Modernizacja elektrowni zakładowej

Publication date 2017-03-31
End date 2017-04-19 12:00:00
Instytucja Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Jarosław
Województwo podkarpackie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 56115 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 453112002, 311220007
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Roboty demontażowe istniejącego agregatu.
Przystosowanie budynku do wymagań wynikających z DTR agregatu.
Zakup i podłączenie nowego agregatu.
Roboty demontażowe istniejącej rozdzielnicy głównej i instalacji elektrycznej
Montaż nowej rozdzielnicy.
Wymiana pokrycia dachu,
Docieplenie ścian i modernizacja elewacji,
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
Remont pomieszczeń wewnętrznych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Kościuszki
Nr domu 18
Miejscowosc Jarosław
Kod poczt 37500
Panstwo Polska
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 016 621-47-02
Email spzoz_jaroslaw@poczta.onet.pl
Adres strony url www.spzoz.jaroslaw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz.jaroslaw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty przesyłane pisemnie, pocztą
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Kościuszki 18 37-500 Jarosław
Numer referencyjny 11/ZP/2017
Rodz zam B
Okres2c 31/08/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, to jest do kierowania robotami eklektycznymi.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 tj. określonych poniżej. Potwierdzających spełnianie warunków udziału w postepowaniu a opisanych w punkcie V ppkt c) SIWZ: - wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami
Inne dokumenty niewymienione Do oferty wykonawca załącza pisemne zobowiązanie przedmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp (zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ)
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się możliwość dokonania zmian treści umowy w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonywanie prac, 2) rezygnacji z części prac w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia, wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia (w takim przypadku Wykonawca przygotuje przy udziale Zamawiającego protokół sporządzony na dzień rezygnacji, w którym Strony określą prace, z wykonania których Zamawiający zrezygnował oraz wysokość kwoty, o którą zostanie obniżone wynagrodzenie), 3) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności z powodu: - istnienia braków w dokumentacji technicznej o czas niezbędny na ich uzupełnienie, - konieczności wykonywania części robót w inny sposób niż założony w projekcie. Wynagrodzenie dla robót zamiennych zostanie określone na podstawie stawek i cen jednostkowych podanych w oparciu o bieżącą wycenę tych robót. - opóźnienia dostępu do placu budowy, - w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych albo innych robót, które są niezbędne do dokończenia realizacji przedmiotowego zamówienia. 4) roboty zamienne będą mogły wystąpić wówczas, gdy część robót opisanych w dokumentacji nie będzie wykonywana zaś strony uzgodnią w tym samym zakresie wartościowym wykonanie innych, koniecznych robót. 5) zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikające ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, 6) konieczności wykonywania robót nieprzewidzianych i niewycenionych w ofercie, 7) zmiany osób wskazanych w umowie pełniących kontrolę i nadzór nad realizowanym zamówieniem; 8) innych istotnych postanowień umowy - gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Data skl 19/04/2017
Godz skl 12:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)