Dostawa mundurów, spodni gabardynowych i wiatrówek dla Akademii Morskiej w Szczecinie

Publication date 2017-03-29
End date 2017-04-06 09:45:00
Instytucja Akademia Morska w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Wiatrówki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 54411 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 358113005, 182130005
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mundurów, spodni gabardynowych i wiatrówek dla Akademii Morskiej w Szczecinie zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ.
2. Zamawiający informuje, iż udostępnia zainteresowanym Wykonawcom zapoznanie się
z wzorami mundurów, spodni gabardynowych i wiatrówek określonych w załączniku 1a do SIWZ, w Magazynie Mundurowym Studentów (DS Pasat), ul. Starzyńskiego 9, Szczecin, tel. (91) 48 09 609 lub (91) 48 09 779.
3. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku nr 1a do SIWZ ilości zamawianego przedmiotu zamówienia są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmniejszeniu
nie więcej niż 20% zamawianej ilości towaru w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego, z jednoczesnym zachowaniem cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie wykonawcy.
4. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia.
5. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Akademia Morska w Szczecinie
Ulica ul. Wały Chrobrego
Nr domu 42371
Miejscowosc Szczecin
Kod poczt 70500
Panstwo Polska
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 914 809 400
Fax 914 809 575
Email bzp@am.szczecin.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.am.szczecin.pl
Adres strony url www.am.szczecin.pl
Regon 14512900000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.am.szczecin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.am.szczecin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny papierowa (pisemna)
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Morska w Szczecinie Kancelaria pok. 73a, ul. Wały Chrobrego 1-2, 70-500 Szczecin
Numer referencyjny AG-KK/272-1/17
Rodz zam D
Okres2c 10/07/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże wykonanie co najmniej 2 dostaw polegających na dostawie asortymentu takiego jak np. mundury, kurtki, spodnie o wartości nie niższej niż 150.000,00 zł brutto każda, wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
Zakresie warunkow udzialu wykaz zawierający: co najmniej dwie dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. co najmniej 2 dostaw polegających na dostawie asortymentu takiego jak np. mundury, kurtki, spodnie o wartości nie niższej niż 150.000,00 zł brutto każda, wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że wskazane w wykazie ww. dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia według załącznika 2 do SIWZ.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach, gdy: a) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; b) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej.”) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; c) nastąpi konieczność wykonania innych, nieprzewidzianych prac, nieuwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia, a niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia skutkujących przesunięciem terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny do ich wykonania; 2) Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 3) Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu. 4) Gdy nastąpiła zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT w takim przypadku umowa nie uleganie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 06/04/2017
Godz skl 09:45
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)