Dostawa medali odlewanych dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu w roku 2017

Publication date 2017-03-31
End date 2017-04-10 09:30:00
Instytucja Gdyńskie Centrum Sportu
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Figurki, ozdoby, ramy do fotografii lub zdjęć oraz lustra

Szczegóły

Numer ogłoszenia 56595 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 392987004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 39298700-4 – trofea.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa medali odlewanych wraz z tasiemką (nawleczoną na medal i zszytą w dolnej części (nad medalem), uniemożliwiając obracanie się medalu), wykonanych zgodnie z wytycznymi i w kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym.
3. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie dostarczyć:
1) Medale odlewane, muszą spełniać poniższe parametry:
a) 80 mm (wys.) x 80 mm (szer. ) x 3,5 mm (+/- 1 mm) (gr.),
b) odlew cynkowy wykonany w technologii wysokociśnieniowej z formy stalowej,
c) pokrycie galwaniczne: w kolorze zgodne z projektem (złoty, srebrny).
Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania danego koloru w jednej kolorystyce ramach całego zamówienia,
d) kształt – zgodnie z wytycznymi wskazanymi przez Zamawiającego,
e) powierzchnia medalu ma być matowa, za wyjątkiem plakiety z nazwą i datą biegu - wykończenie ma być polerowane i błyszczące,
f) medale wykonywane będą według wytycznych przedstawionych przez Zamawiającego,
g) ilość – 21 500 sztuk.
2) Medale odlewane, muszą spełniać poniższe parametry:
a) 60-74 mm (wys.) x 60 mm (szer.) x 3-5 mm (+/- 1 mm) (gr.),
b) odlew cynkowy wykonany w technologii wysokociśnieniowej z formy stalowe,
c) pokrycie galwaniczne: w kolorze zgodne z projektem.
Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania danego koloru w jednej kolorystyce w ramach całego zamówienia,
d) kształt – zgodnie z wytycznymi wskazanymi przez Zamawiającego,
e) powierzchnia medalu ma być matowa, za wyjątkiem obrysu zwierząt - wykończenie ma być polerowane, błyszczące,
f) medale wykonywane będą według wytycznych przedstawionych przez Zamawiającego,
g) ilość – 2 000 sztuk.
3) Medale odlewane, muszą spełniać poniższe parametry:
a) waga – 80 gr. (+/- 5 gr.),
b) odlew cynkowy wykonany w technologii wysokociśnieniowej z formy stalowej,
c) pokrycie galwaniczne: złoty, srebrny lub brązowy,
d) kształt – zgodnie z wytycznymi wskazanymi przez Zamawiającego,
e) Zamawiający przewiduję różne elementy powierzchni medali tj. matowa, błyszcząca,
f) medale wykonywane będą według wytycznych przedstawionych przez Zamawiającego,
g) ilość – 2 500 sztuk.
4) Tasiemki do wszystkich zamówionych medal, muszą spełniać poniższe parametry:
a) szerokość: 2,5 cm (+/- 1 mm),
b) łączna długości 90 cm,
c) taśma ma być nie klejona tylko zszywana uniemożliwiająca przesuwanie się medalu po tasiemce,
d) tasiemki do medali będą zamawiane w różnych kolorach, z możliwością wykonania nadruku i logotypu wskazanego przez Zamawiającego.
4. Medale będą zamawiane w różnych kształtach np. okrągłe, kwadratowe, 3D, przedstawiające różne formy. W ramach jednego zamówienia (projektu) medale będą w różnych kolorach (srebrny, złoty).
5. Zamawiający w załączniku nr 7 do SIWZ wskazał przykładowe wzory (projekty) medali opisane w ust. 3 pkt. 1 i 2, co nie oznacza, że Zamawiający będzie realizował wskazane przykładowe wzory medali.
6. Zamawiający w załączniku nr 8 do SIWZ wskazał przykładowy wzór (projekt) tasiemki na medali opisanej w ust. 3 pkt. 4, co nie oznacza, że Zamawiający będzie realizował wskazany przykładowy wzór tasiemki.
7. Zamawiający każdorazowo przekaże Wykonawcy wytyczne co do wyglądu medalu. Wykonawca na podstawie wytycznych wykona przykładowe projekty medalu i przedstawi je Zamawiającemu, w celu akceptacji jednego z nich.
8. Zamawiający przewiduje nie więcej niż 15 projektów (matryc) w ramach realizacji umowy, w której łączne zamówienie szacuje się, że będzie wynosić 25 000 sztuk medali.
9. Zamawiający informuje, iż ilość medali oraz ilość projektu (matryc) jest ilością szacowaną (przewidywaną przez Zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości ilości zamówienia, jeżeli wynikać to będzie z jego faktycznych potrzeb w zakresie przedmiotu umowy. Z tytułu zmniejszenia ilości zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
10. Wymagania co do sposobu świadczenia dostawy:
1) dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana sukcesywnie, zgodnie
z zapotrzebowaniem Zamawiającego i na każdorazowe jego wezwanie,
2) dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą w ciągu 10 dni od momentu złożenia mailem zapotrzebowania wraz z wytycznymi w wersji graficznej i dostarczane bezpośrednio do siedziby Zamawiającego, w godzinach urzędowania tj. pomiędzy 8.00 a 15.30 (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt).
3) Wykonawca zobowiązany jest przed realizacją dostawy uzgodnić z Zamawiającym prototyp medalu (z wyłączeniem zamówienia dodatkowego na wzór medali wcześniej wykonanych),
4) w przypadku stwierdzenia niezgodności ilościowych, pomyłek, uszkodzenia lub/i ukrytych wad jakościowych otrzymanego towaru Zamawiający postawi towar do dyspozycji Wykonawcy, oraz niezwłocznie/zgłoszenie telefoniczne potwierdzone faksem lub mailem/ powiadomi Wykonawcę o stwierdzonych brakach i wadach w towarze,
5) Wykonawca będzie zobowiązany w terminie maksymalnie 5 dni od wpłynięcia reklamacji dostarczyć zastępczą wolna od wad partię towaru bezpośrednio do siedziby Zamawiającego, w godzinach jego urzędowania tj. pomiędzy 8.00 a 15.30 (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt),
6) Wykaz osób upoważnionych do składania zapotrzebowania oraz do podpisywania i odbioru faktur w imieniu Zamawiającego zawierać będzie załącznik nr 1 do umowy,
7) Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji dostaw na własny koszt, przy udziale własnego środka transportu lub może zlecić dostawę innemu przewoźnikowi,
8) Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas transportu oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru,
