Dostawa mebli dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu – części I – II

Publication date 2017-04-03
End date 2017-04-11 10:00:00
Instytucja Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble,
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 56798 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391500008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa mebli dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu – części I – II”, gdzie dostawa dla części I dotyczy – mebli do domków letniskowych, dla części II – mebli łazienkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.

Opis

Przedmiot zamówienia dla Części nr 1 stanowią: tapczan jednoosobowy ze skrzynią na pościel (12 szt.); wersalka rozkładana (6 szt.); szafka nocna (8 szt.); szafka kuchenna dolna szer. 80 cm (2 szt.); szafka kuchenna dolna szer. 60 cm (1 szt.); szafka kuchenna dolna szer. 40 cm (1 szt.); szafka kuchenna górna szer. 80 cm (2 szt.); szafka kuchenna górna szer. 60 cm (1 szt.); szafka kuchenna górna szer.
40 cm (1 szt.)Przedmiotem zamówienia dla Części nr 2 jest szafka łazienkowa z lustrem (11 szt.)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
Ulica ul. Ziębicka
Nr domu 34-38
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-507
Panstwo Polska
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel +48717731563
Fax +48717731563
Email m.polak@pogotowie-ratunkowe.pl
Adres strony url http://bip.prww.linuxpl.info
Regon 932207142
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.prww.linuxpl.info
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.prww.linuxpl.info
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu, ul. Ziębicka 3438, 50-507 Wrocław III p. pok. 314 (sekretariat)
Numer referencyjny ZP/PR/12/2017
Rodz zam D
Okres2c 14
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U z 2016 r., poz. 1126). 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt. X.1.1) i X.2.1) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. X.2 SIWZ: 1) pkt. X.2.2) SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt X.4.1) lit. a) SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. X.3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. X.4 SIWZ stosuje się.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ, 3) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 4 do SIWZ, 4) stosowne Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru (ewidencji), 5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 6) w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Karta katalogowa lub folder wraz ze zdjęciem lub rysunkiem zaoferowanych mebli - dotyczy części: I – II.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony mają prawo zmiany warunków umowy z godnie z art. 144 ustawy Pzp, a w szczególności w następujących sytuacjach: 1) zmiana cen brutto przy stałości wartości netto spowodowane zmianą stawki podatku VAT w związku ze zmianą obowiązujących przepisów. Cena może ulec zmianie odpowiednio o nową stawkę podatku VAT, 2) zmiana oferowanego asortymentu ze względu na przejściowy brak produktu na rynku przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach równoważnych do produktu objętego umową lub ze względu na wycofanie go z obrotu na terenie RP przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie. 3) niezależnie od wartości, zmiany nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp. 4) zmiana umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć i wartość zmian nie przekracza 50% wartości netto zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości netto zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Data skl 11/04/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)