Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim

Publication date 2017-04-06
End date 2017-04-19 10:30:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Sokołów Podlaski
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 60701 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 331411104
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. ks. Jana Bosko
Nr domu 5
Miejscowosc Sokołów Podlaski
Kod poczt 08300
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 257 817 320
Fax 257 876 083
Email zp@spzozsokolow.pl
Adres strony url www.spzozsokolow.pl
Regon 30677900000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.spzozsokolow.pl
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Numer referencyjny FZP-2810-117/17
Rodz zam D
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o posiadaniu dokumentów potwierdzających, iż zaproponowany asortyment jest dopuszczony do obrotu i używania na obszarze RP zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, oraz dyrektywami UE (deklaracja zgodności) – i udostępnienie w/w dokumentów na każde żądanie Zamawiającego (Załącznik Nr 7 do SIWZ) Raport Walidacji procesu sterylizacji parą wodną dla wyrobów jałowych. Próbki w ilościach przedstawionych w formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Foldery, katalogi, zawierającego specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia. Numer katalogowy podany w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ) powinien być zaznaczony np. markerem w folderze. Zaleca się, aby umieścić na dokumencie nr pozycji, której dotyczy. Złożone próbki zostaną ocenione a karty katalogowe z opisem zweryfikowane przez użytkowników Zamawiającego. Wskazane jest aby wszystkie próbki były opisane (nr pakietu oraz pozycja), zapakowane w osobną kopertę lub karton wraz z dołączonym wykazem próbek. Opakowania z próbkami zawierające nazwę i adres Wykonawcy oraz napis „Próbki do przetargu na dostawę materiałów opatrunkowych” należy składać do apteki szpitalnej do dnia, w którym upływa terminu składania ofert do godz. 10.30 .Nie dostarczenie próbek w terminie będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. W razie jakichkolwiek wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców do złożenia dodatkowych próbek. Ponadto Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz z oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W załączeniu wzór oświadczenia stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w w/w dokumentach stanowić będą potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: a)zmiany ceny jednostkowej brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku do niniejszej umowy, w przypadku, o którym mowa w § 2 ust. 3 niniejszej umowy, b)zmiany ceny jednostkowej netto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku do niniejszej umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonanie takich zmian, z zastrzeżeniem § 2 ust. 4 niniejszej umowy, c)zmniejszenia ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku do niniejszej umowy, d)zakupu towaru o tych samych parametrach lecz w niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie, e)wystąpienia przejściowego braku towaru z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu towaru zamiennego o parametrach nie gorszych od towaru objętego umową.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 50
Data skl 19/04/2017
Godz skl 10:30
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)