiary 32cm x 32cm. Grubość 3,5mm ±20% i wodochłonne. Przeznaczone do prania w temp. 60ºC. Kolor: - czerwony - 1000 szt. - żółty - 1200 szt. - niebieski - 1200 szt. - zielony - 500 szt. 1. Żel czyszczący do sanitariatów / WC/ – produkt do profesjonalnego stosowania -Opakowanie o pojemności max 1l.Posiadający właściwości czyszczące, łatwo usuwający zabrudzenia, zapewniający utrzymanie optymalnej higieny usuwający kamień tworzący się z wody i moczu. Przy codziennym stosowaniu neutralizujący nieprzyjemne zapachy, pozostawiający świeży zapach i wysoki połysk. Konsystencja preparatu powinna zapewnić pozostanie preparatu na powierzchni sanitariatu. Ulegający biodegradacji. Etykieta na opakowaniu produktu musi czytelnie i jednoznacznie informować o przeznaczeniu oraz zakresie działania danego produktu oraz musi określać sposób dozowania. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 200 l 2. Proszek do czyszczenia urządzeń sanitarnych i kuchennych – produkt do profesjonalnego stosowania Opakowanie o pojemności max 0.5kg Skuteczne usuwający osady, tłuszcz i zabrudzenia, nie rysujący powierzchni, pozostawiający świeży i przyjemny zapach, nadający połysk. Etykieta na opakowaniu produktu musi czytelnie i jednoznacznie informować o przeznaczeniu oraz zakresie działania danego produktu oraz musi określać sposób dozowania. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 500 kg 3. Mleczko do czyszczenia urządzeń sanitarnych i kuchennych - produkt do profesjonalnego stosowania, opakowanie o pojemności max 0,5 l Skutecznie usuwający osady, tłuszcz i zabrudzenia, nie rysując powierzchni, nadający połysk, pozostawiający świeży i przyjemny zapach. Etykieta na opakowaniu produktu musi czytelnie i jednoznacznie informować o przeznaczeniu oraz zakresie działania danego produktu oraz musi określać sposób dozowania. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 1 200 l 4. Płyn do mycia naczyń w zmywarkach przemysłowych i gastronomicznych - (opak. 10 L) Produkt do profesjonalnego mycia w zmywarkach gastronomicznych i przemysłowych, dozowany wyłacznie przez systemy dozujące, które gwarantują stałe dozowanie samoczynnie w zaprogramowanym stężeniu przez producenta zmywarek. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 800 l 5. Preparat nabłyszczający do zmywarek przemysłowych i gastronomicznych - (opak. 10L) - produkt nabłyszczający do płukania naczyń w zmywarkach przemysłowych wyposażonych w urządzenia dozujące nadający idealny połysk Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 250 l 6. Profesjonalny środek do gruntownego mycia powierzchni w gastronomii - (opak. 10 L) - skoncentrowany produkt do mycia powierzchni i urządzeń mających kontakt z żywnością tj. stołów, posadzek, ścian w kuchni. Skutecznie usuwający zabrudzenia organiczne jak: tłuszcz, białko, oleje. Nie niszczący powierzchni chromowanych, niklowanych stalowych i z tworzyw sztucznych. Odporny na alkalia. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 60 l 7. Preparat do czyszczenia i odłuszczania powierzchni przypalonych(op1L) (gotowy preparat do usuwania tłustych zapieczonych zabrudzeń z różnego rodzaju powierzchni w gastronomi. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 10 l 8. Sól ochronna do zmywarek -typu Somat lub równoważna poj. max 1,5 kg Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 300 kg |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2017 |
Nazwa | Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy |
Ulica | ul. Krakowska |
Nr domu | 91 |
Miejscowosc | Dębica |
Kod poczt | 39-200 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | podkarpackie |
Tel | 146808224 |
Fax | 146808224 |
zoz.zam.publiczne@interia.pl | |
Adres strony url | www.zoz-debica.pl |
Regon | 85164350300000 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | inny: |
Czy dostep dokumentow zamowienia | Tak |
Dostep dokumentow zamowienia | www.zoz-debica.pl |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.zoz-debica.pl |
Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
Wymagane przeslanie ofert inny | pisemnie, pod rygorem nieważności |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Oferty lub wnioski | Wszystkie |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy , ul. Krakowska 91, 39-200 Dębica - Sekretariat Dyrektora |
Numer referencyjny | ZP-PN-11/2017 |
Rodz zam | D |
Okres2c | 12 |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
