Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym wyposażeniem i oprogramowaniem oraz dostawa drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, sprzętu multimedialnego i infrastruktury sieciowej na potrzeby projektu Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców

Publication date 2017-03-30
End date 2017-04-07 14:00:00
Instytucja Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Stalowej Woli
Miejscowość Stalowa Wola
Województwo podkarpackie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 55561 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 302313000
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje dostawy dla pięciu szkół:
CZĘŚĆ 1 - Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym wyposażeniem i oprogramowaniem oraz dostawa drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, sprzętu multimedialnego i infrastruktury sieciowej na potrzeby projektu „Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców” dla Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli, ul. E. Kwiatkowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola.

CZĘŚĆ 2 - Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym wyposażeniem i oprogramowaniem oraz dostawa drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, sprzętu multimedialnego i infrastruktury sieciowej na potrzeby projektu „Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców” dla Centrum Kształcenia Ustawicznego i Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego, ul. Hutnicza 12, 37-450 Stalowa Wola.

CZĘŚĆ 3 - Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym wyposażeniem i oprogramowaniem oraz dostawa drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, sprzętu multimedialnego i infrastruktury sieciowej na potrzeby projektu „Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców” dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. gen. Władysława Sikorskiego w Stalowej Woli ul. Hutnicza 17, 37-450 Stalowa Wola.

CZĘŚĆ 4 - Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym wyposażeniem i oprogramowaniem oraz dostawa drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, sprzętu multimedialnego i infrastruktury sieciowej na potrzeby projektu „Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców” dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Stalowej Woli, ul. 1-go Sierpnia 26, 37-450 Stalowa Wola.

CZĘŚĆ 5 - Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym wyposażeniem i oprogramowaniem oraz dostawa drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, sprzętu multimedialnego i infrastruktury sieciowej na potrzeby projektu „Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców” dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 im. Króla Jana III Sobieskiego w Stalowej Woli, ul. Polna 15, 37-464 Stalowa Wola.



