Dzierżawa sprzętu do endoskopii wraz z dostawą środków chemicznych

Publication date 2017-04-04
End date 2017-04-12 10:00:00
Instytucja Poznański Ośrodek Specjalistycznych Usług Medycznych
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 58459 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 331680005, 331000001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa sprzętu do endoskopii wraz z dostawą środków chemicznych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Oferowane produkty powinny być dopuszczone do użytku szpitalnego zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych oraz posiadać oznaczenie CE. Wykonawca zobowiązany będzie wydzierżawić sprzęt w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie wydzierżawić sprzęt fabrycznie nowy, nieużywany i nieobciążony prawami osób trzecich.
Rok produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu nie może być starszy niż 2017 r. Wykonawca dostarczy wydzierżawiane przedmiotu dzierżawy oraz będzie dostarczał środki chemiczne dedykowane do dzierżawionych przez Zamawiającego myjni bezpośrednio do siedziby Zamawiającego na swój koszt i ryzyko. Wykonawca wyda przedmiot dzierżawy w stanie gotowym do użytku. Termin dostawy środków chemicznych nie może być dłuższy niż 3 dni robocze od daty otrzymania zamówienia. Zamówienia środków chemicznych realizowane będą partiami. Wykonawca będzie zobowiązany do rozładunku i wniesienia środków chemicznych dedykowanych do dzierżawionych przez Zamawiającego myjni.
Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania środków chemicznych dedykowanych do dzierżawionych przez Zamawiającego myjni w opakowaniach zapewniających ich pełne zużycie w okresie ich przydatności.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zgodność oznakowania, wyposażenia oraz innych parametrów aparatury z obowiązującymi przepisami prawa.
Zamawiający poprzez ewentualne wskazanie nazw własnych elementów opisu przedmiotu zamówienia dopuszcza (na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) możliwość złożenia oferty równoważnej. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ oraz charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
Nie przewiduje się zaliczkowania na poczet realizacji zamówienia. Szczegóły dotyczące zasad płatności określa wzór umowy.
Ilości wskazane w Załączniku nr 2 „Szczegółowa oferta cenowa” zostały podane orientacyjnie
i mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ilości te zostały podane po to, aby ułatwić sporządzenie i skalkulowanie oferty.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Poznański Ośrodek Specjalistycznych Usług Medycznych
Ulica Al. Solidarności
Nr domu 36
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61696
Panstwo Polska
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 616 477 777
Fax 616 477 713
Email zp@posum.pl
Adres strony url zp@posum.pl
Regon 63051113500000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.posum.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.posum.pl
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Poznański Ośrodek Specjalistycznych Usług Medycznych Al. Solidarności 36 61-696 Poznań
Numer referencyjny POSUM/ZPpn/4/2017
Rodz zam U
Okres2c 60
Szacunkowa wart zam calosc 720000
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem lub wykonywaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na dzierżawie sprzętu medycznego endoskopowego o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł każda.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP, 2. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 3. dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 6 lipca 2016 r.w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) dotyczących innego podmiotu na którego zasobach Wykonawca polega celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Zakresie warunkow udzialu d) wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi te były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 6 do SIWZ), 2. zobowiązania innych podmiotów odo oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
Inne dokumenty niewymienione 1 formularz ofertowy 2. pełnomocnictwo o podpisania oferty o ile wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty 3.formularz szczegółowej oferty cenowej
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.zestawienie parametrów i wymagań granicznych oferowanego przedmiotu dzierżawy oraz środków chemicznych (załącznik nr 5 do SIWZ), 2. oświadczenie Wykonawcy dot. produktów oferowanych w jego ofercie przetargowej 3.dokumenty potwierdzające zgłoszenie wyrobów medycznych do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zm.), 4.szczegółowy opis oferowanych produktów wraz z podaniem dokładnej charakterystyki materiałów oraz sprzętu potwierdzającej, że zaoferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, a także nazwy producenta, nazwy produktu lub jego numeru katalogowego, tak aby możliwa była jego identyfikacja. Do oferty należy dołączyć katalog lub foldery oferowanych produktów. W przypadku, gdy oryginalny katalog (folder) producenta jest napisany w innym języku niż język polski, Wykonawca dołączy do swojej oferty tłumaczenie folderu oferowanego produktu,
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wszelkie zmiany zawartej umowy będą wymagały formy pisemnej pod rygorem nieważności. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. Strony zobowiązują się dokonać zmiany cen określonych umowie, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 7 pkt.1, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 12/04/2017
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)