ŚRODKI CZYSTOŚCI I ŚCIERKI Z MIKROFIBRY W PAKIETACH I – II DLA DZIAŁU HIGIENY SZPITALNEJ ORAZ ŚRODKI CZYSTOŚCI DO URZĄDZEŃ SANITARNYCH I KUCHENNYCH W PAKIECIE III DLA SEKCJI ŻYWIENIA W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY

Data publikacji 2017-03-29
Data zakończenia 2017-04-06 10:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy
Miejscowość Dębica
Województwo podkarpackie
Branża
  • Wyroby włókiennicze,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 53908 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 337110007, 395000007
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

PAKIET I – ŚRODKI CZYSTOŚCI DLA DZIAŁU HIGIENY SZPITALNEJ
1. Mydło w płynie antybakteryjne-Przeznaczone ma być do częstego mycia rąk, do wszystkich rodzajów skóry. Ma zawierać łagodne dla skóry środki myjące, a dodatki np. (łagodna betaina) i aktywne składniki mają pielęgnować skórę i chronić ją przed wysuszeniem. Mydło ma pozostawiać na skórze miłe wrażenie nawilżenia. Ma być mydłem delikatnym, o korzystnym dla skóry pH 5.5-6,5. zapachu np.(Owocowy). W swoim składzie ma zawierać Kopolimer styrenowo-akrylowy 0,3 -0,5%, .opakowanie
max. 5L. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 4 600 l
2. Płyn do naczyń-Ma zawierać glicerynę, ma być skuteczny, o odpowiedniej gęstości , ma zawierać składniki łagodne dla skóry rąk. Przeznaczony do ręcznego mycia naczyń, szkła, sztućców, pojemników plastikowych, sprzętu i urządzeń kuchennych. Skutecznie ma usuwać tłuszcz z mytych powierzchni, oraz pozostawiać ją bez smug i zacieków. O przyjemnym zapachu np.,( zielonej soczystej cytryny ,)ma zapewnić komfort mycia, a gliceryna zawarta w preparacie ma sprawiać, że w czasie mycia nie występuje efekt wysuszania skóry dłoni. W składzie ma zawierać glicerynę 0,5-1,0%, Alkilobenzenosulfonian sodu 2,0-3,0%, Siarczan laurylo-sodowy oksyetylenowany 2 molami EO 3,0-4,0% opakowanie max. 5l
Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 4 000 l
3. Ścierka podłogowa wiskozowa. Ścierka podłogowa wykonana z wiskozy w kolorze pomarańczowym, z możliwością prania w min 60°C i dezynfekcji, wysoko chłonna, nie pozostawiająca włókien, wymiary ok. 60 cm x 80 cm +,- 5 cm /na długości i szerokości / - 750 szt.
4. Płyn uniwersalny do podłogi – Wydajny z aktywną sodą do mycia wszelkiego rodzaju wodoodpornych powierzchni. Do czyszczenia podłóg z PCV, linoleum, lastrico, terakoty, marmuru, jak również mycia powierzchni laminowanych, lakierowanych, wymalowań olejnych, płytek ceramicznych, kafli, tworzyw sztucznych itp. Nie pozostawiający na mytych powierzchniach smug i zacieków, szybko wysychający. O przyjemnym, intensywnym kwiatowym zapachu. Środek powinien zawierać: węglan sodu 0,5-1,5%, alkohol etylowy skażony 1,0-2,0%. PH 8,0 - 9,5.wymagane opakowanie 5L. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki - 1 500 l
5. Środek do neutralizacji zapachów- Preparat w formie koncentratu do neutralizacji nieprzyjemnych zapachów z kratek ściekowych, zsypów, prosektoriów, szatni a w szczególności uryny (moczu ludzkiego oraz zwierzęcego). Do stosowania zarówno w formie gotowej do spryskiwania jak i do rozcieńczania z wodą jako środek myjący wszelkie powierzchnie. Posiadający przyjemny morski zapach. Zawierający w swoim składzie kwasy organiczne między innymi kwas mlekowy , PH3 koncentratu. Środek można zastosować jako dodatek do innych preparatów do bieżącego mycia . Stężenie robocze 0,5% – 5% wymagane opakowanie 10L. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki - 200 l
6. Profesjonalny środek do mycia sanitariatów , kabin natryskowych, fug, płytek ceramicznych, armatury łazienkowej (chromowanej) , armatury ceramicznej, elementy ze stali nierdzewnej, metale szlachetne i kolorowe( mosiądz, miedź, złoto, srebro) oraz elementy plastikowe . Rozpuszczający wszelkie osady z wody, kamienia, mydeł i rdzy . Nie powoduje zacieków i smug i jest delikatny dla czyszczonych materiałów. Zawierający w swoim składzie kwasy kosmetyczne, Alkohole etoksylowane C9-11 <2%, posiadający przyjemny owocowy zapach. Produkt gotowy do użycia. PH 3.
