| Biuletyn |
2017
|
| Nazwa |
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
|
| Ulica |
Al. Racławickie
|
| Nr domu |
14
|
| Miejscowosc |
Lublin
|
| Kod poczt |
20950
|
| Panstwo |
Polska
|
| Wojewodztwo |
lubelskie
|
| Tel |
(81) 445 41 59
|
| Fax |
(81) 445 41 63
|
| Email |
dzp@kul.pl
|
| Adres strony url |
http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
|
| Regon |
51406400000
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
inny:
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
|
| Czy podzielone na czesci |
Nie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II; Al. Racławickie 14, 20-950 Lubin; Dział Zamówień Publicznych, Collegium Joannis Pauli II, pokój nr C-224
|
| Numer referencyjny |
AZP-240/PN-p30/016/2017
|
| Rodz zam |
D
|
| Okres2c |
12
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
| Czas |
O
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający określa minimalne warunki w następujący sposób:
• posiadanie doświadczenia
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) należycie wykonał dwie dostawy obejmujące swym zakresem dostawy druków szkolnictwa wyższego i/lub dyplomów ukończenia studiów o wartości wynoszącej co najmniej 35 000,00 zł brutto każda.
Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostarczonych towarów w ramach jednej umowy. Ocena spełnienia warunku nastąpi, na podstawie dołączonego do oferty Wykazu głównych dostaw stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Dokumenty składane przez Wykonawcę w celu potwierdzenia braku przesłanek wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagające wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
2) Wykonawcy zagraniczni (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej), zamiast dokumentów wskazanych w niniejszym punkcie, składają następujące dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające,że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Dokumenty składane przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
a) Wykaz głównych dostaw, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ, zgodnie z następującymi wymaganiami: za spełniających warunek zdolności technicznych lub zawodowych w niniejszym postępowaniu zostaną uznani Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali lub wykonują należycie co najmniej 2 dostawy obejmujące swym zakresem dostawy druków szkolnictwa wyższego i/lub dyplomów ukończenia studiów, o wartości wynoszącej co najmniej 35 000,00 zł brutto każda.
b) Dowody potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w załączniku nr 6 do SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Oświadczenie o przynależeniu lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca wraz z oświadczeniem może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązanie z innym Wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencyjności w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
2) Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
3) Oświadczenie wskazane w Rozdziale VII ust. 1 niniejszej SIWZ;
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie;
5) Wypełniony i podpisany formularz „Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną” stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokumenty składane przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w SIWZ:
a) Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi:
• Certyfikat ISO 9001 lub równoważny dla systemu zarządzania jakością w zakresie usług drukarskich i introligatorskich lub tylko drukarskich.
|
| Czy wadium |
Nie
|
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obydwu Stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w sytuacjach opisanych w ust. 2 i 3.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian zawartej umowy oraz określa warunki takich zmian w zakresie:
1) zmiany właściwych przepisów prawa, a tym samym koniecznością dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
2) wystąpienia zdarzeń siły wyższej, jako zdarzeń zewnętrznie niemożliwych do przewidzenia i niemożliwych do zapobieżenia;
3) wysokości ceny, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części ceny, której zmiana dotyczy;
4) zmianą terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku o którym mowa w § 5 ust. 2.
3. Ponadto, Zamawiający dopuszcza następujące istotne zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z dyspozycją art. 144 ust. 1 pkt.2, pkt. 3, pkt.4, pkt.6 ustawy Pzp.
|
| Kryt 0 |
Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia
|
| Kryt 0p |
60
|
| Czy aukcja |
Nie
|
| Data skl |
07/04/2017
|
| Godz skl |
12:00
|
| Termin |
on
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
| IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
| IV 6 5 |
Nie
|
| Czy uniewaznienie |
Tak
|