Dostawa rękawic oraz odzieży specjalnej i dodatków dla Szpitala Powiatowego w Radomsku

Publication date 2017-03-29
End date 2017-04-07 10:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy w Radomsku
Miejscowość Radomsko
Województwo łódzkie
Branża
  • Rękawice,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 54247 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 184243000, 331414200
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia



Opis

jałowe fartuchy chirurgiczne, jednorazowerękawice diagnostycznerękawice chirurgiczne rękawice sterylne i niesterylne ubrania ochronne sterylne, maski, gogle, zestaw ratunkowy do chemioterapii fartuchy ubrania zabiegowe dla pacjenta, posciel fartuch, maski chirurgiczne i komplet chirurga opaska chłodząca chirurga

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Szpital Powiatowy w Radomsku
Ulica ul. Jagiellońska
Nr domu 36
Miejscowosc Radomsko
Kod poczt 97-500
Panstwo Polska
Wojewodztwo łódzkie
Tel +48446854716
Fax +48446854701
Email zamowienia@szpital.biz.pl
Adres strony url www.szpital.biz.pl
Regon 000313420
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalbiz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurier
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 97-500 Radomsko, ul. Jagiellońska 36
Numer referencyjny 116/2017
Rodz zam D
Okres2c 24
Szacunkowa wart zam calosc 857237.36
Waluta calosc pln
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.- załącznik nr 2do siwz
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.- załącznik nr 2do siwz
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.- załącznik nr 2do siwz
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru, zał. nr 3 do SIWZ. 2) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy 3) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie ma być przekazane zamawiającemu w oryginale, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi zał. 4 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oryginalne foldery lub strony katalogowe producenta wyrobu, potwierdzające wymagane parametry i opisy dla wszystkich pozycji w pakietach 2). Certyfikat lub Deklaracja zgodności o dopuszczeniu produktu do obrotu i używania, oraz że spełnia wymogi ustawy z 20 maja 2010r., o wyrobach medycznych ( Dz. U. 2015 poz.876 ze zm.) 3). Zamawiający po otwarciu ofert może wezwać Wykonawcę do przesłania w wyznaczonym terminie próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w ilości 1 szt., tylko w przypadku gdy zaoferowany produkt będzie budził u Zamawiającego wątpliwość czy spełnia oczekiwania zamawiającego i wymogi siwz, mimo załączonego folderu.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy a) zmiana danych rejestrowych stron umowy, b) cesja praw i obowiązków wynikających z umowy, w sytuacji przekształceń restrukturyzacyjnych Zamawiającego, c) .wydłużenie terminu płatności, d) przedłużenia terminu obowiązywania umowy ponad czas określony w umowie, w przypadku niezrealizowania dostaw, asortymentu w limicie cenowym wynikającym z załączonego i obowiązującego formularza cenowego w umowie. e) zmianę zaoferowanych cen jednostkowych w sytuacji ustawowej zmiany podatku VAT, f) zmianę cen jednostkowych przedmiotu umowy w przypadku zmiany wielkości opakowania handlowego wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny określonej w umowie, g) zakup przedmiotu umowy po cenach niższych niż wskazane w umowie, w przypadku okresowych promocji cenowych, i) zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu (w szczególności na podstawie decyzji właściwych władz), jak również braku możliwości pozyskania produktów będących przedmiotem dostawy wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej ostrożności . 2. W przypadku zmiany na postawie art.142 ust 5 ustawy Pzp.: 1) stawki podatku od towarów i usług lub 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, Wykonawca może w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie tej zmiany złożyć Zamawiającemu wniosek o odpowiednią zmianę przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia. 3. Wniosek, o którym mowa w ust. 2 musi zostać złożony w formie pisemnej, a w przypadku, gdy oparty jest o przesłankę zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę winien zawierać wykazanie rzeczywistego wpływu zmiany wynagrodzenia na zwiększenie kosztu wykonania przedmiotu umowy wraz z dokumentami potwierdzającymi tą okoliczność oraz wyliczeniem kwoty, o jaką w związku z tym może ulec zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 4. Zamawiający w terminie 30 dni od dnia otrzymania kompletnego wniosku, o którym mowa w ust. 3 poinformuje pisemnie Wykonawcę, czy akceptuje złożony wniosek, czy też odmawia jego akceptacji, przy czym w wypadku odmowy akceptacji wniosku Wykonawcy Zamawiający zobowiązany jest podać powody dla których to uczynił oraz zaproponować własny wskaźnik wzrostu wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy. 5. W przypadku akceptacji przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy lub akceptacji przez Wykonawcę wskaźnika wzrostu wynagrodzenia zaproponowanego przez Zamawiającego, Zamawiający przygotuje i przedstawi Wykonawcy w ciągu 30 dni stosowny aneks do umowy, uwzględniający zmianę wynagrodzenia. Zmiana wejdzie w życie od pierwszego dnia następnego miesiąca po zawarciu przez Strony stosownego aneksu. 6. Zmiany wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Data skl 07/04/2017
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)