DOSTAWA AKUMULATORÓW I BATERII
Publication date | 2017-04-03 |
End date | 2017-04-11 11:00:00 |
Instytucja | 31 Baza Lotnictwa Taktycznego |
Miejscowość | Poznań |
Województwo | wielkopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 56744 / 2017 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 314000000 |
Adres strony internetowej siwz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. Czołgowo-Samochodowej, OPBMR, Sł. ZZLT znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu, w godzinach od 8:00 do 14:00. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 18 zadań, których szczegółowy opis znajduje się w zał. nr 5 do SIWZ (formularz cenowy): Zadanie nr 1 - BATERIE I AKUMULATORY STANDARDOWE Zadanie nr 2 - AKUMULATOR GOPRO LI-ION 3,7V Zadanie nr 3 - BATERIA LITOWA ER34615T 3,6V Zadanie nr 4 - AKUMULATOR 10,8V Zadanie nr 5 - BATERIA AKUMULATOROWA UBC44106102 Zadanie nr 6 - AKUMULATOR 14,4V/4AH Zadanie nr 7 - AKUMULATORY DO UPS - RBC Zadanie nr 8 - BATERIA BTE-AA-TX2 Z SOLDER TABS Zadanie nr 9 - BATERIA LITOWA MXU-810 LM-04/11 Zadanie nr 10 - AKUMULATOR DO LAPTOPA PANASONIC Zadanie nr 11 - BATERIA U10025 Zadanie nr 12 - BATERIA AKUMULATOROWA 7020-0012-500 Zadanie nr 13 - BATERIA C56000A-02 Zadanie nr 14 - AKUMULATORY DO SPRZĘTU NOSP Zadanie nr 15 - AKUMULATORY 12V (OPBMR) Zadanie nr 16 - AKUMULATORY (OPBMR) Zadanie nr 17 - BATERIE (OPBMR) Zadanie nr 18 - AKUMULATORY (SŁ. CZOŁGOWO-SAMOCHODOWA) Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, do których Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych pakietów muszą być kompletne. 3. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4, 4a, 4b do SIWZ – Projekt umowy. Opis1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. ZZLT1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. ZZLT1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. ZZLT1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. ZZLT1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. ZZLT1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. ZZLT1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. ZZLT1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. ZZLT1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. ZZLT1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. ZZLT1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. ZZLT1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. ZZLT1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. ZZLT1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. ZZLT1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. OPBMR1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. OPBMR1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. OPBMR1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nieużywanych) specjalistycznych baterii i akumulatorów zgodnych z opisami zawartymi w formularzach cenowych – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów : Sł. Czołgowo-Samochodowej.2. Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust.5 uPzp do wysokości kwoty brutto: 9 151,88zł w zakresie asortymentu zawartego w zamówieniu podstawowym. Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 30.11.2017r. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym tj. załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2017 |
Nazwa | 31 Baza Lotnictwa Taktycznego |
Ulica | Ul. Silniki |
Nr domu | 1 |
Miejscowosc | Poznań |
Kod poczt | 61-325 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | wielkopolskie |
Tel | 261 548 500 |
Fax | 261 548 555 |
31blt.przetargi@ron.mil.pl | |
Adres strony url | www.31blt.wp.mil.pl |
Regon | 63243177100000 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | inny: |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.31blt.wp.mil.pl |
Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
Wymagane przeslanie ofert inny | pisemnie |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Oferty lub wnioski | Wszystkie |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | jak wyżej |
Numer referencyjny | ZP 17/III/17 |
Rodz zam | D |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
Czas | O |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Wykaz dokumentow zaswiadczen | Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. |
Inne dokumenty niewymienione | Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg. zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Umowa dla zadań 1-14 : 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy ze względu na zmianę ustawowej stawki podatku VAT. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności obiektywnych, na które Wykonawca nie miał wpływu i których nie mógł przewidzieć w chwili podpisywania umowy, zwłaszcza okoliczności wywołanych siłami przyrody lub generalnym załamaniem się rynku w branży będącej przedmiotem umowy. 3. Zamawiający, w sytuacjach wycofania z produkcji artykułów będących przedmiotem umowy, na pisemnie umotywowaną prośbę Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dostawy zamienników. Dostawa produktów zamiennych dopuszczalna będzie tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego, na podstawie udokumentowanej informacji producenta, wskazującej datę wycofania z produkcji. 4.Dostawa towaru oznaczonego innym numerem NSN i P/N będzie możliwa jedynie w przypadku wycofania z produkcji towarów oznaczonych numerami podanymi przez Zamawiającego i za wyłączną zgodą Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia informacji dokumentującej wycofanie z produkcji produktu oznaczonego danym numerem NSN i P/N oraz zastąpienie go innymi. W przypadku wycofania z produkcji towarów oznaczonych numerami podanymi przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy, zmiana żądanego przedmiotu zamówienia na produkt z innym numerem NSN i P/N będzie wymagała formy pisemnej. Cena umowy nie ulega zmianie. Zamawiający, w sytuacjach wycofania z produkcji artykułów będących przedmiotem umowy, na pisemnie umotywowaną prośbę Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dostawy zamienników. Decyzja o dostawie produktów zamiennych będzie podejmowana przez Zamawiającego, na podstawie udokumentowanej informacji producenta, wskazującej datę wycofania z produkcji. 5. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Umowy dla 15-18 : 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy ze względu na zmianę ustawowej stawki podatku VAT. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności obiektywnych, na które Wykonawca nie miał wpływu i których nie mógł przewidzieć w chwili podpisywania umowy, zwłaszcza okoliczności wywołanych siłami przyrody lub generalnym załamaniem się rynku w branży będącej przedmiotem umowy. 3. Zamawiający, w sytuacjach wycofania z produkcji artykułów będących przedmiotem umowy, na pisemnie umotywowaną prośbę Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dostawy zamienników. Dostawa produktów zamiennych dopuszczalna będzie tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego, na podstawie udokumentowanej informacji producenta, wskazującej datę wycofania z produkcji. 4. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. |
Data skl | 11/04/2017 |
Godz skl | 11:00 |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |
Czy uniewaznienie | Tak |