Produkcja i dostawa materiałów promocyjnych Politechniki Warszawskiej. Część I – Koszulki i bluzy, część II – Torby, część III – Ołówki, część IV –multitool.

Publication date 2017-03-30
End date 2017-04-07 12:00:00
Instytucja Politechnika Warszawska
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Druki i produkty podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 55461 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 220000000, 798000002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Produkcja i dostawa materiałów promocyjnych Politechniki Warszawskiej. Część I – Koszulki i bluzy, część II – Torby, część III – Ołówki, część IV –multitool. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 4.


Opis

Opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest: Produkcja i dostawa materiałów promocyjnych Politechniki Warszawskiej. Część I – Koszulki i bluzy, część II – Torby, część III – Ołówki,
część IV –multitool. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 4.
Opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest: Produkcja i dostawa materiałów promocyjnych Politechniki Warszawskiej. Część I – Koszulki i bluzy, część II – Torby, część III – Ołówki,
część IV –multitool. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 4. Opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest: Produkcja i dostawa materiałów promocyjnych Politechniki Warszawskiej. Część I – Koszulki i bluzy, część II – Torby, część III – Ołówki,
część IV –multitool. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 4. Opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest: Produkcja i dostawa materiałów promocyjnych Politechniki Warszawskiej. Część I – Koszulki i bluzy, część II – Torby, część III – Ołówki,
część IV –multitool. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 4.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Politechnika Warszawska
Ulica Pl. Politechniki
Nr domu 1
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-661
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel +48222346206
Fax +48226286075
Email Anna.Poreda@pw.edu.pl
Regon 000001554
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie za pośrednictwem poczty lub osobiście.
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Numer referencyjny ZP.U.KK.18.2017
Rodz zam U
Okres2c 05/05/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie - złożonych przez Wykonawców – oświadczeń/dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie - złożonych przez Wykonawców – oświadczeń/dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie - złożonych przez Wykonawców – oświadczeń/dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ.
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osobę prawidłowo umocowaną. Podpis musi być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację czytelnie (imię i nazwisko) lub nieczytelnie (z imienną pieczątką). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą zamiast pełnomocnictwa mogą złożyć umowę spółki cywilnej. 3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy), sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do formularza oferty. 4. Wypełniony szczegółowymi danymi załącznik nr 5 Formularz cenowy, w którym Wykonawca winien podać dane umożliwiające jednoznaczną ocenę czy oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego; 5. Wykonawca przedstawi 2-3 próbki materiałów, odpowiadającym wymaganiom Zamawiającego (m.in. kolor, gramatura, rozmiar). Na podstawie przedstawionych próbek materiałów zostanie zbadane kryterium jakości;
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana zawartej umowy: 1.1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy Pzp i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności będące przyczyną proponowanych zmian. 1.2. Zmiana umowy, o której mowa wyżej, może nastąpić wyłącznie w przypadkach: 1.2.1. ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych właściwości, kwalifikacji (dotyczy przypadku w którym Wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawców)); 1.2.2. zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji danej części zamówienia oraz właściwości, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 1.2.3. konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy; 1.2.4. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; 1.2.5. wystąpienia siły wyższej. 1.3. Siła wyższa jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia: 1.3.1. wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych, 1.3.2. terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa, 1.3.3. skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywna, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę, 1.3.4. klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, 1.3.5. bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców, 1.3.6. inne wydarzenia losowe. 1.4. Strona dotknięta czynnikami losowymi powinna niezwłocznie poinformować druga Stronę faksem, poczta elektroniczna lub w innej formie pisemnej o zaistnieniu tych okoliczności lub o ich ustąpieniu. Wystąpienie wyżej opisanych okoliczności, jak również czas ich trwania potwierdzane jest przez właściwą Izbę Gospodarcza kraju Wykonawcy. 1.5. Braków surowcowych, niedoborów siły roboczej, zastosowanie części wadliwych i przerw w pracy nie uznaje się jako czynników losowych. 1.6. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienia (odpowiednio) co najmniej jednej okoliczności wymienionej w ust. 2. 1.7. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu Umowy.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 07/04/2017
Godz skl 12:00
IV 4 4 jezyki PL
Termin on
Okres liczba dni 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)