Odzież robocza

Publication date 2017-03-31
End date 2017-04-10 11:00:00
Instytucja Zakład Remontów i Konserwacji Dróg
Miejscowość Warszawa-Ursus
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 56644 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 351134003, 181000000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Odzież robocza. Ilości i rodzaje asortymentu określa Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Zakład Remontów i Konserwacji Dróg
Ulica pl. Czerwca 1976 r. nr 1
Miejscowosc Warszawa-Ursus
Kod poczt 02495
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 39 73 905 , 22 39 73 906
Fax 22 39 73 906
Email dpzp@zrikd.waw.pl
Adres strony url www.zrikd.waw.pl
Regon 1589595600000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.zrikd.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zrikd.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej w postaci papierowej (w oryginale) podpisanej własnoręcznie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Warszawa, pl. Czerwca 1976 r. nr 1, IV piętro - kancelaria
Numer referencyjny DPZP/271/139/PN/2017
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej 3 dostawy towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia, tj. dostawy odzieży roboczej, o wartości minimum 100000 zł brutto każda (sto tysięcy złotych).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca złoży na wezwanie Zamawiającego: a) wykaz dostaw, potwierdzający, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej 3 dostawy ubrań ochronnych roboczych o wartości minimum 100.000 zł brutto każda (sto tysięcy złotych brutto), którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) deklarację zgodności (dalej WE) potwierdzającą, że oferowane przez Wykonawcę wyroby są zgodne z postanowieniami Dyrektywy 89/686/EWG lub Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r., nr 259, poz. 2173), b) dokumenty (np. kartę charakterystyki, kartę katalogową) potwierdzające zgodność z głównymi wymaganiami zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pozycji, w szczególności: materiału (skład oraz gramatura) z jakiego wykonano odzież, rodzaj/przeznaczenie odzieży oraz jeżeli były wymagane – informacje o odblaskowości, wzmocnieniu tkaniny, wodoszczelności (mogą one wynikać także z rycin, piktogramów, norm podanych w treści dokumentu) c) w przypadku oferowania tkanin dla poz. 10 ( zał. Nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ )– Wykonawca złoży na wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie norm podanych w Opisie przedmiotu zamówienia lub przedstawi rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust 4 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym normom. Wszystkie w/w dokumenty muszą również potwierdzać spełnianie wymagań norm podanych w Opisie przedmiotu zamówienia dla danej pozycji oraz oznakowanie CE. UWAGA!!! Zamawiający wymaga, aby każdy z załączonych dokumentów opatrzony był numerem pozycji z Opisu przedmiotu zamówienia.
Wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2000 zł (dwa tysiące złotych 00/100 groszy) brutto
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana umowy będzie mogła nastąpić w sytuacji: 1) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej w treści umowy, 2) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy, uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron, 4) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
Kryt 0 najniższa cena
Kryt 0p 100
Czy aukcja Nie
Data skl 10/04/2017
Godz skl 11:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)