Usługa serwisowania i nadzoru autorskiego systemu RIS i PACS firmy ALteris

Publication date 2017-04-06
End date 2017-04-14 12:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 60126 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia
- Usługi serwisowania i nadzoru autorskiego systemu RIS i PACS firmy Alteris

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia serwisowego oraz nadzoru autorskiego dla systemu oprogramowania RIS (Radiologiczny system informacyjny) i PACS (System archiwizacji i transmisji obrazów) przez okres 12 miesięcy.

System RIS i PACS, użytkowany w Szpitalu obejmuje następujące moduły:
Alteris moduł PACS – 23 licencji/ urządzeń DICOM /
Alteris moduł RIS – 17 licencji / pracowni diagnostycznych /
Alteris moduł WEB-dystrybucja – 1 licencja dla 50 jednoczesnych użytkowników

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Ulica Borowska
Nr domu 213
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-556
Panstwo Polska
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 733 11 40
Fax 071 733 11 49
Email dzp@usk.wroc.pl
Adres strony url www.usk.wroc.pl
Regon 28901200000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.usk.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.usk.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, zgodnie z SIWZ
Czy podzielone na czesci Nie
Oferty lub wnioski Tylko jednej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytecki Szpital Kliniczny we Wrocławiu, ul. Borowska 213 Dział Zamówień Publicznych – pok. 5.04A
Numer referencyjny USK/DZP/PN-21/2017
Rodz zam U
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - Oświadczenia, że będzie posiadał Certyfikat ISO 27001:2005 w zakresie produkcji i oprogramowania dla sektora usług medycznych, wdrażania oprogramowania dla sektora usług medycznych oraz serwisu oprogramowania dla sektora usług medycznych.
Wadium VIII. Wymagania dotyczące wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium dla całości zamówienia w kwocie 4 000,00 zł słownie: cztery tysiące złotych, 00/100) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia składania ofert, potwierdzenie zapłaty wadium należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1 pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego nr konta 26 1130 1033 0018 8007 3520 0010 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3 gwarancjach bankowych; 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Za termin wniesienia wadium uważa się dzień wpływu na konto Zamawiającego do godz. 12:00 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.). 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego . 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub potwierdzających okoliczności, o których mowa w niniejszej SIWZ, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 6. Nadzwyczajna zmiana stosunków umowy może nastąpić jedynie w przypadkach: • zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), • zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, • gwałtownej dekoniunktury, • ograniczenia dostępności surowców. Zmiana taka nastąpić może na zgodny wniosek stron i wprowadzona zostanie aneksem stanowiącym integralną część niniejszej umowy przetargowej.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 14/04/2017
Godz skl 12:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)