Dostawa materiałów promocyjnych

Publication date 2017-03-29
End date 2017-04-07 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 54393 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 392941000, 301900007
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek UMCS w Lublinie, z podziałem na poniżej wymienione części:
1) Część nr 1 zamówienia – Zadanie nr 1 – dostawa materiałów drukowanych,
2) Część nr 2 zamówienia – Zadanie nr 2 – dostawa materiałów konferencyjnych,
3) Część nr 3 zamówienia – Zadanie nr 3 – dostawa materiałów promocyjnych – torby,
4) Część nr 4 zamówienia – Zadanie nr 4 – dostawa materiałów promocyjnych – koszulka,
5) Część nr 5 zamówienia – Zadanie nr 5 – dostawa materiałów promocyjnych – ceramika,
6) Część nr 6 zamówienia – Zadanie nr 6 – dostawa materiałów promocyjnych – targi.
Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku do SIWZ, odpowiednio dla części.
2. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony asortyment (dotyczy części 2, pozycja 3 – pamięć przenośna, oraz części 6 pozycja 4 – pamięć przenośna, z załącznika do SIWZ opis przedmiotu zamówienia), licząc od daty podpisania protokołu odbioru. Okres gwarancji równy jest okresowi rękojmi.
3. Uwaga dotycząca wszystkich części zamówienia:
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.
Opisując przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty.
Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogi wynikające ze wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę.

Opis

3 pozycje asortymentowe 13 pozycji asortymentowych 3 pozycje asortymentowe 1 pozycja asortymentowa 2 pozycje asortymentowe 11 pozycji asortymentowych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Ulica Pl. M. Curie-Skłodowskiej
Nr domu 5
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20031
Panstwo Polska
Wojewodztwo lubelskie
Tel 815 375 965
Fax 815 375 965
Email zampubl@umcs.lublin.pl
Adres strony url www.umcs.pl
Regon 135300000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.umcs.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.umcs.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Plac Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, Rektorat, piętro XII, pokój 1201
Numer referencyjny PN/19-2017/DOP-p
Rodz zam D
Okres2c 14
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Uwaga (dotyczy wszystkich części zamówienia): Zamówienie należy wykonać w terminie do 14 dni od dnia akceptacji projektu graficznego, z zastrzeżeniem, iż termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Minimalny deklarowany termin wykonania zamówienia wynosi 7 dni roboczych, maksymalny 14 dni roboczych.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. Uwaga: Dokumenty wymienione w sekcji III.4) pkt 1. ogłoszenia wymagane będą tylko od Wykonawcy, którego oferta będzie oceniona jako najkorzystniejsza. 2. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) pkt 1. – 3. ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy PZP, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Uwaga: Dokument określony w sekcji III.7) pkt 1. ogłoszenia składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. 2. Zmiana treści umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 07/04/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 Uwaga (dotyczy wszystkich części zamówienia): Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy przedłoży Zamawiającemu próbki asortymentu, odpowiadające opisowi przedmiotu zamówienia wymaganego przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostarczenia po 1 sztuce próbki dla każdej z opisanych pozycji asortymentowych. Złożone przez Wykonawcę próbki będą podlegały ocenie przez Biuro Promocji, które dokona oceny zgodności z wymaganiami Zamawiającego. Przedłożenie próbek niespełniających wymagań opisanych w SIWZ, będzie podstawą nie podpisania umowy z winy Wykonawcy. Brak przedłożenia próbek, w terminie do 3 dni roboczych od wystosowania żądania ich dostarczenia, traktowany będzie jako odmowa podpisania umowy przez Wykonawcę.
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)