Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Teatr Muzyczny im. Danuty Baduszkowej
|
Ulica |
Plac Grunwaldzki
|
Nr domu |
1
|
Miejscowosc |
Gdynia
|
Kod poczt |
81372
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
pomorskie
|
Tel |
58 785 58 11
|
Fax |
58 785 58 61
|
Email |
eksploatacja@muzyczny.org
|
Adres strony url |
www.muzyczny.org
|
Regon |
28338600000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.muzyczn.org
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.muzyczn.org
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Oferty wnioski dostepne |
Teatr Muzyczny im. Danuty Baduszkowej w Gdyni, Plac Grunwaldzki 1, 81-372 Gdynia
|
Numer referencyjny |
1/PN/TE/17
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
7
|
Szacunkowa wart zam calosc |
130000
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni wykonawca, który wykaże wykonanie co najmniej 2 dostaw sprzętu elektroakustycznego o wartości nie niższej niż 150 tys. zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych, 00/100) brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1)zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2)zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 4)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.13,14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego,
2) konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
3) zmiana terminu wykonania zamówienia wyniknie z wydłużenia czasu postępowania np. z powodu konieczności wezwania wykonawcy do uzupełnienia brakujących oświadczeń i dokumentów, wniesionego odwołania
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
07/04/2017
|
Godz skl |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|