DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO – BIUROWYCH I KALENDARZY
Publication date | 2017-04-03 |
End date | 2017-04-11 10:00:00 |
Instytucja | 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy |
Miejscowość | Zgierz |
Województwo | łódzkie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 56836 / 2017 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301900007 |
Adres strony internetowej siwz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów administracyjno – biurowych i kalendarzy na rzecz 31 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zgierzu oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu. 2. Wymagania zasadnicze dotyczące artykułów administracyjno – biurowych i kalendarzy stanowiących przedmiot zamówienia: • fabrycznie nowe, z gwarancją jakości (terminem przydatności) nie krótszą niż 24 miesiące; • dopuszczone do obrotu i posiadające atesty, jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami; • odpowiadające wszystkim parametrom określonym w SIWZ i opisie przedmiotu zamówienia zawartym w formularzu cenowym tj. załączniku nr 5 do SIWZ, w szczególności oferowane równoważne artykuły biurowe muszą mieć parametry jakościowe nie gorsze niż artykuły biurowe marek wskazanych w SIWZ - załącznik nr 5 do SIWZ; • dostarczone w odpowiednich dla danego asortymentu opakowaniach jednostkowych i zbiorczych. 3. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawiera: • załącznik nr 6 do SIWZ – w zakresie określenia asortymentu dla każdego z miejsca dostawy, ilości oraz wymaganych parametrów; • załącznik nr 3 do SIWZ – określający warunki na jakich Zamawiający wymaga od Wykonawcy zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na produkty równoważne. Produkty równoważne są to produkty o parametrach, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest podać we wszystkich pozycjach w formularzu cenowym (załączniku nr 5 do SIWZ) typ / rodzaj / model / producenta oferowanego produktu. Oferta w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 6. Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną ilość zadań, z tym, że na każde zadanie można złożyć jedną ofertę. Zadanie 1 – dostawa materiałów administracyjno-biurowych Zadanie 2 – dostawa kalendarzy 7. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz jest uprawniony do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa na zamówienie podstawowe. Przy skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji na dostawę artykułów administracyjno – biurowych i kalendarzy przedmiot zamówienia może się zwiększyć do 30%. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia przedmiotu zamówienia w ramach asortymentu wyszczególnionego w zamówieniu podstawowym dla każdego zadania po takiej samej cenie jednostkowej jak w zamówieniu podstawowym. Zamawiający powiadomi Wykonawcę w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie opcjonalne. W przypadku skorzystania z opcji zwiększenia asortymentu Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie (faxem) o asortymencie i zamawianych ilościach najpóźniej do 31 października 2017r. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy w/w asortymentu w terminie 14 dni od daty powiadomienia. OpisSzczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ – w zakresie określenia asortymentu dla każdego z miejsca dostawy, ilości oraz wymaganych parametrów.Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ – w zakresie określenia asortymentu dla każdego z miejsca dostawy, ilości oraz wymaganych parametrów. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2017 |
Nazwa | 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy |
Ulica | ul. Konstantynowska |
Nr domu | 85 |
Miejscowosc | Zgierz |
Kod poczt | 95-100 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | łódzkie |
Tel | 26 1442098 |
Fax | 26 1442101 |
31wog.zp@ron.mil.pl | |
Adres strony url | www.31wog.wp.mil.pl |
Regon | 10106725600000 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | inny: |
Czy dostep dokumentow zamowienia | Tak |
Dostep dokumentow zamowienia | www.31wog.wp.mil.pl |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.31wog.wp.mil.pl |
Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
Wymagane przeslanie ofert inny | pisemnie |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Oferty lub wnioski | Wszystkie |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska 85 |
Numer referencyjny | 29/ZP/17 |
Rodz zam | D |
Okres2c | 14 |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
Czas | O |
Okreslenie warunkow | Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. |
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. |
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Wykaz dokumentow zaswiadczen | odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Nie |
Kryt 0 | cena |
Kryt 0p | 100 |
Data skl | 11/04/2017 |
Godz skl | 10:00 |
IV 4 4 jezyki | Polski |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Tak |
IV 6 5 | Nie |
Czy uniewaznienie | Tak |