Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń multimedialnych i cyfrowych do Zespołu Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu
Publication date | 2017-03-30 |
End date | 2017-04-07 08:15:00 |
Instytucja | Zespół Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych |
Miejscowość | Przemyśl |
Województwo | podkarpackie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 55577 / 2017 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302131006, 386521001 |
Adres strony internetowej siwz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: Część I: Dostawa komputerów przenośnych, urządzeń interaktywnych i cyfrowych: 1. Zestaw interaktywny (tablica interaktywna+ projektor utra-krótkoogniskowy) + przyłącze ścienne sygnałowe do tablic + głośniki do tablic – 8 zestawów, 2. Podstawa jezdna do tablicy interaktywnej - szt. 1, 3. Wizualizer – 2 sztuki, 4. Komputer przenośny laptop typ 1 – 8 sztuk, 5. Komputer przenośny laptop typ 2 – 32 sztuki, 6. Szafki mobilne na laptopy z zasilaniem – sztuk 3, Część II: Dostawa urządzeń cyfrowych oraz drukarek i oprogramowania dla osób niepełnosprawnych: 1. Oprogramowanie powiększające – 1 sztuka, 2. Specjalistyczna klawiatura dla uczniów słabowidzących – 1 sztuka, 3. Kamera cyfrowa – 1 sztuka, 4. Aparat cyfrowy – 1 sztuka, 5. Laserowe urządzenie wielofunkcyjne A4 – 2 sztuki, 6. Drukarka 3D – 1 sztuka, 7. Zestaw edukacyjny – roboty mobilne – 2 zestawy, OpisZamówienie obejmuje dostawę sprzętu komputerowego, urządzeń interaktywnych i oprogramowania - instalację, konfigurację oraz przeprowadzenie testu poprawności działania sprzętu w siedzibie Zamawiającego. Wszystkie podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować sprzęt o parametrach technicznych wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. W przypadkach, w których Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy zobowiązani są do oferowania urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Do oceny parametrów technicznych będą brane pod uwagę wszystkie parametry techniczne danego sprzętu. W przypadku certyfikatów i standardów Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne lub spełniające w wyższym stopniu opisane normy, certyfikaty i deklaracje. Wszystkie elementy dostarczanego sprzętu muszą być fabrycznie nowe (nieużywane), wyprodukowane nie wcześniej niż w 2016 r. Cały sprzęt musi mieć kompletne okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń/podzespołów.Dostawa obejmuje: 1. Zestaw interaktywny (tablica interaktywna+ projektor utra-krótkoogniskowy) + przyłącze ścienne sygnałowe do tablic + głośniki do tablic – 8 zestawów, 2. Podstawa jezdna do tablicy interaktywnej - szt. 1, 3. Wizualizer – 2 sztuki, 4. Komputer przenośny laptop typ 1 – 8 sztuk, 5. Komputer przenośny laptop typ 2 – 32 sztuki, 6. Szafki mobilne na laptopy z zasilaniem – sztuk 3,Zamówienie obejmuje dostawę urządzeń cyfrowych, drukarek i oprogramowania dla osób niepełnosprawnych oraz instalację, konfigurację oraz przeprowadzenie testu poprawności działania sprzętu w siedzibie Zamawiającego. Wszystkie podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować sprzęt o parametrach technicznych wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. W przypadkach, w których Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy zobowiązani są do oferowania urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Do oceny parametrów technicznych będą brane pod uwagę wszystkie parametry techniczne danego sprzętu. W przypadku certyfikatów i standardów Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne lub spełniające w wyższym stopniu opisane normy, certyfikaty i deklaracje. Wszystkie elementy dostarczanego sprzętu muszą być fabrycznie nowe (nieużywane), wyprodukowane nie wcześniej niż w 2016 r. Cały sprzęt musi mieć kompletne okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń/podzespołów. Dostawa obejmuje: 1. Oprogramowanie powiększające – 1 sztuka, 2. Specjalistyczna klawiatura dla uczniów słabowidzących – 1 sztuka, 3. Kamera cyfrowa – 1 sztuka, 4. Aparat cyfrowy – 1 sztuka, 5. Laserowe urządzenie wielofunkcyjne A4 – 2 sztuki, 6. Drukarka 3D – 1 sztuka, 7. Zestaw edukacyjny – roboty mobilne – 2 zestawy |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2017 |
Nazwa | Zespół Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych |
Ulica | ul. Bakończycka |
Nr domu | 11 |
Miejscowosc | Przemyśl |
Kod poczt | 37700 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | podkarpackie |
Tel | 0-16 6788486 |
Fax | 0-16 6788486 |
dyrektor@zsu-hig.edu.pl | |
Adres strony url | www.zsu-hig.edu.pl |
Regon | 65097613700000 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Nazwa projektu programu | Nowoczesna szkoła szansą rozwoju ucznia |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | inny: |
Czy dostep dokumentow zamowienia | Tak |
Dostep dokumentow zamowienia | http://www.zsu-hig.witrynaszkolna.pl |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | http://www.zsu-hig.witrynaszkolna.pl/ |
Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
Wymagane przeslanie ofert inny | Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Oferty lub wnioski | Wszystkie |
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy | 2 |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Zespół Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Bakończycka 11 - sekretariat |
Numer referencyjny | 2/PN/2017 |
Rodz zam | D |
Okres2c | 30 |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
Czas | O |
Informacje na temat katalogow | Skrócony okres dostawy będzie dodatkowo punktowany zgodnie z zapisami rozdziału XIII SIWZ pt.: Opis kryteriów wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Jeżeli w ofercie nie będzie wskazania proponowanego terminu wykonania zamówienia Zamawiający uzna maksymalny okres dostawy, bez przyznawania dodatkowych punktów |
Okreslenie warunkow | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow | Nie |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Nie |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Inne dokumenty niewymienione | W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - Załącznik nr 4 do SIWZ |
Wadium | Oferta musi być zabezpieczona wadium dla części I zamówienia w wysokości: - 4 000,00 zł - dla części 1 (cztery tysiące złotych 00/100), wniesionym przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1.1. pieniądzu, 1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 1.3. gwarancjach bankowych, 1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 359). |
Czy wadium | Tak |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Nie |
Kryt 0 | Cena dostawy |
Kryt 0p | 60 |
Czy aukcja | Nie |
Data skl | 07/04/2017 |
Godz skl | 8:15 |
IV 4 4 jezyki | Język polski |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Tak |
IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |
IV 6 5 | Nie |
Czy uniewaznienie | Nie |