| Biuletyn |
2017
|
| Nazwa |
Teatr Muzyczny im. Danuty Baduszkowej
|
| Ulica |
Plac Grunwaldzki
|
| Nr domu |
1
|
| Miejscowosc |
Gdynia
|
| Kod poczt |
81372
|
| Panstwo |
Polska
|
| Wojewodztwo |
pomorskie
|
| Tel |
58 785 58 11
|
| Fax |
58 785 58 61
|
| Email |
eksploatacja@muzyczny.org
|
| Adres strony url |
www.muzyczny.org
|
| Regon |
28338600000
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
inny:
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.muzyczn.org
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.muzyczn.org
|
| Czy podzielone na czesci |
Nie
|
| Oferty wnioski dostepne |
Teatr Muzyczny im. Danuty Baduszkowej w Gdyni, Plac Grunwaldzki 1, 81-372 Gdynia
|
| Numer referencyjny |
1/PN/TE/17
|
| Rodz zam |
D
|
| Okres2c |
7
|
| Szacunkowa wart zam calosc |
130000
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
| Czas |
O
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni wykonawca, który wykaże wykonanie co najmniej 2 dostaw sprzętu elektroakustycznego o wartości nie niższej niż 150 tys. zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych, 00/100) brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1)zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2)zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 4)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.13,14 i 21 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp
|
| Czy wadium |
Nie
|
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego,
2) konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
3) zmiana terminu wykonania zamówienia wyniknie z wydłużenia czasu postępowania np. z powodu konieczności wezwania wykonawcy do uzupełnienia brakujących oświadczeń i dokumentów, wniesionego odwołania
|
| Kryt 0 |
cena
|
| Kryt 0p |
60
|
| Czy aukcja |
Nie
|
| Data skl |
07/04/2017
|
| Godz skl |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| Termin |
on
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
| IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
| IV 6 5 |
Nie
|
| Czy uniewaznienie |
Tak
|