Dostawa urządzeń medycznych i sprzętu medycznego.

Publication date 2017-04-05
End date 2017-04-20 09:30:00
Instytucja 23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
Miejscowość Lądek-Zdrój
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 58858 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej SIWZ zadania, z których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy zadania . Wykonawca może złożyć ofertę na nieograniczoną liczbę
wybranych przez siebie zadań - części przedmiotu zamówienia.
2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i sprzętu medycznego :
2.1 w zakresie zadania nr 1- szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.1
2.2 w zakresie zadania nr 2- szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.2
2.3 w zakresie zadania nr 3- szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.3
Dodatkowo zakres zawarto we wzorze umowy ( załącznik nr 4 do SIWZ )
Wymienione załączniki zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego - www.23wszur.pl

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa 23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
Ulica pl. Mariański
Nr domu 7/8
Miejscowosc Lądek-Zdrój
Kod poczt 57-540
Panstwo Polska
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 748 117 219
Fax 748 117 227
Email przetargi@23wszur.pl
Regon 89005373100000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.23wszur.pl ( zakladka przetargi )
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Koperta ( oznaczenie koperty zawarto w SIWZ )
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Zastrezega prawo grup czesci nie dotyczy.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Pl. Mariański 7/8, 57-540 Lądek Zdrój , pok. 203 , sekretariat
Numer referencyjny 03 PN 17
Rodz zam D
Okres2c 17/07/2017
Szacunkowa wart zam calosc 314992.22
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada dokumenty potwierdzające , że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na sumę gwarancyjną minimum 100.000,00 zł. Ocena na podstawie wymaganych dokumentów . Dodatkowo sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawcy pozwala na realizację zamówienia bez pobierania zaliczek. Zapłata na podstawie faktury ( patrz wzór umowy § 12 ).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu Dokumenty potwierdzające , że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na sumę gwarancyjną minimum 100.000,00 zł.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie - załącznik nr 6 do SIWZ
Wadium Dla zadania nr 1 – 6.500,00 zł, słownie: sześć tysięcy pięćset złotych . Dla zadania nr 2 – 2.500,00 zł, słownie: dwa tysiące pięćset złotych . Dla zadania nr 3 - 300,00 zł, słownie: trzysta złotych .
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy zgodnie z art. 144 PZP, oraz na warunkach określonych we wzorze umowy ( Załącznik nr 4 ).
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 80
Czy aukcja Nie
Data skl 20/04/2017
Godz skl 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)