Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
| Publication date | 2017-03-31 |
| End date | 2017-04-10 10:00:00 |
| Instytucja | Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o |
| Miejscowość | Puławy |
| Województwo | lubelskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 56202 / 2017 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 195200007, 798100005 |
| Adres strony internetowej siwz | |
Przedmiot zamówienia
| 4.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na obszarach obsługiwanych przez Zamawiającego, z nadrukami wraz z rozładunkiem do Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy. Przedmiot zamówienia obejmuje również usługi pozostające w związku z realizowaną dostawą, w szczególności transport i wykonanie nadruku na workach.4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Worki foliowe wykonane z polietylenu niskiej gęstości (LDPE):Lp., kolor, wymiar[mm], pojemność [L], grubość [mm],Ilość maksymalna[szt.]1.żółty 520(+2x90)/1100, 120 0,050, 231.000, 2.żółty 520(+2x90)/1100, 120, 0,060,99.000,3.zielone 400(+2x100)/800, 60, 0,075, 24.000, 4.zielony 520(+2x90)/1100, 120, 0,075, 50.500, 5.zielony 520(+2x90)/1100, 120, 0,060,62.000,6.bezbarwny 520(+2x90)/1100,120, 0,060, 110.000, 7"inny" np.: szary 400(+2x100)/800, 60, 0,075, 6.000,RAZEM [szt.] 582.500 a)Worki mają posiadać nadruk flexograficzny: 1-kolorowy (czarny), 1-stronny, potrójny (raport co 35cm), przewidziany dla poszczególnych obszarów, zgodny ze wzorem i wymiarami przekazanymi przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia. Wykonawca wykona matryce na własny koszt. b)Worki mają być wykonane bez perforacji.c)Worki powinny zostać dostarczone w opakowaniach zbiorczych po 250 szt. każde. Opakowanie zbiorcze powinno być wyraźnie oznaczone, łącznie z oznaczeniem treści wydruku na workach oraz umożliwiać identyfikacje daty produkcji. d)Worki powinny być półprzezroczyste umożliwiające szybką ocenę ich zawartości po wypełnieniu. e)Dopuszcza się worki z tasiemką w tunelu/zgrzewie. f)Cena powinna zawierać w sobie wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w szczególności z przygotowaniem i dostarczeniem worków do siedziby Zamawiającego. 4.3.Zamawiający zastrzega, iż wskazane w SIWZ ilości worków stanowią ilości maksymalne zaś zamówienie będzie realizowane zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawcy nie będą przysługiwać w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu zamówienia mniejszych ilości worków w okresie realizacji zamówienia. 4.4.Dostawy będą realizowane sukcesywnie w formie miesięcznych partii na podstawie przesyłanych zamówień przez Zamawiającego faksem lub e-mailem. Każdorazowo na jeden dzień przed planowaną dostawą Wykonawca poinformuje Zamawiającego faksem lub e -mailem o terminie dostawy. Dostawa miesięcznego zamówienia winna odbywać się jednym transportem (Zamawiający wyklucza możliwość dzielenia miesięcznego zamówienia na częściowe dostawy). Nazwa obszaru, Kolor, Pojemność w litrach, Wymiar (mm), Grubość w mm, Maksymalna ilość miesięcznie w szt. Gmina Puławy: żółty 120, 520(+2x90)/1100, 0,050 , 10.000, zielone 60, 400(+2x100)/800, 0,075, 4.000, Janowiec: żółty 120, 520(+2x90)/1100, 0,050, 4.000, zielony 120, 520(+2x90)/1100, 0,075, 2.000, Końskowola: żółty 120, 520(+2x90)/1100, 0,060, 9.000, zielony 120, 520(+2x90)/1100, 0,060, 3.000, Miasto Puławy: bezbarwny 120, 520(+2x90)/1100, 0,060, 10.000, zielony 120, 520(+2x90)/1100, 0,060, 4.000, Żyrzyn: żółty 120, 520(+2x90)/1100, 0,050, 7.000, Zielony 120, 520(+2x90)/1100, 0,075, 3.500, "inny" np.: szary 60, 400(+2x100)/800, 0,075,2.000. 4.5.Zamawiający określa maksymalny czas realizacji dostawy jednej miesięcznej partii na 7 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego do Wykonawcy faksem lub e-mailem. 4.6Wykonawca musi zaoferować co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji jakości liczony od daty podpisania bez uwag przez strony protokołu odbioru dla każdej partii dostawy, na wady wynikające z niewłaściwie przeprowadzonego procesu produkcji wyrobu, w szczególności wady w jakości zgrzewu, nadruku na worku, oraz niewłaściwy wymiar worka. Wykonawca musi się zobowiązać do nieodpłatnego usunięcia ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości, z zastrzeżeniem iż nie może on być krótszy od okresu wskazanego powyżej |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 2017 |
| Nazwa | Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o |
| Ulica | ul. Dęblińska |
| Nr domu | 2 |
| Miejscowosc | Puławy |
| Kod poczt | 24100 |
| Panstwo | Polska |
| Wojewodztwo | lubelskie |
| Tel | 081 8862018, 0-695-616-226 |
| info@zuk.pulawy.pl | |
| Adres strony url | http://zuk.pulawy.pl |
| Regon | 43084068400000 |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | inny: |
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
| Zamieszczona bedzie specyfikacja | http://zuk.pulawy.pl |
| Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
| Wymagane przeslanie ofert inny | pisemnie |
| Czy podzielone na czesci | Nie |
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy |
| Numer referencyjny | ZP/ZUK/02/2017 |
| Rodz zam | D |
| Okres2c | 28/02/2018 |
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
| Czas | O |
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Tak |
| Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak |
| Art 24 ust 5 pkt 8 | Tak |
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 3 do IDW-SIWZ(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty odrębnie dla każdego z nich). 2.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji o informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. ust. 5 pkt. 1 (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty odrębnie dla każdego z nich). |
| Czy wadium | Nie |
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | 1.Strony zgodnie postanawiają, iż istotne zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty są niedopuszczalne, z zastrzeżeniem zawartym w pkt. 3 2.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Strony mogą dokonywać zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach: a) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej. b) zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku, c) gdy zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego. |
| Kryt 0 | Cena |
| Kryt 0p | 60 |
| Czy aukcja | Nie |
| Data skl | 10/04/2017 |
| Godz skl | 10:00 |
| IV 4 4 jezyki | język polski |
| Termin | on |
| Okres liczba dni | 30 |
| Zastosowanie procedury pzp | Nie |
| IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie | Nie |
| IV 3 1 Przewidziany podzial | Nie |
| IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |
| IV 6 5 | Nie |
| Czy uniewaznienie | Tak |