Dostawę mebli medycznych, niemedycznych dla USK im. WAM-CSW

Publication date 2017-04-03
End date 2017-04-11 09:00:00
Instytucja SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 57591 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 390000002, 331920002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Dostawę mebli medycznych, niemedycznych dla USK im. WAM-CSW

Opis

Dostawę mebli medycznych dla USK im. WAM-CSWDostawę mebli niemedycznych dla USK im. WAM-CSWDostawę mebli niemedycznych dla USK im. WAM-CSWDostawę mebli niemedycznych dla USK im. WAM-CSWDostawę mebli niemedycznych dla USK im. WAM-CSWDostawę mebli niemedycznych dla USK im. WAM-CSWDostawę mebli niemedycznych dla USK im. WAM-CSWDostawę mebli niemedycznych dla USK im. WAM-CSWDostawę mebli niemedycznych dla USK im. WAM-CSWDostawę mebli niemedycznych dla USK im. WAM-CSW

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
Ulica ul. Żeromskiego
Nr domu 113
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90549
Panstwo Polska
Wojewodztwo łódzkie
Tel 42 6393452, 6393458
Fax 426 393 452
Email zamowienia.skwam@wp.pl
Adres strony url http://www.uskwam.umed.lodz.pl
Regon 47120816400000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Dostep dokumentow zamowienia http://www.uskwam.umed.lodz.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.uskwam.umed.lodz.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SP ZOZ USK im. WAM UM w Łodzi, ul. Żromskiego 113, 90-549 Łóź, Kancelaria Ogólna
Numer referencyjny 081/136/138/139/140/141/143/181/183/184/PN/ZP/D/2017
Rodz zam D
Okres2c 42
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Zamówienie będzie realizowane w terminie: minimum 3 tygodnie a maksimum 6 tygodni od dnia zawarcia umowy. Zgodnie z kryterium: termin realizacji
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykazanie przez Wykonawcę wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, • przynajmniej jednej dostawy towaru odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości: Pakiet nr 1 – 14 000,00 zł Pakiet nr 2 – 5 000,00 zł Pakiet nr 3 – 400,00 zł Pakiet nr 4 – 900,00 zł Pakiet nr 5 – 900,00 zł Pakiet nr 6 – 3 000,00 zł Pakiet nr 7 – 11 000,00 zł Pakiet nr 8 – 200,00 zł Pakiet nr 9 – 5 000,00 zł Pakiet nr 10 – 10 000,00 zł Pakiet nr 11 – 2 500,00 zł Pakiet nr 12 – 2 700,00 zł
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2.2.1 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu Zgodnie z rozdziałem VI SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z rozdziałem XI pkt 5 SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 2.3 Szczegółowe informacje na temat każdego oferowanego Towaru (np. foldery, prospekty, ulotki, katalogi, zdjęcia) zawierające: nazwę Towaru, nazwę producenta, opis parametrów technicznych potwierdzające spełnienie opisu warunków granicznych określonych w załączniku nr 2 (Formularz cenowy) i w załączniku nr 7 (Opis przedmiotu zamówienia) ze wskazaniem, którego pakietu dotyczą. Jeżeli załączone do oferty ilustrowane foldery/prospekty/ulotki nie będą potwierdzały wszystkich wymaganych parametrów, Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane parametry techniczne, należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 2.3.1 certyfikat systemu jakości czyli certyfikat spełniania wymagań odpowiedniej Polskiej Normy ISO 9001:2008 dotyczącej systemów zapewniania jakości w zakresie projektowania, produkcji, dostarczania i serwisowania mebli, wydany przez jednostkę akredytowaną i uprawnioną do certyfikacji w zakresie systemów zarządzania jakością w rozumieniu Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2016 nr 655 poz. 2087 z późn. zm.) lub równoważny; - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (dotyczy pakietu nr 1,10,11,12) 2.3.2 deklaracja zgodności, certyfikat zgodności, zgłoszenie, powiadomienie (odpowiednio jeżeli dotyczą) dla wszystkich zaoferowanych elementów przedmiotu zamówienia będących wyrobami medycznymi; - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (dotyczy pak nr.1,10,11,12) 2.3.3 certyfikat ISO 13 485 oraz certyfikat PZH lub równoważny wystawionych na producenta; - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (dotyczy pak nr.1,10,11,12) 2.3.4 Posiadać atest z badań wytrzymałościowych wg: PN-EN 14073-2:2006, PN-EN 14073-3:2006, PN-EN 14074:2006 posiadany przez producenta mebli (dotyczy pakietu nr 9) 2.3.5 Posiadać Raport z badania opartego na normie DIN EN 717-1 dotyczącego emisji formaldehydu posiadany przez producenta mebli (dotyczy pakietu nr 9) 2.3.6 Posiadać certyfikat zarządzania jakością ISO 14001:2004 lub równoważny certyfikat europejski (dotyczy pak. nr 9)
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności: -zmianę ceny przedmiotu zamówienia w zakresie przewidzianym umową w przypadku gdy: - nastąpi obniżka ceny, promocja producencka skutkująca obniżką ceny na wyroby będące przedmiotem umowy; - zmianę organizacyjną po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego w szczególności w przypadku gdy nastąpi zmiana adresu siedziby firmy,/jeżeli dotyczy/.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 11/04/2017
Godz skl 9:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)