Czas | O |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Wykaz dokumentow zaswiadczen | 1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy – wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 3. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 5. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. |
Wykaz potwierdzenie okolicznosci | Oświadczenie: DOT. PAKIETU I - II oraz PAKIETU III - w zakresie odpowiednich i aktualnych atestów. DOT. PAKIETU I: poz. 1 – 2 i poz. 4 – 6 oraz PAKIETU III: poz. 1 - 8 - w zakresie Kart Charakterystyki |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. W trakcie obowiązywania umowy Strony dopuszczają zmiany cen w przypadku: A. Zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. Zmiana cen może nastąpić w terminie 7 dni od daty wpływu zawiadomienia Wykonawcy (wraz z uzasadnieniem i dowodami) do siedziby Zamawiającego. 2. Przewiduje się możliwość zmiany należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: A. Zmiany przepisów dotyczących zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana cen nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa. 3. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku, gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; - & 3 ust. 1 Umowy. 4. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie; - & 3 ust. 1 Umowy. W przypadku określonym w ust. 5 Zamawiający nie może wprowadzać kolejnych zmian Umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy. W przypadku określonym w ust. 5 zmiany postanowień Umowy nie mogą prowadzić do zmiany charakteru Umowy. W w/w przypadkach Zamawiający po dokonaniu zmiany Umowy zamieszcza w Biuletynie Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zmianie umowy. 5. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej Umowy stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku, gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpi nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, o których mowa w art. 144 & 1 ust. 1e ustawy. A. Wykonawca, w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w ust. 6 pisemnie informuje Zamawiającego, załączając odpowiednie dokumenty potwierdzające zaistnienie w/w faktów. B. Zmiana postanowień umowy w powyższym zakresie nastąpi nie wcześniej niż po przedłożeniu dokumentów, o których mowa w & 5 pkt 1 – 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, potwierdzających brak podstaw wykluczenia nowego Wykonawcy. 6. W przypadku zaistnienia uzasadnionych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać zmniejszenia ilości przedmiotu umowy. A. Zmniejszenie ilości przedmiotu Umowy w toku jej realizacji nie może przekroczyć 20% ilości określonych w niniejszej Umowie, z zastrzeżeniem okoliczności określonych w & 7 ust. 3 Umowy. 7. W przypadku niewykorzystania zakresu rzeczowego w okresie trwania umowy – umowa może zostać przedłużona na okres jego pełnego wykorzystania – za zgodą obu Stron. 8. W przypadku szczególnych okoliczności, tj. wycofania z obrotu lub zaprzestania produkcji czy też wstrzymania lub braku produkcji asortymentu będącego przedmiotem niniejszej Umowy - Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania odpowiednika asortymentu będącego przedmiotem Umowy w ramach tej samej nazwy, właściwości, parametrów granicznych, itp. oraz posiadającego dokumenty, o których mowa w & 1 ust. 4 Umowy – o tej samej lub niższej cenie jak określono w ZAŁ. Nr 1 do Umowy. A. Wykonawca, w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w ust. 9 każdorazowo pisemnie informuje Zamawiającego, załączając odpowiednie dokumenty potwierdzające zaistnienie w/w faktów. B. Odpowiednia zmiana umowy w tym zakresie jest dopuszczalna jedynie po pisemnej akceptacji Zamawiającego i w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty wpływu dokumentów, o których mowa w ust. 9 A . 9. Po okresie niezmienności cen, tj. po okresie określonym w ust. 1, ceny jednostkowe netto ustalone przez Wykonawcę mogą ulec zmianie maksymalnie o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszany przez Prezesa GUS – w terminie 7 dni od daty pisemnego powiadomienia przez Wykonawcę (data wpływu pisma do siedziby Zamawiającego). 10. W przypadku zmiany cen na niższe (promocje, kampanie reklamowe, obniżki cen, wyprzedaże, itp.) - ceny ulegają obniżeniu z dniem pisemnego powiadomienia Zamawiającego (data wpływu pisma do siedziby Zamawiającego). 11. Zmiany umowy, o których mowa powyżej następują na zasadach określonych w & 14 Umowy. |
Kryt 0 | CENA |
Kryt 0p | 60 |
Data skl | 06/04/2017 |
Godz skl | 10:00 |
IV 4 4 jezyki | PL |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Tak |
IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |
IV 6 5 | Nie |
Czy uniewaznienie | Tak |