Opis

1 Komputer stacjonarny 50 szt.
2 Monitor 50 szt.
3 Komputer przenośny typu Notebook 16 szt.
4 Oprogramowanie
biurowe 66 szt.
5 Projektor multimedialny 1 szt.
6 Ekran projekcyjny 1 szt.
7 Drukarka laserowa ze skanerem 1 szt.
8 Drukarka laserowa A4 1 szt.
9 Drukarka atramentowa A3 WLAN 1 szt.
10 Zestaw głośników 1 kpl
11 Telewizor LED 1 szt.
12 Urządzenie wielofunkcyjne 1 szt.
13 Radio CD 1 szt.
1.Komputer stacjonarny 2 szt.
2. Monitor 2 szt.
3. Oprogramowanie biurowe 2 szt.
4. Projektor multimedialny 2 szt.
5. Projektor multimedialny 1 szt.
6. Ekran projekcyjny 2 szt.
7. Tablica interaktywna 1 szt.
8. Drukarka laserowa 1 szt.
9. Radio CD 1 szt.
1 Komputer stacjonarny 7 szt.
2 Monitor 7 szt.
3 Oprogramowanie biurowe 7 szt.
1 Komputer stacjonarny 17 szt.
2 Monitor 17 szt.
3 Komputer przenośny typu Notebook 15 szt.
4 Oprogramowanie biurowe 32 szt.
5 Projektor multimedialny 4 szt.
6 Ekran rozwijany 2 szt.
7 Drukarka laserowa monochromatyczna ze skanerem 4 szt.
8 Tablet graficzny 15 szt.
9 Skaner 4 szt.
10 Monitor graficzny 1 szt.
11 Zestaw głośników komputerowych 4 szt.
12 Mikrofon kierunkowy 4 szt.
13 Cyfrowy rejestrator dźwięku 1 szt.
14 Mikrofon pojemnościowy 4 szt.
15 Przedłużacz sieciowy 4 szt.
16
Drukarka kodów kreskowych i etykiet 1 szt.
17 Czytnik kodów kreskowych 4 szt.
18 Kserokopiarka 1 szt.
19 Urządzenie wielofunkcyjne 1 szt.
20 Skaner do oryginałów na podłożu 1 szt.1 Komputer stacjonarny 26 szt.
2 Monitor 26 szt.
3 Oprogramowanie biurowe 26 szt.
4 Projektor multimedialny 2 szt.
5 Drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A4 1 szt.
6 Ekran elektryczny ścienny 1 szt.
7 Urządzenie wielofunkcyjne 1 szt.
8 Ploter drukarka wieloformatowa 1 szt.
9 Tablet 1 szt.
10 Tablet graficzny 1 szt.
11 Telewizor LED 1 szt.
12 Telewizor LED 1 szt.
13 Skaner A3 1 szt.
14 Monitor graficzny 1 szt.
15 Mikrofon 1 szt.
16 Dysk przenośny 1 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Stalowej Woli
Ulica ul. 1 Sierpnia
Nr domu 26
Miejscowosc Stalowa Wola
Kod poczt 37450
Panstwo Polska
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 158 420 640
Fax 158 422 691
Email zs2stalowawola@pro.onet.pl
Adres strony url http://zsnr2.stalowa-wola.pl/
Regon 24158300000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020,Priorytet IX – Jakość edukacji i kompetencji w regionie,Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego,Projekt: Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl Tak
Zamawiajacy powierzyl Postępowanie prowadzone jest w imieniu i na rzecz Powiatu Stalowowolskiego ul. Podleśna 15 37-450 Stalowa Wola
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://zsnr2.stalowa-wola.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zsnr2.stalowa-wola.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w trwale zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Stalowej Woli,ul. 1 go Sierpnia 26,37-450 Stalowa Wola, sekretariat pokój 103
Numer referencyjny ZSP2BPPSSZ.26.1.2017
Rodz zam D
Okres2c 56
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość przewidzianych zamówień do 20 % udzielonego zamówienia . Zamówienie zostanie udzielone w przypadku uzyskania oszczędności w realizowanym projekcie po akceptacji Instytucji Wdrażającej. Zamówienie obejmie zwiększenie dostaw lub rozbudowę istniejących instalacji jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby Zamawiającego o innych właściwościach technicznych lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji.
Czas O
Informacje na temat katalogow Krótszy termin realizacji Wykonawca może zadeklarować w swojej ofercie. Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku..
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku..
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający precyzuje warunek doświadczenia, Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości co najmniej dla części 2 i 3 -10 000,00 zł netto każda dla części 1,4, i 5 -50 000,00 zł netto każda. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentu/oświadczenia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, z którego będą wynikać kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu. Jeżeli dniem publikacji ogłoszenia będzie sobota lub dzień wolny od pracy, wówczas jako kurs przeliczeniowy waluty Zamawiający przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z pierwszego dnia roboczego po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, warunek może być spełniony przez nich łącznie lub przez jednego z nich.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, które potwierdzają okoliczności spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia tj.: w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, które potwierdzają okoliczności spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia tj.: Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.2 Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III. 4 2.2. Wykonawca ,który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2.3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów określających w szczególności: 2.3.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2.3.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 2.3.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 2.3.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 2. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Pełnomocnictwo udzielone przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli dotyczy. 4. Dowód wniesienia wadium
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty specyfikacje techniczne producentów oferowanych urządzeni potwierdzające, że oferowane przez wykonawcę urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia, spełniają wymagania określone przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (np. parametry techniczne, cechy funkcjonalne, cechy jakościowe)
Wadium Dla zadania częściowego nr 1: 3 000 PLN (słownie: trzy tysiące PLN). Dla zadania częściowego nr 2: 300 PLN (słownie: trzysta złotych PLN). Dla zadania częściowego nr 3: 300 PLN (słownie: trzysta złotych PLN). Dla zadania częściowego nr 4: 2 000 PLN (słownie: dwa tysiące PLN). Dla zadania częściowego nr 5: 2 000 PLN (słownie: dwa tysiące PLN).
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany kreślone są w § 9 Wzoru umowy o treści: 1. Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2 i 4. 2. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki istotnej zmiany treści umowy: 1) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia: a) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy – z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia stosownie do postanowień ust. 2 pkt 2), b) ze względu na wprowadzenie nowych przepisów bezpośrednio dotyczących przedmiotu zamówienia– z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia stosownie do postanowień ust. 2 pkt 2); 2) zmiana wysokości wynagrodzenia określonego w §5 ust. 1 umowy w związku z okolicznościami wymienionymi w ust. 2 pkt 1, przy czym w przypadkach określonych w ust. 2 pkt 1 – ustalenie zmiany wysokości wynagrodzenia nastąpi według cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy stanowiącej załącznik do niniejszej umowy; 3) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie dostaw w określonym pierwotnie terminie, c) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, d) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu i personelowi Zamawiającego. 3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) ad pkt 1) – zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, 2) ad pkt. 2) – w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, 3) ad pkt. 3):  lit. a) – w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego,  lit. b) – o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,  lit. c) – o czas proporcjonalny do zmniejszonego zakresu,  lit. d) – o czas opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody opisanych przy lit. ed). 4. W przypadku wykazania przez Wykonawcę iż zaoferowany sprzęt został wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego sprzętu pod warunkiem, iż parametry techniczne nie są gorsze (identyczne lub lepsze) od pierwotnie zaoferowanych, a cena pozostaje bez zmian 5. Zmiany umowy dokonywanej na podstawie art. 144 ust.1 pkt 2), 3), 4), 50 i 6) ustawy Prawo zamówień publicznych 6. Oprócz przypadku określonego w ust. 2 pkt 2, wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w §5 ust. 1 może ulec zmianie w zakresie zmiany ustawowej wysokości stawki podatku VAT: 1) jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to części wynagrodzenia dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, 2) jeżeli na podstawie art.83 ust.1.pkt 26 ustawy z dnia 11.03.2014r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity Dz. U. z 2011 r. nr 177, poz. 1054 z późniejszymi zmianami), Zamawiający uzyska objęcie niniejszej dostawy 0 % stawką podatku VAT. 7. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 07/04/2017
Godz skl 14:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)