Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Ulica |
ul. ks. Jana Bosko
|
Nr domu |
5
|
Miejscowosc |
Sokołów Podlaski
|
Kod poczt |
08300
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
257 817 320
|
Fax |
257 876 083
|
Email |
zp@spzozsokolow.pl
|
Adres strony url |
www.spzozsokolow.pl
|
Regon |
30677900000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzozsokolow.pl
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Numer referencyjny |
FZP-2810-117/17
|
Rodz zam |
D
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o posiadaniu dokumentów potwierdzających, iż zaproponowany asortyment jest dopuszczony do obrotu i używania na obszarze RP zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, oraz dyrektywami UE (deklaracja zgodności) – i udostępnienie w/w dokumentów na każde żądanie Zamawiającego (Załącznik Nr 7 do SIWZ)
Raport Walidacji procesu sterylizacji parą wodną dla wyrobów jałowych.
Próbki w ilościach przedstawionych w formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Foldery, katalogi, zawierającego specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia. Numer katalogowy podany w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ) powinien być zaznaczony np. markerem w folderze. Zaleca się, aby umieścić na dokumencie nr pozycji, której dotyczy.
Złożone próbki zostaną ocenione a karty katalogowe z opisem zweryfikowane przez użytkowników Zamawiającego. Wskazane jest aby wszystkie próbki były opisane (nr pakietu oraz pozycja), zapakowane w osobną kopertę lub karton wraz z dołączonym wykazem próbek. Opakowania z próbkami zawierające nazwę i adres Wykonawcy oraz napis „Próbki do przetargu na dostawę materiałów opatrunkowych” należy składać do apteki szpitalnej do dnia, w którym upływa terminu składania ofert do godz. 10.30 .Nie dostarczenie próbek w terminie będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. W razie jakichkolwiek wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców do złożenia dodatkowych próbek.
Ponadto Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz z oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W załączeniu wzór oświadczenia stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Informacje zawarte w w/w dokumentach stanowić będą potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie:
a)zmiany ceny jednostkowej brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku do niniejszej umowy, w przypadku, o którym mowa w § 2 ust. 3 niniejszej umowy,
b)zmiany ceny jednostkowej netto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku do niniejszej umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonanie takich zmian, z zastrzeżeniem § 2 ust. 4 niniejszej umowy,
c)zmniejszenia ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku do niniejszej umowy,
d)zakupu towaru o tych samych parametrach lecz w niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie,
e)wystąpienia przejściowego braku towaru z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu towaru zamiennego o parametrach nie gorszych od towaru objętego umową.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
50
|
Data skl |
19/04/2017
|
Godz skl |
10:30
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|