Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących - 3 pakiety

Publication date 2017-03-29
End date 2017-04-06 09:30:00
Instytucja Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 54220 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 301923200, 301251002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących - 3 pakiety.

Opis

TuszeMateriały do telefaksówTaśmy, bębny, pojemniki

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
Ulica Al. Dzieci Polskich
Nr domu 20
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 04-730
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel +48228151024
Fax +48228151015
Email zamowienia.publiczne@ipczd.pl
Adres strony url www.czd.pl
Regon 000557961
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.czd.pl w zakładce zamówienia publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 roku Nr 1113 z dnia 2016.07.26 z późn. zm), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Instytut Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka, Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, budynek k, pokój 103.
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka, Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, budynek k, pokój 103.
Numer referencyjny ZP/CZD/59/17
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione 1.Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy – według załącznika nr 3 do SIWZ; 2)oświadczenie Wykonawcy wynikające z pkt VI.1. SIWZ - wg załącznika nr 4 do SIWZ; 3)wypełniony i podpisany formularz cenowy – według załącznika nr 5.1-5.3 do SIWZ. 2. W odpowiedzi na zamieszczoną informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp należy złożyć: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Zamawiający nadmienia, że informacja o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zostanie zamieszczona niezwłocznie tj.: w dniu otwarcia ofert lub pierwszego dnia roboczego następującego po dniu wyznaczonym na ostateczny termin składania ofert wraz ze wzorem oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje następujące przypadki, w których Strony mogą dokonać zmiany niniejszej umowy oraz zakres zmian: a) przyczynienie się Zamawiającego do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy – zmiana poprzez przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do rozmiarów przyczynienia się Zamawiającego do opóźnienia; b) w przypadkach określonych w § 2 ust. 4 - 5 umowy i w sposób tam przewidziany, przy czym Wykonawca zobowiązuje się w ww. przypadkach zawrzeć odpowiedni aneks do umowy; c) zmiana poprzez obniżenie ceny płaconej przez Zamawiającego niezależnie od przyczyny; d) zmiana poprzez obniżenie ceny płaconej przez Zamawiającego do wysokości limitu finansowania w przypadku, gdy w czasie trwania umowy ulegnie on obniżeniu do wartości niższej niż cena umowna w konsekwencji wejścia w życie nowego Obwieszczenia Ministra Zdrowia; e) zmiana poprzez wydłużenie terminów płatności ceny przez Zamawiającego; f) zmiana poprzez wymianę/zamianę/zmianę dostarczanych towarów na towary wyższej jakości, o wyższych parametrach, o dłuższych terminach przydatności do wykorzystania lub o dodatkowych funkcjonalnościach – przy zachowaniu zgodności nowych towarów z SIWZ; g) dokonana przez producenta zmiana wielkości opakowań jednostkowych – zmiana poprzez dopuszczenie innych opakowań przy utrzymaniu lub obniżeniu ceny w przeliczeniu na jednostkę masy lub objętości; h) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian obowiązujących przepisów, wytycznych Ministerstwa Zdrowia lun innych organów lub wynikać będzie z umów zawartych z NFZ – zmiana poprzez wprowadzenie koniecznych zmian, w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian w obowiązujących przepisach, wydaniem wytycznych, zawarciem umów. i) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia – zmiana poprzez wprowadzenie zmian - w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa; j) zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień; k) niewykorzystania wartości umowy w zakresie poszczególnych pakietów, określonej w § 2 ust. 1 Umowy, w terminie określonym w § 10 ust. 1 – w takim wypadku Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 90
Czy aukcja Nie
Data skl 06/04/2017
Godz skl 09:30
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 6 1.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt III.3) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia.2. Osoba wyznaczona do kontaktów: Marzena Krukowska, tel: +48 22 815-75-46, fax. +48 22 815 10 15, e-mail: m.krukowska@ipczd.pl Dział Zamówień Publicznych, budynek K, pokój 103 Godziny urzędowania: pn. - pt.: 8:00 - 15:35.
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)