ZAŁOŻENIE BAZY GESUT I BAZY DANYCH BDOT500 DLA JEDNOSTKI EWIDENCYJNEJ KOSTRZYN NAD ODRĄ

Publication date 2017-04-07
End date 2017-04-18 11:00:00
Instytucja Powiat Gorzowski
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Województwo lubuskie
Branża
  • Usługi bazy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 61263 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 713540004, 723200004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia – usługa obejmująca prace geodezyjne i kartograficzne, zgodnie z Warunkami technicznymi z dnia 31.01.2017 r. – Załącznik nr 1do SIWZ.
Przedmiotem zamówienia jest założenie dla obszaru miasta Kostrzyn nad Odrą - ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) i założenie bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500). Prace w zakresie utworzenia bazy BDOT500 i inicjalnej bazy GESUT mają za zadanie konwersję, weryfikację i uzupełnienie dotychczasowej numerycznej mapy zasadniczej prowadzonej w PODGiK o brakujące elementy treści ww. baz poprzez pozyskane ich głównie w oparciu o m.in. wektorową mapę zasadniczą, o źródłowe operaty geodezyjne w postaci analogowej znajdujące się w zasobie PODGiK dotychczas nie przetworzone do postaci numerycznej lub o skany operatów technicznych, o dane cyfrowe znajdujące się w zasobie w postaci wykazów współrzędnych punktów sytuacyjnych, i inne materiały i dane. Weryfikacja BDOT500 i GESUT będzie dotyczyła głównie tych elementów sytuacyjnych i naziemnej armatury uzbrojenia terenu, które mają bezpośredni związek z elementami EGIB, tzn.: łączą się z budynkami (np. przyłącza mediów), określają przebieg i położenie granic działek, znajdują się na granicy działek lub w jej pobliżu (do 2 m po jednej i drugiej stronie granicy). Celem tych prac jest zapewnienie spójności baz EGiB, BDOT500 i GESUT poprzez zachowanie relacji przestrzennych i topologicznych . W wyniku modernizacji mają powstać zharmonizowane bazy EGiB, BDOT500 i GESUT, zgodnie z modelami pojęciowymi określonymi w odpowiednich przepisach prawa, pozwalające na prowadzenie i udostępnianie danych w technologii informatycznej.
Zakresem prac i opracowaniem należy objąć cały obszar miasta Kostrzyn nad Odrą, za wyjątkiem obszarów stanowiących tereny zamknięte (obręb-działka: 1-2,1-725/1,1-829/9,1-829/16,1-829/17,1-829/18,1-829/19,1-829/20,1-829/21,1-829/22,1-829/23,1-829/24,1829/25,5-59/2,4-63,5-1,5-23,6-61,6-67,6-82,7-112/1,7-116) chyba, że sieci uzbrojenia terenu i elementy przecinające tereny zamknięte (przebiegających np. pod wiaduktami kolejowymi, mostami).
Wykonawca powinien jednak obowiązkowo:
-dokonać uzgodnienia z zarządzającym tymi terenami (PKP), styki sieci uzbrojenia terenu i styki elementów zagospodarowania terenu,
-usunąć z treści mapy zasadniczej w obszarze terenów zamkniętych wszystkie dotychczas pozostające dane z zakresu GESUT, BDOT500.


Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Powiat Gorzowski
Ulica ul. Józefa Pankiewicza
Nr domu 5-7
Miejscowosc Gorzów Wielkopolski
Kod poczt 66-400
Panstwo Polska
Wojewodztwo lubuskie
Tel 95 7330400
Fax 95 7330401
Email starostwo@powiatgorzowski.pl, p.szabat@powiatgorzowski.pl
Adres strony url www.bip.powiatgorzowski.pl
Regon 210967314
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiatgorzowski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiatgorzowski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe, ul. Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wlkp.
Numer referencyjny RS.272.5.2017.MN
Rodz zam U
Okres2c 30/06/2018
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Brak szczegółowych warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Brak szczegółowych warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U.z 2016 r. poz. 1629 t.j. ze zmianami) lub uprawnienia uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (Dz.U. z 2016 r. poz. 65), która będzie nadzorować i kierować całością prac zgodnie z art. 42 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. W przypadku dysponowania więcej niż jedną osobą posiadającą wyżej wymienione uprawnienia zawodowe, Wykonawca wskazuje jedną osobę do nadzoru i kierowania całością prac. 2. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym (sprzętem i oprogramowaniem) niezbędnym do realizacji zamówienia w tym: min. 2 stanowiska komputerowe z zainstalowanym stosownym oprogramowaniem EWMAPA FB v.12.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 4 do SIWZ). 3. Załącznik nr 5 do SIWZ – Wykaz osób skierowanych do wykonania zamówienia, w tym: kierownika prac, innych osób wyznaczonych do realizacji prac objętych zamówieniem, posiadających odpowiednią wiedzę i doświadczenie potwierdzoną odpowiednimi dokumentami potwierdzającymi uprawnienia zawodowe oraz ukończenie szkoleń przez osoby wskazane w ofercie. 4. Załącznik nr 6 do SIWZ – Wykaz posiadanego przez Wykonawcę sprzętu komputerowego i oprogramowania określonego na min. 2 stanowiska komputerowe lub posiadającego przez Wykonawcę odpowiedniej ilości osób wyznaczonych do realizacji prac z zainstalowanym stosownym oprogramowaniem EWMAPA FB v.12 wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi zasobami.
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 9.000,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 13 8372 0008 0000 2437 2000 0005.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany treści Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zgodne z art. 144 Ustawy Pzp.2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian wynikających ze zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 3.Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia dla wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. W tym przypadku zmianie ulegnie kwota z podatkiem VAT określona w § 4 ust. 1. 4.Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia dla wykonawcy na jego wniosek wraz z uzasadnieniem w przypadku zmiany: a)wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, b)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 18/04/2017
Godz skl 11:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)