Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych i gimnazjum, dla których gmina Wieruszów jest organem prowadzącym w ramach projektu „Rozwój kompetencji uczniów poprzez zwiększenie jakości oferty edukacyjnej szkół w Gminie Wieruszów”

Publication date 2017-04-04
End date 2017-04-12 11:00:00
Instytucja Burmistrz Wieruszowa
Miejscowość Wieruszów
Województwo łódzkie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 57814 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 391621006
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum, dla których Gmina Wieruszów jest organem prowadzącym
w ramach projektu „Rozwój kompetencji uczniów poprzez zwiększenie jakości oferty edukacyjnej szkół w Gminie Wieruszów” współfinansowanego przez Unię Europejską ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, Działanie XI.1 Wysoka jakość edukacji , Poddziałanie XI.1.2.
Kształcenie ogólne. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę pomocy dydaktycznych zgodnych z „Wytycznymi w zakresie realizacji przedsięwzięć z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego w obszarze edukacji na lata 2014-2020” dla szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Wieruszów przez Wykonawcę zamówienia z podziałem na niżej wymienione grupy:
a) przyrządy i pomoce do obserwacji,
b) preparaty biologiczne,
c) przyrządy i pomoce do pomiarów,
d) sprzęt laboratoryjny, odczynniki chemiczne- materiały zużywane,
e) sprzęt techniczny i pomocniczy,
f) globusy, mapy,
g) modele,
h) przewodniki, atlasy,
i) doposażenie pracowni fizyczno – chemiczno biologicznej Gimnazjum,
j) doposażenie pracowni chemicznej zgodnie z katalogiem MEN – pomoce dydaktyczne.
2. Szczegółowy opis pomocy dydaktycznych znajduje się w załączniku Nr 1.
3. Zamawiający nie przewiduje prawa opcji w przedmiotowym zamówieniu.
4. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do następujących miejsc:
a) Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Janusza Korczaka w Wieruszowie, ul. Fabryczna 1 , 98-400 Wieruszów,
b) Zespołu szkół Nr 2 w Wieruszowie ul. Teklinowska 27, 98-400 Wieruszów,
c) Szkoły Podstawowej w Pieczyskach ul. Szkolna 3 Pieczyska , 98-400 Wieruszów,
d) Szkoły Podstawowej w Teklinowie Teklinów 21, 98-400 Wieruszów,
e) Szkoły podstawowej w Wyszanowie ul. Szkolna 1 Wyszanów 98-400 Wieruszów.
f) Gimnazjum Nr 2 w Wieruszowie ul. Teklinowska 27, 98-400 Wieruszów

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Burmistrz Wieruszowa
Ulica Rynek
Nr domu 1-7
Miejscowosc Wieruszów
Kod poczt 98-400
Panstwo Polska
Wojewodztwo łódzkie
Tel +48627832610
Fax +48627832611
Email um@wieruszow.pl
Adres strony url http://bip.wokiss.pl/wieruszowm/
Regon 250855392
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, Działanie XI.1 Wysoka jakość edukacji , Poddziałanie XI.1.2.
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.wokiss.pl/wieruszowm/
Czy podzielone na czesci Nie
Numer referencyjny ZI.271.8.2017
Rodz zam D
Okres2c 02/05/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek spełnią Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali z należytą starannością przynajmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia na kwotę minimum 35.000,00 złotych brutto (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100). W celu wykazania spełnienia powyższego warunku należy uzupełnić załącznik nr 7 do SIWZ. Aby potwierdzić należyte wykonanie wykazanych dostaw wykonawca powinien złożyć dowody (potwierdzone za zgodność z oryginałem) określające, czy zostały one wykonane ( lub są wykonywane) należycie. Dopuszczalne dowody : - referencje, - inne dokumenty, które zostały wystawione przez podmiot, na rzecz którego wykonano lub wykonuje się zamówienie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
Inne dokumenty niewymienione 1.Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ 2.Parafowany projekt umowy – załącznik nr 5 do SIWZ 3.Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SIWZ 4.Wykaz wykonanych głównych dostaw – załącznik nr 7 do SIWZ
Wadium 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu - wpłata przelewem na konto Zamawiającego 46 1020 4564 0000 5102 0060 0619 PKO BP S.A. o/Wieruszów; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 359).). 3.Sposób przekazania: Przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument potwierdzający wniesie wadium należy dołączyć do oferty. 4.Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje się możliwość dokonania niżej wymienionych zmian: 1) przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w przypadku zmiany: a) kosztu wykonania usługi pod warunkiem jego obniżenia, lub zmiany: - ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT lub nałożenia na Wykonawcę nowych podatków lub opłat, których w chwili składania oferty nie był obowiązany ponosić, - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę; b)siły wyższej. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie cen jednostkowych brutto jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie wynikającej z powołanych przyczyn. 2. Strony przewidują możliwość dokonania zmian zawartej umowy spowodowanych zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego. 3. Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca 4. Nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy za wyjątkiem sukcesji generalnej, w tym dziedziczenia prawa w spółkach handlowych, przekształcenia, sukcesji z mocy prawa. 5. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 Pzp.
Kryt 0 Cena za realizacje
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 12/04/2017
Godz skl 11:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)