Opakowanie 5l. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 200 l
PAKIET II – ŚCIERKI Z MIKROFIBRY DLA DZIAŁU HIGIENY SZPITALNEJ
Ścierki z mikrofibry-
produkt do profesjonalnego stosowania. Ścierki z mikrowłókien ( mikrofibra) mają być do wielokrotnego stosowania i prania, produkt w technilogii HI-TECH. Wymiary 32cm x 32cm. Grubość 3,5mm ±20% i wodochłonne. Przeznaczone do prania w temp. 60ºC.
Kolor:
- czerwony - 1000 szt.
- żółty - 1200 szt.
- niebieski - 1200 szt.
- zielony - 500 szt.
PAKIET III – ŚRODKI CZYSTOŚCI DO URZĄDZEŃ SANITARNYCH I KUCHENNYCH DLA SEKCJI ŻYWIENIA
1. Żel czyszczący do sanitariatów / WC/ – produkt do profesjonalnego stosowania -Opakowanie o pojemności max 1l.Posiadający właściwości czyszczące, łatwo usuwający zabrudzenia, zapewniający utrzymanie optymalnej higieny usuwający kamień tworzący się z wody i moczu. Przy codziennym stosowaniu neutralizujący nieprzyjemne zapachy, pozostawiający świeży zapach i wysoki połysk. Konsystencja preparatu powinna zapewnić pozostanie preparatu na powierzchni sanitariatu. Ulegający biodegradacji.
Etykieta na opakowaniu produktu musi czytelnie i jednoznacznie informować o przeznaczeniu oraz zakresie działania danego produktu oraz musi określać sposób dozowania. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 200 l
2. Proszek do czyszczenia urządzeń sanitarnych i kuchennych – produkt do profesjonalnego stosowania Opakowanie o pojemności max 0.5kg
Skuteczne usuwający osady, tłuszcz i zabrudzenia, nie rysujący powierzchni, pozostawiający świeży i przyjemny zapach, nadający połysk.
Etykieta na opakowaniu produktu musi czytelnie i jednoznacznie informować o przeznaczeniu oraz zakresie działania danego produktu oraz musi określać sposób dozowania. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 500 kg
3. Mleczko do czyszczenia urządzeń sanitarnych i kuchennych - produkt do profesjonalnego stosowania, opakowanie o pojemności max 0,5 l Skutecznie usuwający osady, tłuszcz i zabrudzenia, nie rysując powierzchni, nadający połysk, pozostawiający świeży i przyjemny zapach. Etykieta na opakowaniu produktu musi czytelnie i jednoznacznie informować o przeznaczeniu oraz zakresie działania danego produktu oraz musi określać sposób dozowania.
Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 1 200 l
4. Płyn do mycia naczyń w zmywarkach przemysłowych i gastronomicznych - (opak. 10 L) Produkt do profesjonalnego mycia w zmywarkach gastronomicznych i przemysłowych, dozowany wyłacznie przez systemy dozujące, które gwarantują stałe dozowanie samoczynnie w zaprogramowanym stężeniu przez producenta zmywarek. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 800 l
5. Preparat nabłyszczający do zmywarek przemysłowych i gastronomicznych - (opak. 10L) - produkt nabłyszczający do płukania naczyń w zmywarkach przemysłowych wyposażonych w urządzenia dozujące nadający idealny połysk
Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 250 l
6. Profesjonalny środek do gruntownego mycia powierzchni w gastronomii - (opak. 10 L) - skoncentrowany produkt do mycia powierzchni i urządzeń mających kontakt z żywnością tj. stołów, posadzek, ścian w kuchni. Skutecznie usuwający zabrudzenia organiczne jak: tłuszcz, białko, oleje. Nie niszczący powierzchni chromowanych, niklowanych stalowych i z tworzyw sztucznych. Odporny na alkalia. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 60 l
7. Preparat do czyszczenia i odłuszczania powierzchni przypalonych(op1L)
(gotowy preparat do usuwania tłustych zapieczonych zabrudzeń z różnego rodzaju powierzchni w gastronomi. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 10 l
8. Sól ochronna do zmywarek -typu Somat lub równoważna poj. max 1,5 kg
Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 300 kg


Opis

1. Mydło w płynie antybakteryjne-Przeznaczone ma być do częstego mycia rąk, do wszystkich rodzajów skóry. Ma zawierać łagodne dla skóry środki myjące, a dodatki np. (łagodna betaina) i aktywne składniki mają pielęgnować skórę i chronić ją przed wysuszeniem. Mydło ma pozostawiać na skórze miłe wrażenie nawilżenia. Ma być mydłem delikatnym, o korzystnym dla skóry pH 5.5-6,5. zapachu np.(Owocowy). W swoim składzie ma zawierać Kopolimer styrenowo-akrylowy 0,3 -0,5%, .opakowanie
max. 5L. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 4 600 l
2. Płyn do naczyń-Ma zawierać glicerynę, ma być skuteczny, o odpowiedniej gęstości , ma zawierać składniki łagodne dla skóry rąk. Przeznaczony do ręcznego mycia naczyń, szkła, sztućców, pojemników plastikowych, sprzętu i urządzeń kuchennych. Skutecznie ma usuwać tłuszcz z mytych powierzchni, oraz pozostawiać ją bez smug i zacieków. O przyjemnym zapachu np.,( zielonej soczystej cytryny ,)ma zapewnić komfort mycia, a gliceryna zawarta w preparacie ma sprawiać, że w czasie mycia nie występuje efekt wysuszania skóry dłoni. W składzie ma zawierać glicerynę 0,5-1,0%, Alkilobenzenosulfonian sodu 2,0-3,0%, Siarczan laurylo-sodowy oksyetylenowany 2 molami EO 3,0-4,0% opakowanie max. 5l
Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 4 000 l
3. Ścierka podłogowa wiskozowa. Ścierka podłogowa wykonana z wiskozy w kolorze pomarańczowym, z możliwością prania w min 60°C i dezynfekcji, wysoko chłonna, nie pozostawiająca włókien, wymiary ok. 60 cm x 80 cm +,- 5 cm /na długości i szerokości / - 750 szt.
4. Płyn uniwersalny do podłogi – Wydajny z aktywną sodą do mycia wszelkiego rodzaju wodoodpornych powierzchni. Do czyszczenia podłóg z PCV, linoleum, lastrico, terakoty, marmuru, jak również mycia powierzchni laminowanych, lakierowanych, wymalowań olejnych, płytek ceramicznych, kafli, tworzyw sztucznych itp. Nie pozostawiający na mytych powierzchniach smug i zacieków, szybko wysychający. O przyjemnym, intensywnym kwiatowym zapachu. Środek powinien zawierać: węglan sodu 0,5-1,5%, alkohol etylowy skażony 1,0-2,0%. PH 8,0 - 9,5.wymagane opakowanie 5L. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki - 1 500 l
5. Środek do neutralizacji zapachów- Preparat w formie koncentratu do neutralizacji nieprzyjemnych zapachów z kratek ściekowych, zsypów, prosektoriów, szatni a w szczególności uryny (moczu ludzkiego oraz zwierzęcego). Do stosowania zarówno w formie gotowej do spryskiwania jak i do rozcieńczania z wodą jako środek myjący wszelkie powierzchnie. Posiadający przyjemny morski zapach. Zawierający w swoim składzie kwasy organiczne między innymi kwas mlekowy , PH3 koncentratu. Środek można zastosować jako dodatek do innych preparatów do bieżącego mycia . Stężenie robocze 0,5% – 5% wymagane opakowanie 10L. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki - 200 l
6. Profesjonalny środek do mycia sanitariatów , kabin natryskowych, fug, płytek ceramicznych, armatury łazienkowej (chromowanej) , armatury ceramicznej, elementy ze stali nierdzewnej, metale szlachetne i kolorowe( mosiądz, miedź, złoto, srebro) oraz elementy plastikowe . Rozpuszczający wszelkie osady z wody, kamienia, mydeł i rdzy . Nie powoduje zacieków i smug i jest delikatny dla czyszczonych materiałów. Zawierający w swoim składzie kwasy kosmetyczne, Alkohole etoksylowane C9-11 <2%, posiadający przyjemny owocowy zapach. Produkt gotowy do użycia. PH 3.
