Dostawa materiałów laboratoryjnych ze szkła, plastiku i innych materiałów na potrzeby Zakładów Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego.
Publication date | 2017-04-05 |
End date | 2017-04-13 11:00:00 |
Instytucja | Instytut Sportu Państwowy Instytut Badawczy |
Miejscowość | Warszawa |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 59699 / 2017 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 331400003, 337930005 |
Adres strony internetowej siwz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (realizowana etapami) dostawa laboratoryjnych wyrobów ze szkła, plastiku i innych materiałów (zwanych dalej „materiałami”) na potrzeby Zakładów Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego, podzielona na 16 (szsnaście) odrębnych Części, tj. a) Część I – materiały laboratoryjne - pipety i końcówki do pipet wskazanego producenta lub równoważne; b) Część II – materiały laboratoryjne wskazanego producenta lub równoważne; c) Część III – materiały laboratoryjne do przygotowania próbek dla oznaczeń EPO wskazanego producenta lub równoważne; d) Część IV – materiały laboratoryjne wykorzystywane do wstępnego przygotowania próbek do analiz wskazanego producenta lub równoważne; e) Część V – materiały laboratoryjne do przygotowania próbek wskazanego producenta lub równoważne; f) Część VI – materiały laboratoryjne do immunooczyszczania EPO wskazanego producenta lub równoważne; g) Część VII – materiały laboratoryjne wykorzystywane do przygotowania próbek i wykonania analiz chromatograficznych wskazanego producenta lub równoważne; h) Część VIII – materiały laboratoryjne wykorzystywane do porcjowania próbek wskazanego producenta lub równoważne; i) Część IX – materiały laboratoryjne PP wykorzystywane do przygotowywania odczynników wskazanego producenta lub równoważne; j) Część X – materiały laboratoryjne wykorzystywane w analizach instrumentalnych wskazanego producenta lub równoważne; k) Część XI – materiały laboratoryjne szklane wykorzystywane do przygotowywania odczynników wskazanego producenta lub równoważne; l) Część XII – materiały laboratoryjne - probówki wskazanego producenta lub równoważne; m) Część XIII – materiały laboratoryjne wykorzystywane przy pobieraniu krwi żylnej wskazanego producenta lub równoważne; n) Część XIV - kody kreskowe do oznaczania próbek podawczych wskazanego producenta lub równoważne; o) Część XV – materiały laboratoryjne pomocnicze wskazanego producenta lub równoważne p) Część XVI – materiały laboratoryjne wykorzystywane w analizach immunoluminometrycznych wskazanego producenta lub równoważne. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla poszczególnych Części zamówienia, zawarte są w ,,Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa”, który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej. 3. Jeżeli w dokumentach przetargowych zamieszczone zostały rozwiązania opatrzone nazwami własnymi lub nazwami producenta należy to rozumieć w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania w zgodzie z wymaganiami Zamawiającego oraz zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w pierwotnej dokumentacji, ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia o parametrach i właściwościach równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania poprzez dostarczenie próbek do testów, że oferowane przez niego przedmioty zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca składający ofertę z materiałami równoważnymi, musi spełnić warunki określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ. 3.1 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane użytkowaniem dostarczonych przez Wykonawcę materiałów, w szczególności za uszkodzenie sprzętu. 3.2 W przypadku zaoferowania produktu równoważnego w stosunku do pozycji wskazanej przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumn nr 4 Formularza cenowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, poprzez podanie odpowiednio: nazwy PRODUCENTA / dostawcy oferowanego materiału, nr katalogowego i charakterystyki oferowanego produktu oraz załączenia dokumentów, o których mowa w Rozdz. VII pkt 2 SIWZ. 3.3 W przypadku zaoferowania produktu wskazanego przez Zamawiającego jako referencyjny (zgodnie z kolumną nr 2 i nr 3 w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa) dopuszczalne jest niewypełnienie kolumny nr 4. Wykonawca zobowiązany jest, w każdym przypadku, obowiązkowo wskazać w kolumnie nr 5 informację o nr katalogowym producenta oferowanego materiału. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo, a Wykonawca wyraża zgodę na zakup mniejszej ilości materiałów, w stosunku do ilości określonych w formularzu cenowym (Załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej) oraz zmniejszenia asortymentu określonego w formularzu cenowym spowodowanych zmianą potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem że ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie nie ulegną zmianie przez cały okres jej obowiązywania. 5. Wykonawca zapewni, że dostarczone materiały, będą miały odpowiedni dla danego rodzaju materiałów okres przydatności. Materiały, których dostawa stanowi przedmiot zamówienia, w dniu dostawy winny mieć jeszcze nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta. OpisPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych - pipet i końcówek do pipet, wskazanego producenta lub równoważnych, do siedziby Zamawiającego - Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla Części I zamówienia, zawarte są w "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa”, który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej w zakresie Części I.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych wskazanego producenta lub równoważnych, do siedziby Zamawiającego - Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla Części II zamówienia, zawarte są w "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa”, który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej w zakresie Części II.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych do przygotowania próbek dla oznaczeń EPO, wskazanego producenta lub równoważnych, do siedziby Zamawiającego - Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla Części III zamówienia, zawarte są w "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa”, który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej w zakresie Części III.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych wykorzystywanych do wstępnego przygotowania próbek do analiz, wskazanego producenta lub równoważnych, do siedziby Zamawiającego - Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla Części IV zamówienia, zawarte są w "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa”, który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej w zakresie Części IV.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych do przygotowania próbek, wskazanego producenta lub równoważnych, do siedziby Zamawiającego - Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla Części V zamówienia, zawarte są w "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa”, który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej w zakresie Części V.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych do immunooczyszczania EPO, wskazanego producenta lub równoważnych, do siedziby Zamawiającego - Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla Części VI zamówienia, zawarte są w "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa”, który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej w zakresie Części VI.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych wykorzystywanych do przygotowania próbek i wykonania analiz chromatograficznych, wskazanego producenta lub równoważnych, do siedziby Zamawiającego - Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla Części VII zamówienia, zawarte są w "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa”, który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej w zakresie Części VII.