| Biuletyn |
2017
|
| Nazwa |
Prokuratura Okręgowa
|
| Ulica |
ul. Solna
|
| Nr domu |
10
|
| Miejscowosc |
Poznań
|
| Kod poczt |
61736
|
| Panstwo |
Polska
|
| Wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Tel |
061-8852-000
|
| Fax |
618 472 594
|
| Email |
przetargi@poznan.po.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.poznan.po.gov.pl
|
| Regon |
39400000
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
inny:
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.poznan.po.gov.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.poznan.po.gov.pl
|
| Czy podzielone na czesci |
Nie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Solna 10, 61-736 Poznań
|
| Numer referencyjny |
PO VII WB 261.6.2017
|
| Rodz zam |
D
|
| Okres2c |
2
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
| Czas |
O
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 50.000,00 zł.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawa mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto oraz załączą dowody potwierdzające, czy wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
a) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000,00 zł brutto
b) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadające swoim rodzajem dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawa mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dowodów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – załącznik nr 6
|
| Inne dokumenty niewymienione |
wzorniki z kolorystyką mebli i tapicerek. oświadczenie Wykonawcy, że meble są produkowane zgodnie z polskimi normami.
|
| Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 400 zł
|
| Czy wadium |
Tak
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Nie
|
| Kryt 0 |
Cena
|
| Kryt 0p |
60
|
| Data skl |
14/04/2017
|
| Godz skl |
10:00
|
| Termin |
on
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
| IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
| IV 6 5 |
Nie
|
| Czy uniewaznienie |
Tak
|