Opakowanie 5l. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 200 l
Ścierki z mikrofibry-
produkt do profesjonalnego stosowania. Ścierki z mikrowłókien ( mikrofibra) mają być do wielokrotnego stosowania i prania, produkt w technilogii HI-TECH. Wymiary 32cm x 32cm. Grubość 3,5mm ±20% i wodochłonne. Przeznaczone do prania w temp. 60ºC.
Kolor:
- czerwony - 1000 szt.
- żółty - 1200 szt.
- niebieski - 1200 szt.
- zielony - 500 szt.
1. Żel czyszczący do sanitariatów / WC/ – produkt do profesjonalnego stosowania -Opakowanie o pojemności max 1l.Posiadający właściwości czyszczące, łatwo usuwający zabrudzenia, zapewniający utrzymanie optymalnej higieny usuwający kamień tworzący się z wody i moczu. Przy codziennym stosowaniu neutralizujący nieprzyjemne zapachy, pozostawiający świeży zapach i wysoki połysk. Konsystencja preparatu powinna zapewnić pozostanie preparatu na powierzchni sanitariatu. Ulegający biodegradacji.
Etykieta na opakowaniu produktu musi czytelnie i jednoznacznie informować o przeznaczeniu oraz zakresie działania danego produktu oraz musi określać sposób dozowania. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 200 l
2. Proszek do czyszczenia urządzeń sanitarnych i kuchennych – produkt do profesjonalnego stosowania Opakowanie o pojemności max 0.5kg
Skuteczne usuwający osady, tłuszcz i zabrudzenia, nie rysujący powierzchni, pozostawiający świeży i przyjemny zapach, nadający połysk.
Etykieta na opakowaniu produktu musi czytelnie i jednoznacznie informować o przeznaczeniu oraz zakresie działania danego produktu oraz musi określać sposób dozowania. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 500 kg
3. Mleczko do czyszczenia urządzeń sanitarnych i kuchennych - produkt do profesjonalnego stosowania, opakowanie o pojemności max 0,5 l Skutecznie usuwający osady, tłuszcz i zabrudzenia, nie rysując powierzchni, nadający połysk, pozostawiający świeży i przyjemny zapach. Etykieta na opakowaniu produktu musi czytelnie i jednoznacznie informować o przeznaczeniu oraz zakresie działania danego produktu oraz musi określać sposób dozowania.
Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 1 200 l
4. Płyn do mycia naczyń w zmywarkach przemysłowych i gastronomicznych - (opak. 10 L) Produkt do profesjonalnego mycia w zmywarkach gastronomicznych i przemysłowych, dozowany wyłacznie przez systemy dozujące, które gwarantują stałe dozowanie samoczynnie w zaprogramowanym stężeniu przez producenta zmywarek. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 800 l
5. Preparat nabłyszczający do zmywarek przemysłowych i gastronomicznych - (opak. 10L) - produkt nabłyszczający do płukania naczyń w zmywarkach przemysłowych wyposażonych w urządzenia dozujące nadający idealny połysk
Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 250 l
6. Profesjonalny środek do gruntownego mycia powierzchni w gastronomii - (opak. 10 L) - skoncentrowany produkt do mycia powierzchni i urządzeń mających kontakt z żywnością tj. stołów, posadzek, ścian w kuchni. Skutecznie usuwający zabrudzenia organiczne jak: tłuszcz, białko, oleje. Nie niszczący powierzchni chromowanych, niklowanych stalowych i z tworzyw sztucznych. Odporny na alkalia. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 60 l
7. Preparat do czyszczenia i odłuszczania powierzchni przypalonych(op1L)
(gotowy preparat do usuwania tłustych zapieczonych zabrudzeń z różnego rodzaju powierzchni w gastronomi. Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 10 l
8. Sól ochronna do zmywarek -typu Somat lub równoważna poj. max 1,5 kg
Preparat ma posiadać kartę charakterystyki. - 300 kg

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy
Ulica ul. Krakowska
Nr domu 91
Miejscowość Dębica
Kod Pocztowy 39-200
Panstwo Polska
Województwo podkarpackie
Tel 146808224
Fax 146808224
Email zoz.zam.publiczne@interia.pl
Adres strony url www.zoz-debica.pl
Regon 85164350300000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.zoz-debica.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zoz-debica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, pod rygorem nieważności
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy , ul. Krakowska 91, 39-200 Dębica - Sekretariat Dyrektora
Numer referencyjny ZP-PN-11/2017
