Dostawa sprzętu medycznego

Publication date 2017-04-07
End date 2017-04-19 08:00:00
Instytucja Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ
Miejscowość Suwałki
Województwo podlaskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 61260 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 330000000, 331400003
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego w postaci:
• sprzętu jednorazowego użytku,
• pasków testowych do pomiaru poziomu glukozy we krwi,
• środków opatrunkowych.
Zamówienie zostało podzielone na trzy zadania:
1. Zadanie nr 1 - przedmiotem pierwszego zadania jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku wg załącznika nr 6a do SIWZ. CPV 33.14.00.00-3;
2. Zadanie nr 2 - przedmiotem drugiego zadania jest dostawa 250 opakowań (50 szt. pasków w opakowaniu) pasków testowych do pomiaru poziomu glukozy we krwi. W cenę pasków ma być wliczona dostawa 18szt. glukometrów i ich dzierżawa przez okres 24 miesięcy. Glukometry muszą być kompatybilne z dostarczanymi paskami. CPV 33.69.62.00-7.
3. Zadanie nr 3 - przedmiotem trzeciego zadania jest dostawa materiałów opatrunkowych wg załącznika nr 6b. CPV : 33.14.11.00-1.
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp tj. wyrażonej w złotych równowartości kwoty 209.000 euro.

Opis

przedmiotem pierwszego zadania jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku wg załącznika nr 6a do SIWZ. przedmiotem drugiego zadania jest dostawa 250 opakowań (50 szt. pasków w opakowaniu) pasków testowych do pomiaru poziomu glukozy we krwi. W cenę pasków ma być wliczona dostawa 18szt. glukometrów i ich dzierżawa przez okres 24 miesięcy. Glukometry muszą być kompatybilne z dostarczanymi paskami. CPV 33.69.62.00-7.
a) Wymagane parametry pasków pomiaru poziomu glukozy we krwi:
- paski w opakowaniu chroniącym przed wpływem czynników zewnętrznych,
- paski nie wymagające kodowania,
- krew pobierana na zewnątrz aparatu na zasadzie zasysania kapilarnego,
- zakres pomiaru 20-550 mg/dl,
- termin przydatności pasków po otwarciu opakowania min. 6 miesięcy.
b) Parametry wymagane w zakresie glukometrów:
- urządzenie z dużym, czytelnym wyświetlaczem,
- automatyczne wyłączanie glukometrów,
- wielkość próbki krwi nie większa niż 0,6 mikrolitrów,
- odczyt wyniku od 3 - 5 sek,
- zasilanie bateryjne,
- pamięć glukometrów (data i godzina) i min. 300 zapisów,
- wyposażony w wyrzutnik pasków,
- wykrywanie zbyt małej ilości krwi,
- waga z bateriami do 50 g,
- instrukcji obsługi w języku polskim
- gwarancja w czasie obowiązywania umowy, w tym kalibracja (jeżeli wymaga) oraz szkolenie personelu z obsługi gleukometrów.
przedmiotem trzeciego zadania jest dostawa materiałów opatrunkowych wg załącznika nr 6b.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ
Ulica ul. Mickiewicza
Nr domu 11
Miejscowosc Suwałki
Kod poczt 16400
Panstwo Polska
Wojewodztwo podlaskie
Tel 875 662 268
Fax 875 662 268
Email wsprsuwalki@wp.pl
Adres strony url http://wsprsuw.republika.pl/
Regon 79100162700000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://wsprsuw.republika.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://wsprsuw.republika.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny 1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na poszczególne zadanie, w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym.
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Suwałkachul. Mickiewicza 11 16-400 Suwałki
Numer referencyjny OT 332-07-17
Rodz zam D
Okres2c 24
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b) zaświadczenia właściwej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w sposób przewidziany w art. 144 ustawy Pzp oraz w zakresie: a) zmiany danych dotyczących Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), b) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia, c) konieczności dostosowania postanowień umowy do nowego stanu prawnego w przypadku zmiany stanu prawnego, d) danych personelu wskazanego w umowie, w przypadku wystąpienia zmian dotyczących personelu Wykonawcy, Zamawiającego oraz numerów kontaktowych wymienionych w umowie, e) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia, f) zmiany ilości dostarczanego sprzętu medycznego wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany w przypadku zwiększonego zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego w terminie 14 dni przed planowanym zwiększeniem dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości przedmiotu umowy z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wartości dostaw.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 80
Czy aukcja Nie
Data skl 19/04/2017
Godz skl 08:00
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)