| Biuletyn | 2017 | 
							                							                							                									
						| Nazwa | Uniwersytet Ekonomiczny | 
							                									
						| Ulica | ul. Rakowicka | 
							                									
						| Nr domu | 27 | 
							                							                									
						| Miejscowosc | Kraków | 
							                									
						| Kod poczt | 31510 | 
							                									
						| Panstwo | Polska | 
							                									
						| Wojewodztwo | małopolskie | 
							                									
						| Tel | 12 293-53-85 | 
							                									
						| Fax | 12 293-58-98 | 
							                									
						| Email | kurowska@uek.krakow.pl | 
							                							                							                									
						| Adres strony url | www.uek.krakow.pl | 
							                							                									
						| Regon | 151900000 | 
							                							                							                									
						| Czy obowiazkowa | Tak | 
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | Tak | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Dotyczy | 1 | 
							                							                									
						| Rodzaj zam | podmiot prawa publicznego | 
							                							                							                							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak | 
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | http://przetargi.uek.krakow.pl | 
							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | Tak | 
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sposób zapewniający jej nienaruszalność, w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Wykonawca zamieszcza ofertę w dwóch kopertach oznaczonych nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanych w sposób wskazany w SIWZ na adres Zamawiającego (poniżej). | 
							                									
						| Czy podzielone na czesci | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie Dział Zamówień Publicznych ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, Budynek Główny, pok. nr 205 B. | 
							                							                							                							                							                									
						| Numer referencyjny | K-DZP-272-8/2017 | 
							                							                									
						| Rodz zam | D | 
							                							                							                							                									
						| Okres2c | 42 | 
							                							                							                									
						| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czas | O | 
							                							                							                							                							                							                									
						| Informacje na temat katalogow | Termin realizacji zamówienia – do 6 tygodni od daty dostarczenia Wykonawcy kompletu dokumentów potwierdzających uprawnienie do zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% w odniesieniu do urządzeń wskazanych w niniejszej Specyfikacji lub przekazania oświadczenia Zamawiającego o nie uzyskaniu przedmiotowej zgody. W przypadku Wykonawców mających siedzibę poza Polską termin ten wynosi: do 6 tygodni od daty podpisania umowy. | 
							                									
						| Okreslenie warunkow | Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. | 
							                							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. | 
							                									
						| Sytuacja finansowa informacje dodatkowe | Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. | 
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. | 
							                							                									
						| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow | Nie | 
							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Tak | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak | 
							                							                							                							                							                							                							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 8 | Tak | 
							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej: 1) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 4) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). 5) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. | 
							                							                							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 1) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (http://www.uek.krakow.pl/przetargi) wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem (załącznik nr 2 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody bądź inne informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Inne dokumenty, składane z ofertą: 1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 6 do SIWZ. Powyższy dokument składany jest wraz z ofertą. 2) Oferta szczegółowa - załącznik nr 7 do SIWZ wypełniona i podpisana przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. Powyższy dokument składany jest wraz z ofertą. 3) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez Pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółki cywilnej, konsorcjum). Pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. Powyższy dokument składany jest wraz z ofertą. 4) Pisemne zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy), na  zasobach  którego  polega  Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (pkt. 5. 2 SIWZ) – propozycja zobowiązania stanowi zał. nr 4 do SIWZ - wraz z dokumentami  dotyczącymi: 
a)	zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b)	sposób  wykorzystania  zasobów  innego  podmiotu,  przez  Wykonawcę,  przy  wykonywaniu  zamówienia publicznego;
c)	zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
d)	czy  podmiot,  na  zdolnościach  którego  Wykonawca  polega  w  odniesieniu  do  warunków  udziału w  postępowaniu  dotyczących  wykształcenia,  kwalifikacji  zawodowych  lub  doświadczenia,  zrealizuje  roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Uwaga:
Pisemne  zobowiązanie  podmiotów  wraz  z  dokumentami,  o  których  mowa  powyżej, wymagane jest, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował  niezbędnymi  zasobami  tych podmiotów w  stopniu  umożliwiającym  należyte  wykonanie  zamówienia  publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów.
Powyższy dokument składany jest wraz z ofertą. | 
							                									
						| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają  wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 8 do SIWZ oraz w załączniku nr 9 do SIWZ:1)	oświadczenie Wykonawcy, że oferowane urządzenia posiadają oznakowanie CE,
2)	Aktualny Certyfikat ENERGY STAR, oryginał lub jego kopię [potwierdzoną przez Wykonawcę na każdej stronie dokumentu za zgodność z oryginałem] lub Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane urządzenia posiadają Aktualny Certyfikat ENERGY STAR.
3)	Aktualne Certyfikaty ISO 9001 dla producenta sprzętu lub oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu tego certyfikatu obejmującego między innymi:
- projektowanie i produkcję systemów komputerowych lub
- projektowanie, opracowywanie, wytwarzanie rozwiązań informatycznych lub
- projektowanie, produkcję rozwiązań informatycznych lub
- projektowanie i montaż systemów informatycznych lub
- działalność związaną z produktami informatycznym takimi jak zarządzanie projektowaniem, zarządzaniem produkcją lub
- produkcja i sprzedaż komputerów lub
- produkcja oraz wsparcie klienta z zakresu komputerów lub
- projektowanie, outsourcing, serwisowanie komputerów lub podobny
- do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię [potwierdzoną przez Wykonawcę na każdej stronie dokumentu za zgodność z oryginałem] certyfikatu [wraz z tłumaczeniem na język polski].
Dokumenty, o których mowa w pkt 6.3. pkt 1-3 będą wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona. | 
							                									
						| Wadium | 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium w kwocie: 4 500 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
-	pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych, 
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240),
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - nr konta bankowego: 09 2490 0005 0000 4530 8510 4422, z adnotacją: „Dostawa serwerów dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie”, nr postępowania: K-DZP-272-8/17,
4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, wadium powinno być wpłacone w taki sposób, aby w dniu otwarcia ofert do godz. 10:00 wadium znajdowało się na rachunku bankowym Uczelni.
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
b) innej niż pieniądz – kopia dokumentu wadialnego została załączona do  w oferty.
6. Oryginalne dokumenty wadialne są przyjmowane do depozytu przez Zamawiającego (Kasa – Bud. Główny, pok.103) w poniedziałki, wtorki, środy i piątki w godz. 10-13 oraz w czwartki  w godz. 12-15. 
7. W przypadku wadium w formie innej niż pieniądz, z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
8. Oferta  Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. | 
							                									
						| Czy wadium | Tak | 
							                							                									
						| Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie | 
							                							                									
						| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie | 
							                									
						| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie | 
							                									
						| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie | 
							                									
						| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie | 
							                									
						| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie | 
							                							                							                							                							                									
						| Kod trybu | PN | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy zmiana umowy | Tak | 
							                									
						| Zmiana umowy | 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach:
1)	w przypadku ustawowej zmiany w okresie trwania umowy stawki podatku VAT, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia stosownego oświadczenia do Centrum Informatyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w terminie 3 dni od urzędowego ogłoszenia nowych stawek. W takim przypadku wynagrodzenie brutto zostanie skorygowane o nową stawkę podatku VAT, które będzie obowiązywało za towar dostarczany po dniu w którym nastąpiła zmiana stawki podatku VAT. Cena netto nie ulegnie zmianie przez cały czas trwania Umowy. 
2)	w przypadku wstrzymania produkcji, (której nie można było przewidzieć) określonego i zaoferowanego przez Wykonawcę modelu serwera, możliwa jest zmiana w zakresie zaoferowanego sprzętu pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy sprzęt o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż ten, który został wyspecyfikowany w pierwotnej ofercie i spełnia wymagania postawione w SIWZ, oraz pod warunkiem, że cena sprzętu o nowych parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie ulegnie zwiększeniu.
3)	w przypadku pojawienia się na rynku urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy lub pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, skutkujące zmniejszeniem tych kosztów lub uzyskaniem urządzeń o lepszych parametrach technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych, z zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą prowadzić do podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy, wydłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy.
2.	Zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
3. Wniosek Wykonawcy o zmianę treści umowy winien być zgłoszony Zamawiającemu, w terminie do 3 dni od momentu wystąpienia przesłanek do zmian umowy. Wniosek powinien zawierać szczegółowe uzasadnienie wraz z ewentualnymi dokumentami potwierdzającymi okoliczności faktyczne wskazywane przez Wykonawcę we wniosku. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy okazania oryginałów przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów. | 
							                							                									
						| Kryt 0 | Cena ofertowa brutto | 
							                									
						| Kryt 0p | 60 | 
							                									
						| Czy aukcja | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Data skl | 11/04/2017 | 
							                									
						| Godz skl | 10:00 | 
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | Oferta musi być napisana w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem. Wszystkie dołączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. | 
							                									
						| Termin | on | 
							                									
						| Okres liczba dni | 30 | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | Tak | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie | 
							                							                							                									
						| IV 6 5 | Nie | 
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy uniewaznienie | Tak |