ZP/12/2012

Publication date 2012-11-28
End date 2012-12-06 10:00:00
Instytucja Powiatowy Urząd Pracy
Miejscowość Strzelin
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 478170 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (30200000-1 CPV urządzenia komputerowe).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
- notebook - 2 szt. (30213100-6 CPV komputery przenośne)
- drukarka laserowa - 4 szt. (30232110-8 drukarki laserowe)
- komputer stacjonarny - 5 szt. (30213300-8 CPV komputer biurkowy).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiatowy Urząd Pracy
Ulica ul. Kamienna 10
Nr domu 10
Miejscowosc Strzelin
Kod poczt 57-100
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 3921981
Fax 071 3921981
Internet www.bip.pupstrzelin.pl
Regon 93212522000000
E mail wrst@praca.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2012
Zaliczka Nie
Uprawnienie Spełnienie powyższego warunku Wykonawca potwierdza składając: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ),
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: - Złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ), - Wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tzn. w zakresie dostawy notebooków, drukarek laserowych i komputerów stacjonarnych, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi przez tych odbiorców, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje, listy polecające) - załącznik nr 5 do SIWZ
Potencjal Spełnienie powyższego warunku Wykonawca potwierdza składając: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ),
Zdolne Spełnienie powyższego warunku Wykonawca potwierdza składając: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ),
Sytuacja Spełnienie powyższego warunku Wykonawca potwierdza składając: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ).
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty 1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - załącznik nr 6 do SIWZ, 3) Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych łącznie z ofertą, jednoznacznie określające postępowanie, do którego się odnosi. Powinno także precyzować zakres umocowania i wskazywać osobę upoważnioną/pełnomocnika, 4) Oświadczenie o akceptacji ogólnych warunków umowy - załącznik nr 9 do SIWZ, 5) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu środków finansowych oraz/lub zdolności kredytowej niezbędnych do zrealizowania zamówienia publicznego - załącznik nr 7 do SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony dopuszczają możliwość zmian postanowień umowy w drodze aneksu w wypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniżej wymienionych okoliczności: a) zachodzi konieczność zmiany harmonogramu, terminów wykonania etapów lub terminu końcowego wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy; b) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, c) nastąpiła zmiana danych Wykonawcy lub Zamawiającego np. zmiana adresu, konta bankowego, nr Regon, osób kontaktowych itp. 2. Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności
Kryt cena A
Czy aukcja Nie
Spec www www.bip.pupstrzelin.pl
Spec war Powiatowy Urząd Pracy ul. Kamienna 10 57-100 Strzelin pokój nr 7 (Sekretariat)
Data skl 06/12/2012
Godz skl 10:00
Miejsce Powiatowy Urząd Pracy ul. Kamienna 10 57-100 Strzelin pokój nr 7 (Sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)