„Dostawa materiałów dydaktycznych, eksploatacyjnych i biurowych dla branży Transport, Logistyka i Motoryzacja oraz do systemowego doradztwa zawodowego w powiecie kościerskim w ramach projektu w ramach projektu "Nowoczesna edukacja zawodowa w Sercu Kaszub", nr umowy RPPM.03.03.01-22-0011/16 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Podziałania 3.3.1. Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS”.

Publication date 2017-03-30
End date 2017-04-07 09:00:00
Instytucja Powiat Kościerski
Miejscowość Kościerzyna
Województwo pomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 55521 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 391622007
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych, eksploatacyjnych
i biurowych dla branży Transport, Logistyka i Motoryzacja oraz do systemowego doradztwa zawodowego w powiecie kościerskim w ramach projektu w ramach projektu "Nowoczesna edukacja zawodowa w Sercu Kaszub", nr umowy RPPM.03.03.01-22-0011/16 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Podziałania 3.3.1. Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS.
2. Zamówienie będzie podzielone na cztery części:
Część I - Materiały dydaktyczne do nauki j. niemieckiego i rosyjskiego zawodowego,
Część II - Materiały dydaktyczne dla technika logistyka i technika spedytora,
Część III - Materiały dydaktyczne do systemowego doradztwa zawodowego,
Część IV - Materiały biurowe i eksploatacyjne z podziałem na 3 zadania:
Zadanie 1. do nauki j. niemieckiego i rosyjskiego zawodowego,
Zadanie 2. dla technika logistyka i technika spedytora,
Zadanie 3. do systemowego doradztwa zawodowego.
Jeżeli w niniejszym opisie przedmiotu nie wskazano inaczej, opis dotyczy każdej z części przedmiotu zamówienia.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a. dostawę do siedziby Zamawiającego (Wydział Edukacji – ul. 3 Maja 8A, 83-400 Kościerzyna) wraz z załadunkiem i rozładunkiem materiałów dydaktycznych i/lub eksploatacyjnych i biurowych wyszczególnionych poniżej,
b. udzielenie gwarancji jakości na dostarczone materiały dydaktyczne i/lub eksploatacyjne i biurowe.
c. Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe. W przypadku materiałów eksploatacyjnych do drukarek nie dopuszcza się zaoferowania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych, prefabrykowanych oraz wchodzących wcześniej w całości lub w części w skład innych materiałów (podpunkt c dotyczy tylko IV części zamówienia).
4. Zamawiający wymaga, aby w przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę na dwie lub więcej części zamówienia i jego oferty okażą się najkorzystniejsze, w czego konsekwencji zostanie z nim zawarta umowa, wystawił odrębną fakturę na każdą część zamówienia.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa dotycząca dostawy IV części zamówienia, wystawił odrębną fakturę na każde zadanie.

6. Określoną w punkcie 2 część (części) przedmiotu zamówienia należy dostarczyć w terminie podanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, liczonym od dnia zawarcia umowy.
3. Przedmiot zamówienia (w każdej, z części) zostanie wykonany zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, znajdującymi się na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/.
4. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ oraz w jej załącznikach pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny, tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry jakościowe oraz standard wykonania
w stosunku do podanych w SIWZ przykładów.
5. Wszystkie dostarczane produkty będą nowe i pochodzące z bieżącej produkcji.
6. Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne (dotyczy pozycji 1 i 2 zadanie 3 część IV) muszą mieć m.in.: maksymalną wydajność i maksymalną pojemność przewidzianą do stosowania przez producenta urządzenia. Zamawiający dopuszcza również składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne. Pod pojęciem: „produkt równoważny”: Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest on zamawiany o parametrach takich samych bądź lepszych (w zakresie pojemności, wydajności lub jakości wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta sprzętu. Nie dopuszcza się zaoferowani, a materiałów eksploatacyjnych regenerowanych, prefabrykowanych oraz wchodzących wcześniej w całości lub w części w skład innych materiałów.
7. Jeżeli w trakcie trwania okresu gwarancyjnego Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych (dotyczy pozycji 1 i 2 zadanie 3 część IV) niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany) lub jeśli urządzenie nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tonera, bębna lub pojemnika na zużyty toner, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien oferowany materiał (w asortymencie którego żądanie dotyczy) wymienić na produkt spełniający wymagania Zamawiającego (np. na produkt oryginalny pochodzący od producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony) bez zmiany ceny, w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia informacji faksem przez Zamawiającego.


Opis

Część I - Materiały dydaktyczne do nauki j. niemieckiego i rosyjskiego zawodowego, dokładne ilości podano w załączniku nr 1 do SIWZ.Materiały dydaktyczne dla technika logistyka i technika spedytora,dokładne ilości podano w załączniku nr 1 do SIWZ.Materiały dydaktyczne do systemowego doradztwa zawodowego, dokładne ilości podano w załączniku nr 1 do SIWZ.Materiały biurowe i eksploatacyjne z podziałem na 3 zadania, dokładne ilości podano w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Powiat Kościerski
Ulica ul. 3 Maja
Nr domu 9 C
Miejscowosc Kościerzyna
Kod poczt 83-400
Panstwo Polska
Wojewodztwo pomorskie
Tel 58 680 18 40
Fax 58 680 18 58
Email zp1@powiatkoscierski.pl
Adres strony url www.powiatkoscierski.pl
Regon 19167511000000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu "Nowoczesna edukacja zawodowa w Sercu Kaszub", nr umowy RPPM.03.03.01-22-0011/16 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Podziałania 3.3.1. Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020 współfinansowanego ze środków EFS.”
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.koscierzyna.bip-24.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.koscierzyna.bip-24.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Kościerzynie, ul. 3 Maja 9C, 83-400 Kościerzyna
Numer referencyjny ZP.272.11.2017
Rodz zam D
Okres2c 10
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a. mającym wpływ na realizację umowy dotyczącym powszechnie obowiązujących przepisów prawa, b. zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie Odbiorcy lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy,
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 07/04/2017
Godz skl 9:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)