Dostawy sprzętu gospodarczego do utrzymania czystości, dozowników, mopów oraz worków.

Publication date 2017-03-30
End date 2017-04-07 09:00:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
Miejscowość Wałbrzych
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

Szczegóły

Numer ogłoszenia 55097 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 392240008, 392243300
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Pakiet nr 1 – Wózki do sprzątania
Pakiet nr 2 – Uchwyt do mopa, kij
Pakiet nr 3 – Kosz pedałowy, wiadra, pojemniki plastikowe
Pakiet nr 4 – Szczoteczki do szorowania ręcznego
Pakiet nr 5 – Rękawice gospodarcze, termometr, miska
Pakiet nr 6 – Mop do sprzątania dwustronny
Pakiet nr 7 – Mopy do sprzątania
Pakiet nr 8 – Worki foliowe czerwone
Pakiet nr 9 – Worki foliowe niebieskie
Pakiet nr 10 – Worki foliowe żółte
Pakiet nr 11 – Worki na zwłoki
Pakiet nr 12 – Woreczki śniadaniowe
Pakiet nr 13 – Worki bezbarwne, folia bezbarwna
Pakiet nr 14 – Dozownik na papier toaletowy i ręczniki listkowe


Opis

1.Wózki do sprzątania na mokro - 10 szt.
2.Wiadra do wózków czerwone i niebieskie - 6 szt.
3.Wyciskarka do wózka - 15 szt.1. Uchwyt do mopa szorującego na kij - 3 szt.
2. Kij aluminiowy do mopa zwykły - 75 szt.
3.Kij aluminiowy do mopa - 20 szt.
4. Uchwyt do mopa plastikowy - 150 szt.1.Kosz pedałowy na śmieci - 220 szt.
2.Wiadro plastikowe - 240 szt.
3.Wiadro kolorowe plastikowe z podziałką - 100 szt.
4.Wiadro plastikowe - 10 szt.
5. Pojemniki plastikowe - 5 szt.1. Zmiotka + szufelka kpl 130
2. Szczotka do zamiatania plastikowa na wkręcany kij szt. 100
3. Szczoteczka do rąk plastikowa z uchwytem. szt. 235
4. Szczotka do szorowania na kij wkręcany, plastikowa szt. 90
5. Szczotka do szorowania ręcznego ,plastikowa z uchwytem typ żelazko. szt. 260
6. Szczotka WC bez pojemnika szt. 380
7. Kij drewniany z gwintem(min.140cm). szt 65
1.Rękawice gospodarcze - 1990 szt.
2. Termometr lodówkowy - 40 szt.
3. Miska okrągła- 70 szt.Mop do sprzątania dwustronny - 6 szt.Mopy do sprzątania - 2 6001. Worki małe czerwone szt. 88 000
2. Worki duże czerwone szt. 230 000
3. Worki duże-grube czerwone do spalania szt. 88 000
4. Worki duże czerwone szt. 83 500
1. Worki małe niebieskie szt. 110 000
2. Worki duże niebieskie szt. 490 000
3. Worki duże niebieskie szt. 99 000
1. Worki żółte szt. 13 500
2. Worki żółte szt. 3 500
3. Worki żółte szt. 16 000
Worki na zwłoki - 1 200Worki śniadaniowe - 32 2001.Worki bezbarwne małe - 1 200 szt.
2. Folia bezbarwna - 8 100 szt.1.Dozownik na papier - 15 szt.
2. Dozownik na ręczniki - 50 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
Ulica ul. Sokołowskiego
Nr domu 4
Miejscowosc Wałbrzych
Kod poczt 58309
Panstwo Polska
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 746 489 742
Fax 746 489 746
Email szpitalsokolowski@zdrowie.walbrzych.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.zdrowie.walbrzych.pl
Adres strony url www.zdrowie.walbrzych.pl
Regon 89004744600000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.zdrowie.walbrzych.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zdrowie.walbrzych.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 14
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego, ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych
Numer referencyjny Zp/24/PN-22/17
Rodz zam D
Okres2c 12
Czas O
Okreslenie warunkow na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. : 1) posiadanie odpisu z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; 2) posiadanie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków – na podstawie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) posiadanie zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - na podstawie zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotnie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania może zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. : 1) posiadanie zdolności zawodowych w zakresie świadczenia dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na podstawie wykazu dostaw wykonanych dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające uch należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej jednej dostawy w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na kwotę minimum 100,00 zł każda z dostaw.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotnie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wykaz dostaw wykonanych odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej jednej dostawy w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na kwotę minimum 100,00 zł każda z dostaw.
Inne dokumenty niewymienione Opisy, fotografie (katalogi) przedmiotu zamówienia w języku polskim- z dokładnym wskazaniem, którego pakietu i której pozycji w pakiecie dotyczy dany opis, fotografia (katalog). Opisy, fotografie (katalogi) mają odzwierciedlać opis przedmiotu zamówienia zgodnego z załącznikiem nr 1 do SIWZ. W przypadku braku możliwości jednoznacznej oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania z załącznika nr 1 do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania próbki którejkolwiek pozycji z pakietu budzącej wątpliwość.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Data skl 07/04/2017
Godz skl 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)