Dostawa systemu kopii bezpieczeństwa, licencji VMware oraz serwerów do wirtualizacji

Publication date 2017-03-30
End date 2017-04-11 09:15:00
Instytucja Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 55214 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 487320008, 480000008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w pkt. 3 siwz:
Przedmiotem zamówienia są :
- Dostawa i wdrożenie systemu kopii bezpieczeństwa:
Oprogramowanie
Serwer do systemu kopii bezpieczeństwa - 1 szt.
- Zakup licencji VMware vSphere Standard 6 dla 5 serwerów 2 procesorowych wraz z wdrożeniem.
- Dostawa serwera do VMware - 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki gwarancji na sprzęt i warunki wsparcia technicznego dla licencji i oprogramowania zawarte zostały w załączniku nr 3 do siwz.
Wykonawca przenosi na Zamawiającego przysługujące mu majątkowe prawa autorskie wraz z własnością wszystkich egzemplarzy dokumentacji, objętych przedmiotem zamówienia oraz ich wersji elektronicznych.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy i pochodził z oficjalnego kanału dystrybucyjnego na Polskę.
Termin realizacji zamówienia:
- dla Pakietu nr 1- Dostawa i wdrożenie systemu kopii bezpieczeństwa: oprogramowanie oraz serwer do systemu kopii bezpieczeństwa: do 45 dni od daty podpisania umowy,
- dla Pakietu nr 2- Zakup licencji VMware vSphere Standard 6 dla 5 serwerów 2 procesorowych wraz z wdrożeniem: do 40 dni od daty podpisania umowy,
- dla Pakietu nr 3 - Dostawa serwera do VMware - 3 szt.: do 30 dni od daty podpisania umowy.
Dostawy winny być realizowane w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8:00 - 14:00.
Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: magazyn Zamawiającego, tj. ul. Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia.


Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
Ulica ul. Opata Hackiego
Nr domu 14
Miejscowosc Gdynia
Kod poczt 81213
Panstwo Polska
Wojewodztwo pomorskie
Tel 58 627 38 18
Fax 58 663 16 66
Email zamowienia.publiczne@opecgdy.com.pl
Internet https://opecgdy.com.pl/przetargi-2/
Adres strony url https://opecgdy.com.pl/
Regon 19056363200000
Czy obowiazkowa Nie
Zamieszczanie obowiazkowe Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia https://opecgdy.com.pl/przetargi-2/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://opecgdy.com.pl/przetargi-2/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pismnej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., ul.Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia
Numer referencyjny EZP/245/2017
Rodz zam D
Okres2c 45
Szacunkowa wart zam calosc 360000.00
Waluta calosc PLN
Czas O
Informacje na temat katalogow Termin realizacji umowy: maksymalnie 45 dni od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 1 do siwz
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 1 do siwz
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 1 do siwz
Inne dokumenty niewymienione W przypadku oprogramowania wymienionego w Pakiecie nr 1 oraz Pakietu nr 2, wymagane jest, aby Wykonawca wraz z ofertą dostarczył oświadczenie o posiadaniu statusu autoryzowanego partnera producenta oferowanego rozwiązania. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawarte w załączniku nr 1 do siwz: Formularz ofertowy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowią Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia – w takim przypadku należy załączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; - wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem, o którym mowa w pkt. 6.2.1. siwz; - jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia Wykonawcy przedstawią umowę regulującą ich współpracę; W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca winien złożyć: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; - Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców prowadzona jest w formie spółki cywilnej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagany dokument, o którym mowa w pkt. 7.3. siwz musi zostać złożony przez każdego Wykonawcę.
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia razem z ofertą wadium przetargowego w wysokości: - dla Pakietu nr 1 - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), - dla Pakietu nr 2 - 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100), - dla Pakietu nr 3 - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: PeKaO S.A. III/O Gdynia, Nr rachunku: 44 1240 3523 1111 0000 4334 8901. Wadium wnoszone w gwarancjach należy złożyć w oryginale wraz ze składaną ofertą. Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione, jeżeli wpływ kwoty wadium na rachunek bankowy Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 11.04.2017r. do godz. 09:00. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie brakujących lub wadliwych dokumentów oraz pełnomocnictw, nie złożył ich w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej w ciągu 14 dni, na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe muszą zawierać w swojej treści nazwę oraz numer postępowania przetargowego.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena
Kryt 0p 100
Data skl 11/04/2017
Godz skl 09:15
Termin on
Okres liczba dni 30
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)