Druk offsetowy z plików PDF na CTP wydawnictw informacyjnych Stołecznego Biura Turystyki wraz z dostawą do magazynu

Publication date 2017-03-31
End date 2017-04-10 10:00:00
Instytucja Stołeczne Biuro Turystyki
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Broszury

Szczegóły

Numer ogłoszenia 56161 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 798230009, 221500006
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje swym zakresem: druk offsetowy z plików PDF na CTP wydawnictw informacyjnych (broszury, plan wyrywany, - łącznie 17 pozycji), dostawę wydrukowanych wydawnictw, (tj, opakowanie, transport, rozładunek, w tym wniesienie i ustawienie w magazynie) do magazynu w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Stołeczne Biuro Turystyki
Ulica pl. Defilad 1, Pałac Kultury i Nauki p. X pok.1051
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00901
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 656 64 84
Fax 22 656 64 86
Email tomasz.nowak@warsawtour.pl
Internet http://warsawtour.bip.um.warszawa.pl/menu_przedmiotowe/Przetargi/default.htm
Adres strony url www.warsawtour.pl
Regon 1221651200000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://warsawtour.bip.um.warszawa.pl/menu_przedmiotowe/Przetargi/default.htm
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://warsawtour.bip.um.warszawa.pl/menu_przedmiotowe/Przetargi/default.htm
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w trwale zamkniętym opakowaniu
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Stołeczne Biuro Turystyki, plac Defilad 1, Pałac Kultury i Nauki piętro X, pok. 1051 (sekretariat), 00-901 Warszawa
Numer referencyjny ZP/PN/01/2017
Rodz zam U
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie zrealizowali co najmniej dwie usługi / umowy druku offsetowego wraz z dostawą, z których każda polegała na wydrukowaniu co najmniej dwóch broszur, każda o objętości co najmniej 16 stron (strony Zamawiający liczy z okładką), każda o nakładzie co najmniej 4 000 egzemplarzy, w raz z podaniem ich tytułów i ich wartości. Zamawiający dopuszcza broszury, które były dostarczane cyklicznie, pod warunkiem, że jest to ten sam tytuł o łącznym nakładzie co najmniej 4 000 egz., i wykonane zostały w ramach jednej i tej samej usługi / umowy.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 12.2 SIWZ; b) Dowody, że wykazane w w/w wykazie usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług referencje bądź inne dokumenty powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów. W przypadku gdy Wykonawca wskazuje w wykazie usługi wykonane na rzecz Zamawiającego, nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów.
Inne dokumenty niewymienione 1) Oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, 2) Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów. 3) Oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków Zamawiający wymaga aby składany dokument w szczególności zawierał informacje: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4) W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt 17.10 SIWZ. 5)Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt Sekcji III ogłoszenia (pkt 12 i 13 SIWZ), ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 6) W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy, jeżeli nie zostanie przekroczona maksymalna całkowita kwota wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy, określona w § 5 ust. 1 umowy, w przypadkach, gdy: a) w części dotyczącej wynagrodzenia i sposobu jego zapłaty – w zakresie terminu i sposobu płatności wynagrodzenia; b) w części dotyczącej Przedmiotu Umowy: - w zakresie zmiany tytułu wydawnictwa wymienionego w kolumnie B w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu parametrów technicznych określonych w kolumnach C – P załącznika nr 1 do umowy; - w zakresie wydłużenia przez zamawiającego terminu wykonania Przedmiotu Umowy liczonego od dnia akceptacji wydruku próbnego, określonego w kolumnie M – załącznik nr 1 do Umowy; - w zakresie przedłużenia przez Zamawiającego terminu przekazania Przedmiotu Umowy do druku, określonego w kolumnie M – załącznik nr 1 do umowy przy czym w takiej sytuacji ulega proporcjonalnemu przedłużeniu termin wykonania Przedmiotu Umowy; - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie nie mającym wpływ na realizację umowy; - powstania niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie ich i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony; – pod warunkiem, że konieczność zmian nie wynika z niewykonania lub nienależytego wykonania Przedmiotu Umowy przez wykonawcę.
Kryt 0 Cena brutto
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 10/04/2017
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na numer postępowania: ZP/PN/01/2017. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Tomasz Nowak nr tel.: (22) 656 64 84. Adres e-mail: zamowienia@warsawtour.pl. Otwarcie ofert nastąpi w Stołecznym Biurze Turystyki, Pałac Kultury i Nauki, X piętro, pokój 1051 (sekretariat), w dniu 10.04.2017 r. o godzinie 10:30.
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)