Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń multimedialnych i cyfrowych do Zespołu Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu

Publication date 2017-03-30
End date 2017-04-07 08:15:00
Instytucja Zespół Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych
Miejscowość Przemyśl
Województwo podkarpackie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 55577 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 386521001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części:
Część I: Dostawa komputerów przenośnych, urządzeń interaktywnych i cyfrowych:
1. Zestaw interaktywny (tablica interaktywna+ projektor utra-krótkoogniskowy) + przyłącze ścienne sygnałowe do tablic + głośniki do tablic – 8 zestawów,
2. Podstawa jezdna do tablicy interaktywnej - szt. 1,
3. Wizualizer – 2 sztuki,
4. Komputer przenośny laptop typ 1 – 8 sztuk,
5. Komputer przenośny laptop typ 2 – 32 sztuki,
6. Szafki mobilne na laptopy z zasilaniem – sztuk 3,
Część II: Dostawa urządzeń cyfrowych oraz drukarek i oprogramowania dla osób niepełnosprawnych:
1. Oprogramowanie powiększające – 1 sztuka,
2. Specjalistyczna klawiatura dla uczniów słabowidzących – 1 sztuka,
3. Kamera cyfrowa – 1 sztuka,
4. Aparat cyfrowy – 1 sztuka,
5. Laserowe urządzenie wielofunkcyjne A4 – 2 sztuki,
6. Drukarka 3D – 1 sztuka,
7. Zestaw edukacyjny – roboty mobilne – 2 zestawy,


Opis

Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu komputerowego, urządzeń interaktywnych i oprogramowania - instalację, konfigurację oraz przeprowadzenie testu poprawności działania sprzętu w siedzibie Zamawiającego. Wszystkie podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować sprzęt o parametrach technicznych wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. W przypadkach, w których Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy zobowiązani są do oferowania urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Do oceny parametrów technicznych będą brane pod uwagę wszystkie parametry techniczne danego sprzętu. W przypadku certyfikatów i standardów Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne lub spełniające w wyższym stopniu opisane normy, certyfikaty i deklaracje. Wszystkie elementy dostarczanego sprzętu muszą być fabrycznie nowe (nieużywane), wyprodukowane nie wcześniej niż w 2016 r. Cały sprzęt musi mieć kompletne okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń/podzespołów.
Dostawa obejmuje:
1. Zestaw interaktywny (tablica interaktywna+ projektor utra-krótkoogniskowy) + przyłącze ścienne sygnałowe do tablic + głośniki do tablic – 8 zestawów,
2. Podstawa jezdna do tablicy interaktywnej - szt. 1,
3. Wizualizer – 2 sztuki,
4. Komputer przenośny laptop typ 1 – 8 sztuk,
5. Komputer przenośny laptop typ 2 – 32 sztuki,
6. Szafki mobilne na laptopy z zasilaniem – sztuk 3,Zamówienie obejmuje dostawę urządzeń cyfrowych, drukarek i oprogramowania dla osób niepełnosprawnych oraz instalację, konfigurację oraz przeprowadzenie testu poprawności działania sprzętu
w siedzibie Zamawiającego. Wszystkie podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować sprzęt o parametrach technicznych wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. W przypadkach, w których Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy zobowiązani są do oferowania urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Do oceny parametrów technicznych będą brane pod uwagę wszystkie parametry techniczne danego sprzętu. W przypadku certyfikatów i standardów Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne lub spełniające w wyższym stopniu opisane normy, certyfikaty i deklaracje. Wszystkie elementy dostarczanego sprzętu muszą być fabrycznie nowe (nieużywane), wyprodukowane nie wcześniej niż w 2016 r. Cały sprzęt musi mieć kompletne okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń/podzespołów.
Dostawa obejmuje:
1. Oprogramowanie powiększające – 1 sztuka,
2. Specjalistyczna klawiatura dla uczniów słabowidzących – 1 sztuka,
3. Kamera cyfrowa – 1 sztuka,
4. Aparat cyfrowy – 1 sztuka,
5. Laserowe urządzenie wielofunkcyjne A4 – 2 sztuki,
6. Drukarka 3D – 1 sztuka,
7. Zestaw edukacyjny – roboty mobilne – 2 zestawy


Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Zespół Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych
Ulica ul. Bakończycka
Nr domu 11
Miejscowosc Przemyśl
Kod poczt 37700
Panstwo Polska
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 0-16 6788486
Fax 0-16 6788486
Email dyrektor@zsu-hig.edu.pl
Adres strony url www.zsu-hig.edu.pl
Regon 65097613700000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Nowoczesna szkoła szansą rozwoju ucznia
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zsu-hig.witrynaszkolna.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zsu-hig.witrynaszkolna.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, ul. Bakończycka 11 - sekretariat
Numer referencyjny 2/PN/2017
Rodz zam D
Okres2c 30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Skrócony okres dostawy będzie dodatkowo punktowany zgodnie z zapisami rozdziału XIII SIWZ pt.: Opis kryteriów wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Jeżeli w ofercie nie będzie wskazania proponowanego terminu wykonania zamówienia Zamawiający uzna maksymalny okres dostawy, bez przyznawania dodatkowych punktów
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - Załącznik nr 4 do SIWZ
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium dla części I zamówienia w wysokości: - 4 000,00 zł - dla części 1 (cztery tysiące złotych 00/100), wniesionym przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1.1. pieniądzu, 1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 1.3. gwarancjach bankowych, 1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 Cena dostawy
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 07/04/2017
Godz skl 8:15
IV 4 4 jezyki Język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)