DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO – BIUROWYCH I KALENDARZY
| Publication date | 2017-04-03 |
| End date | 2017-04-11 10:00:00 |
| Instytucja | 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy |
| Miejscowość | Zgierz |
| Województwo | łódzkie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 56836 / 2017 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 301900007 |
| Adres strony internetowej siwz | |
Przedmiot zamówienia
| 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów administracyjno – biurowych i kalendarzy na rzecz 31 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zgierzu oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu. 2. Wymagania zasadnicze dotyczące artykułów administracyjno – biurowych i kalendarzy stanowiących przedmiot zamówienia: • fabrycznie nowe, z gwarancją jakości (terminem przydatności) nie krótszą niż 24 miesiące; • dopuszczone do obrotu i posiadające atesty, jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami; • odpowiadające wszystkim parametrom określonym w SIWZ i opisie przedmiotu zamówienia zawartym w formularzu cenowym tj. załączniku nr 5 do SIWZ, w szczególności oferowane równoważne artykuły biurowe muszą mieć parametry jakościowe nie gorsze niż artykuły biurowe marek wskazanych w SIWZ - załącznik nr 5 do SIWZ; • dostarczone w odpowiednich dla danego asortymentu opakowaniach jednostkowych i zbiorczych. 3. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawiera: • załącznik nr 6 do SIWZ – w zakresie określenia asortymentu dla każdego z miejsca dostawy, ilości oraz wymaganych parametrów; • załącznik nr 3 do SIWZ – określający warunki na jakich Zamawiający wymaga od Wykonawcy zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na produkty równoważne. Produkty równoważne są to produkty o parametrach, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest podać we wszystkich pozycjach w formularzu cenowym (załączniku nr 5 do SIWZ) typ / rodzaj / model / producenta oferowanego produktu. Oferta w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 6. Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną ilość zadań, z tym, że na każde zadanie można złożyć jedną ofertę. Zadanie 1 – dostawa materiałów administracyjno-biurowych Zadanie 2 – dostawa kalendarzy 7. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz jest uprawniony do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa na zamówienie podstawowe. Przy skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji na dostawę artykułów administracyjno – biurowych i kalendarzy przedmiot zamówienia może się zwiększyć do 30%. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia przedmiotu zamówienia w ramach asortymentu wyszczególnionego w zamówieniu podstawowym dla każdego zadania po takiej samej cenie jednostkowej jak w zamówieniu podstawowym. Zamawiający powiadomi Wykonawcę w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie opcjonalne. W przypadku skorzystania z opcji zwiększenia asortymentu Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie (faxem) o asortymencie i zamawianych ilościach najpóźniej do 31 października 2017r. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy w/w asortymentu w terminie 14 dni od daty powiadomienia. OpisSzczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ – w zakresie określenia asortymentu dla każdego z miejsca dostawy, ilości oraz wymaganych parametrów.Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ – w zakresie określenia asortymentu dla każdego z miejsca dostawy, ilości oraz wymaganych parametrów. |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 2017 |
| Nazwa | 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy |
| Ulica | ul. Konstantynowska |
| Nr domu | 85 |
| Miejscowosc | Zgierz |
| Kod poczt | 95-100 |
| Panstwo | Polska |
| Wojewodztwo | łódzkie |
| Tel | 26 1442098 |
| Fax | 26 1442101 |
| 31wog.zp@ron.mil.pl | |
| Adres strony url | www.31wog.wp.mil.pl |
| Regon | 10106725600000 |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | inny: |
| Czy dostep dokumentow zamowienia | Tak |
| Dostep dokumentow zamowienia | www.31wog.wp.mil.pl |
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
| Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.31wog.wp.mil.pl |
| Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
| Wymagane przeslanie ofert inny | pisemnie |
| Czy podzielone na czesci | Tak |
| Oferty lub wnioski | Wszystkie |
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska 85 |
| Numer referencyjny | 29/ZP/17 |
| Rodz zam | D |
| Okres2c | 14 |
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
| Czas | O |
| Okreslenie warunkow | Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. |
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. |
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. |
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Tak |
| Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak |
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
| Wykaz dokumentow zaswiadczen | odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. |
| Czy wadium | Nie |
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Nie |
| Kryt 0 | cena |
| Kryt 0p | 100 |
| Data skl | 11/04/2017 |
| Godz skl | 10:00 |
| IV 4 4 jezyki | Polski |
| Termin | on |
| Okres liczba dni | 30 |
| Zastosowanie procedury pzp | Tak |
| IV 6 5 | Nie |
| Czy uniewaznienie | Tak |