Wyposażenie szkoły w miejscowości Bielicha – dostawa mebli

Publication date 2017-04-05
End date 2017-04-18 09:55:00
Instytucja Gmina Zakrzew
Miejscowość Zakrzew
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 58938 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 391600001, 391300002
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie nowo wybudowanego budynku szkoły podstawowej w miejscowości Bielicha.
Dostawa i montaż mebli do 12 sal lekcyjnych, sali komputerowej, świetlicy, punktu wydawania posiłków, pomieszczeń administracyjnych , biblioteki i szatni szkolnych. Dostawa wyposażenia sportowego do sali gimnastycznej oraz sprzętu sprzątającego.
Wymagany minimalny okres gwarancji 24 miesiące
Szczegółowy opis zamówienia zawarty w SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Gmina Zakrzew
Ulica Zakrzew 51
Miejscowosc Zakrzew
Kod poczt 26652
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 486 105 122
Fax 486 105 143
Email zakrzew@zakrzew.pl
Adres strony url www.zakrzew.pl
Regon 67022407700000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zakrzew.bip.gmina.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Zakrzew, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Ofertę można dostarczyć za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub przesyłką kurierską.
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Zakrzew, Zakrzew 51, 26-652 Zakrzew
Numer referencyjny FEIT.271.1.10.2017
Rodz zam D
Okres2c 2
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że: W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował: - minimum 2 dostawy mebli o wartości minimum 200 000,00 złotych brutto każda, lub - minimum 3 dostawy mebli o wartości minimum 150 000,00 złotych brutto każda.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Inne dokumenty niewymienione 1. Pełnomocnictwo , dla osoby podpisującej ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – oryginał lub kopa potwierdzona notarialnie. 3) W szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej i ekonomicznej innych podmiotów – oryginał lub kopia poświadczona notarialne. 4)Zestawienie cenowe.
Wadium 7000,00 PLN (siedem tysięcy złotych)
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach: a) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., b) konieczną zmianę terminów realizacji zamówienia, jeżeli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika ona z winy Wykonawcy. Wykonawca na piśmie przedstawi i udokumentuje okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty, c) konieczną zmianę przesunięcia terminu realizacji zamówienia, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności w przypadku przedłużających się prac budowlanych w miejscu dostarczenia mebli, d) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, e) zakończenia serii produkcyjnej danego mebla oraz rozpoczęcie produkcji mebla o parametrach technicznych takich samych lub lepszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Data skl 18/04/2017
Godz skl 09:55
IV 4 4 jezyki POLSKI
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)