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych wykorzystywanych do porcjowania próbek, wskazanego producenta lub równoważnych, do siedziby Zamawiającego - Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla Części VIII zamówienia, zawarte są w "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa”, który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej w zakresie Części VIII.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych PP wykorzystywanych do przygotowywania odczynników, wskazanego producenta lub równoważnych, do siedziby Zamawiającego - Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla Części IX zamówienia, zawarte są w "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa”, który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej w zakresie Części IX.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych wykorzystywanych w analizach instrumentalnych, wskazanego producenta lub równoważnych, do siedziby Zamawiającego - Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla Części X zamówienia, zawarte są w "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa”, który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej w zakresie Części X.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych szklanych wykorzystywanych do przygotowywania odczynników, wskazanego producenta lub równoważnych, do siedziby Zamawiającego - Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla Części XI zamówienia, zawarte są w "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa”, który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej w zakresie Części XI.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych - probówek wskazanego producenta lub równoważnych, do siedziby Zamawiającego - Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla Części XII zamówienia, zawarte są w "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa”, który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej w zakresie Części XII.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych wykorzystywanych przy pobieraniu krwi żylnej wskazanego producenta lub równoważnych, do siedziby Zamawiającego - Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla Części XIII zamówienia, zawarte są w "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa”, który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej w zakresie Części XIII.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kodów kreskowych do oznaczania próbek podawczych wskazanego producenta lub równoważnych, do siedziby Zamawiającego - Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla Części XIV zamówienia, zawarte są w "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa”, który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej w zakresie Części XIV.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych pomocniczych wskazanego producenta lub równoważnych, do siedziby Zamawiającego - Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla Części XV zamówienia, zawarte są w "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa”, który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej w zakresie Części XV.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych wykorzystywanych w analizach immunoluminometrycznych wskazanego producenta lub równoważnych, do siedziby Zamawiającego - Instytutu Sportu – Państwowego Instytutu Badawczego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i zakres ilościowy dla Części XVI zamówienia, zawarte są w "Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia – Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa”, który stanowi Załączniki nr 1 do dokumentacji przetargowej w zakresie Części XVI. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2017 |
Nazwa | Instytut Sportu Państwowy Instytut Badawczy |
Ulica | ul. Trylogii |
Nr domu | 2/16 |
Miejscowosc | Warszawa |
Kod poczt | 01-982 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 22 569 99 14 |
Fax | 22 569 99 06 |
przetargi@insp.waw.pl | |
Adres strony url | http://www.insp.waw.pl/ |
Regon | 000786093 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | inny: |
Czy dostep dokumentow zamowienia | Tak |
Dostep dokumentow zamowienia | http://isbip.pl/ |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | http://isbip.pl/ |
Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
Wymagane przeslanie ofert inny | za pośrednictwem operatora pocztowego |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Oferty lub wnioski | Wszystkie |
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy | 16 |
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert | Tak |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny | osobiście |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Instytut Sportu - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Trylogii 2/16, 01-982 Warszawa |
Numer referencyjny | OOP.26.6.2017.MC |
Rodz zam | D |
Okres2c | 31/12/2017 |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Tak |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst | Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy dostaw - zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych dostaw do wysokości 10 % wartości zamówienia podstawowego. |
Czas | O |
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą posiadać doświadczenie w wykonaniu min. 2 dostaw materiałów będących przedmiotem postępowania odpowiednich dla każdej z części zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. |
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow | Nie |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Nie |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Zakresie warunkow udzialu | Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane. |
Inne dokumenty niewymienione | 1. Prawidłowo wypełniony i podpisany Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz Cenowy (Załącznik Nr 1 do dokumentacji prztargowej) - dla każdej części zamówienia oddzielnie. W przypadku zaoferowania odczynników chemicznych równoważnych do określonych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1 do dokumentacji prztargowej, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie/dokumenty: - w którym wskaże szczegółowo właściwości i skład oferowanych odczynników, - w którym stwierdzi że oferowane odczynniki posiadają pożądane przez Zamawiającego właściwości jakościowe, fizykochemiczne, eksploatacyjne i techniczne. 2. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe | W celu potwierdzenia, że oferowane materiały odpowiadają wymaganiom Zamawiającego należy dołączyć wymagane aktualne opisy / atesty / świadectwa / specyfikacje / karty katalogowe lub inne równoważne dokumenty. Zamawiający informuje, iż wyraża zgodę na dostarczenie ww. dokumentów w formie elektronicznej na płycie CD. |
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Tak |
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany terminu wykonania umowy, konieczne okaże się wydłużenie terminu realizacji umowy, z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, w związku z niemożliwością realizacji przedmiotu zamówienia w zakładanym terminie, nie dłużej niż o 14 dni; 2) konieczności wprowadzenia zmian do zakresu przedmiotu umowy, w tym jego ograniczenia lub zwiększenia; 3) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 4) zmiany wysokości obciążeń publicznoprawnych; 5) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 6) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia powierzonego podwykonawcom; 7) jeżeli wprowadzenie zmian umowy wynikać będzie ze zmiany obowiązujących przepisów. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian jest zachowanie formy pisemnej pod rygorem nieważności. |
Kryt 0 | cena oferty brutto |
Kryt 0p | 100 |
Data skl | 13/04/2017 |
Godz skl | 11:00 |
IV 4 4 jezyki | Polski |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Nie |
IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |
IV 6 5 | Nie |
Czy uniewaznienie | Tak |