9) w przypadku, gdy Zamawiający zgłosi zapotrzebowanie na wykonanie dodatkowej ilości medali już wykonanych w ramach nn. zamówienia, termin dostawy przedmiotu zamówienia realizowany będzie w ciągu jednego tygodnia od momentu złożenia mailem zapotrzebowania.
11. Wykonawca zobowiązany jest udzielić rocznej gwarancji i rękojmi za wady na zaoferowany towar licząc od dostawy danej partii medali.
12. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez podwykonawców.
13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za czynności wykonane przez podwykonawców, również za usterki gwarancyjne.
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
16. W niniejszym postępowaniu w ocenie Zamawiającego brak jest czynności do których niezbędne jest wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) w związku z czym Zamawiający nie określa na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymagań odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Gdyńskie Centrum Sportu
Ulica Olimpijska
Nr domu 5/9
Miejscowosc Gdynia
Kod poczt 81-538
Panstwo Polska
Wojewodztwo pomorskie
Tel +48586223574
Fax +48586223574
Email sekretariat@gdyniasport.pl
Adres strony url wwwgdyniasport.pl
Regon 191439845
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://gdyniasport.pl/kategoria/administracja/zamowienia-publiczne/przetarg-nieograniczony/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Zamawiającego
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Olimpijska 5/9, 81-538 Gdynia
Numer referencyjny GCS.DZPI.2710.28.2017
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) należycie wykonał co najmniej dwa zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnych do przedmiotu zamówienia, tj. każde polegające na dostawie wyrobów odlewanych za łączną kwotę nie mniejszą niż 30.000,00 zł brutto (zamówienie mogło być realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego), wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy,
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu należycie wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), zawierający co najmniej dwa zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnych do przedmiotu zamówienia, tj. każde polegające na dostawie wyrobów odlewanych za łączną kwotę nie mniejszą niż 30.000,00 zł brutto (zamówienie mogło być realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane; wraz z dowodami czy dostawy zostały wykonane należycie, w postaci: a1) referencji bądź innego dokumentu wystawionego przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane , lub a2) oświadczenia Wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o którym mowa w lit. a1).
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty sporządzonej na formularzu ofertowym (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawca musi dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 22 ust.1 pkt. 1 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udział w postępowaniu określonych w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 2 SIWZ (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3) w celu oceny kryterium jakość medali odlewanych, Zamawiający żąda złożenia próbek medali w postaci: a) medalu odlewanego w kolorze złotym z tasiemką, b) medalu odlewanego w kolorze srebrnym z tasiemką, wraz z wydrukowaną wizualizacją (projektem) na bazie którego został odlany przedłożony medal w kolorze złotym i srebrnym. Załączona próbka medalu ma być o zbliżonej wielkości i porównywalnym stopniu skomplikowania co medal wskazany w Rozdziale 3 ust. 3 pkt. 1 SIWZ a wykonany odlew cynkowy ma być w technologii wysokociśnieniowej z formy stalowej. Medal ma mieć widoczne elementy/rodzaje powierzchni tj. matowe i polerowane - błyszczące. Tasiemka nawleczona na medal ma być zgodna z opisem wskazanym w Rozdziale 3 ust.3 pkt. 4 SIWZ z wykonanym nadrukiem i logotypem na podstawie projektu stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. Logotyp Gdyńskiego Centrum Sportu oraz księga znaku, niezbędna do wykonania tasiemki, znajdują się pod adresem: http://gdyniasport.pl/logo. Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą próbki (wzoru) medalu w innej wielkości i kształcie niż wskazane w SIWZ ale posiadająca tłoczenia na medalu tj. widoczną treść i części graficzne, jednakże próbka (wzór) medalu musi być wykonana i naniesiona tą samą techniką, która będzie zastosowana przy realizacji zamówienia. Złożone próbki medalu wraz z tasiemką powinny być prawidłowo/czytelnie oznakowane przez Wykonawcę tak aby umożliwić identyfikację ich przez Zamawiającego. 4) dokumenty, nie będące dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) pełnomocnictwo - jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii, b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 1 - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii, 5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: a) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w pkt. 1) i 2), b) składa pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ) - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian do zawartej umowy możliwe będzie w przypadkach określonych w art. 144 Ustawy, w tym w szczególności gdy Zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne celem zapewnienia prawidłowego wykonania umowy przez strony, w tym w następujących przypadkach: 1) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 2) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, 3) konieczności zmiany sposobu wykonania lub zakresu zamówienia z przyczyn wcześniej nie przewidzianych lub w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego, 4) konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,, 5) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, 6) zmiany cen brutto w związku ze zmianą obowiązujących stawek podatku od towarów i usług, 7) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy z tym zastrzeżeniem, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 8) innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
Kryt 0 Cena brutto oferty
Kryt 0p 60
Data skl 10/04/2017
Godz skl 09:30
IV 4 4 jezyki PLN
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)