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy – wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 3. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 5. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie: DOT. PAKIETU I - II oraz PAKIETU III - w zakresie odpowiednich i aktualnych atestów. DOT. PAKIETU I: poz. 1 – 2 i poz. 4 – 6 oraz PAKIETU III: poz. 1 - 8 - w zakresie Kart Charakterystyki
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. W trakcie obowiązywania umowy Strony dopuszczają zmiany cen w przypadku: A. Zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. Zmiana cen może nastąpić w terminie 7 dni od daty wpływu zawiadomienia Wykonawcy (wraz z uzasadnieniem i dowodami) do siedziby Zamawiającego. 2. Przewiduje się możliwość zmiany należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: A. Zmiany przepisów dotyczących zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana cen nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa. 3. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku, gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; - & 3 ust. 1 Umowy. 4. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie; - & 3 ust. 1 Umowy. W przypadku określonym w ust. 5 Zamawiający nie może wprowadzać kolejnych zmian Umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy. W przypadku określonym w ust. 5 zmiany postanowień Umowy nie mogą prowadzić do zmiany charakteru Umowy. W w/w przypadkach Zamawiający po dokonaniu zmiany Umowy zamieszcza w Biuletynie Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zmianie umowy. 5. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej Umowy stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku, gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpi nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, o których mowa w art. 144 & 1 ust. 1e ustawy. A. Wykonawca, w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w ust. 6 pisemnie informuje Zamawiającego, załączając odpowiednie dokumenty potwierdzające zaistnienie w/w faktów. B. Zmiana postanowień umowy w powyższym zakresie nastąpi nie wcześniej niż po przedłożeniu dokumentów, o których mowa w & 5 pkt 1 – 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, potwierdzających brak podstaw wykluczenia nowego Wykonawcy. 6. W przypadku zaistnienia uzasadnionych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać zmniejszenia ilości przedmiotu umowy. A. Zmniejszenie ilości przedmiotu Umowy w toku jej realizacji nie może przekroczyć 20% ilości określonych w niniejszej Umowie, z zastrzeżeniem okoliczności określonych w & 7 ust. 3 Umowy. 7. W przypadku niewykorzystania zakresu rzeczowego w okresie trwania umowy – umowa może zostać przedłużona na okres jego pełnego wykorzystania – za zgodą obu Stron. 8. W przypadku szczególnych okoliczności, tj. wycofania z obrotu lub zaprzestania produkcji czy też wstrzymania lub braku produkcji asortymentu będącego przedmiotem niniejszej Umowy - Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania odpowiednika asortymentu będącego przedmiotem Umowy w ramach tej samej nazwy, właściwości, parametrów granicznych, itp. oraz posiadającego dokumenty, o których mowa w & 1 ust. 4 Umowy – o tej samej lub niższej cenie jak określono w ZAŁ. Nr 1 do Umowy. A. Wykonawca, w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w ust. 9 każdorazowo pisemnie informuje Zamawiającego, załączając odpowiednie dokumenty potwierdzające zaistnienie w/w faktów. B. Odpowiednia zmiana umowy w tym zakresie jest dopuszczalna jedynie po pisemnej akceptacji Zamawiającego i w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty wpływu dokumentów, o których mowa w ust. 9 A . 9. Po okresie niezmienności cen, tj. po okresie określonym w ust. 1, ceny jednostkowe netto ustalone przez Wykonawcę mogą ulec zmianie maksymalnie o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszany przez Prezesa GUS – w terminie 7 dni od daty pisemnego powiadomienia przez Wykonawcę (data wpływu pisma do siedziby Zamawiającego). 10. W przypadku zmiany cen na niższe (promocje, kampanie reklamowe, obniżki cen, wyprzedaże, itp.) - ceny ulegają obniżeniu z dniem pisemnego powiadomienia Zamawiającego (data wpływu pisma do siedziby Zamawiającego). 11. Zmiany umowy, o których mowa powyżej następują na zasadach określonych w & 14 Umowy.
Kryt 0 CENA
Kryt 0p 60
Data składania wniosków 06/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki PL
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)