Dostawa artykułów spożywczych

Publication date 2017-04-05
End date 2017-04-13 10:45:00
Instytucja Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
Miejscowość Morawica
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 59263 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych według asortymentów określonych w formularzach asortymentowo-cenowych podzielonych na 4 pakiety, zgodnie z ilościami oraz parametrami opisanymi w załącznikach Nr 2 a-d do niniejszej SIWZ.
Pakiet Nr I – różne produkty spożywcze
Pakiet Nr II – cukier
Pakiet Nr III – mrożonki, ryby, przetwory
Pakiet Nr IV - makarony
2. Formularz asortymentowo-cenowy określa ilości produktu jakie powinny być dostarczone w okresie 12 miesięcy od pierwszego dnia obowiązywania umowy.
3. Opakowania produktów powinny zapewniać zachowanie cech istotnych dla danego rodzaju artykułu, decydujących o jego tożsamości, a oznakowanie opakowania powinno być wykonane w języku polskim w sposób czytelny, zrozumiały i widoczny bez możliwości usunięcia.
4. Produkty dostarczane będą do Zamawiającego środkami transportu Wykonawcy spełniającymi warunki sanitarne w zakresie przestrzegania zasad.
5. Zamawiający wymaga aby produkty spożywcze były odpowiednio pakowane, muszą być dobrej jakości dostarczane w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych.
6. Opakowania muszą posiadać nadrukowaną informację lub etykietę, na której powinny być zamieszczone następujące informacje:
a) nazwa środków spożywczych
b) wykaz składników występujących w środków spożywczych(w tym alergenów- jeśli dotyczy)
c) data minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia
d) dane identyfikacyjne:
- producenta środków spożywczych
- kraj w którym wyprodukowano środek spożywczy
e) zawartość netto
f) warunki przechowywania
g) oznaczenie partii produktów


Opis

Różne produkty spożywcze wg załącznikaCukierMrożonki, ryby, przetworyMakarony

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
Ulica ul. Spacerowa
Nr domu 5
Miejscowosc Morawica
Kod poczt 26026
Panstwo Polska
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 413 641 378
Fax 413 641 226
Email zamowienia@morawica.com.pl
Adres strony url www.morawica.com.pl
Regon 29011000000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Numer referencyjny EZP-252-7/2017
Okres2c 12
Szacunkowa wart zam calosc 188332.06
Waluta calosc PLN
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę (przez jedną dostawę zamawiający rozumie sumę wykonanych dostaw w ramach jednej umowy lub jednorazowa dostawa) o wartości brutto minimum: Pakiet I – 76 000,00zł, Pakiet II – 29 000,00zł, Pakiet III – 73 000,00zł, Pakiet IV – 22 000,00zł oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały lub są wykonywane należycie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. UWAGA ! W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności: członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) odpis musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę (przez jedną dostawę zamawiający rozumie sumę wykonanych dostaw w ramach jednej umowy lub jednorazowa dostawa) o wartości brutto minimum: Pakiet I – 76 000,00zł, Pakiet II – 29 000,00zł, Pakiet III – 73 000,00zł, Pakiet IV – 22 000,00zł oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały lub są wykonywane należycie.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty Sprzedającego w następującym zakresie: a) Cen jednostkowych netto które mogą być waloryzowane w okresach kwartalnych, zgodnie ze wskaźnikiem wzrostu cen towarów i usług, ogłoszonych przez Prezesa GUS za ostatni kwartał poprzedzający kwartał, w którym następuje waloryzacja. b) Zmiana ceny w przypadku określonym w ppkt. a) nie może być dokonywana częściej niż 1 raz na kwartał i może nastąpić nie wcześniej niż 1-go dnia następującego po upływie okresu niezmienności cen. c) Zmiana cen jednostkowych netto polegająca na ich obniżeniu może być dokonana w każdym czasie. d) Zmiana podatku VAT w trakcie trwania umowy jest dokonywana zgodnie z przepisami i nie powoduje zmiany cen jednostkowych netto, zmiana taka następuje z dniem, z którym wprowadza ją stosowny akt prawny.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 13/04/2017
Godz skl 10:45
Termin on
Okres liczba dni 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)