Dostawa SZLIFIERKI DO PŁASZCZYZN

Publication date 2017-04-07
End date 2017-04-24 13:00:00
Instytucja Instytut Podstawowych Problemów Techniki Polskiej Akademii Nauk
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny przemysłowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 61337 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 420000006
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa SZLIFIERKI DO PŁASZCZYZN. 2. Oferowane urządzenia ma być fabrycznie nowe, nie powystawowe, wysokiej jakości, wolne od wad, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i, po zainstalowaniu i uruchomieniu w siedzibie Zamawiającego, gotowe do pracy. W ramach dostawy wykonawca zobowiązany jest: a. wykonać instalację i rozruch urządzenia, b. przeprowadzić szkolenie obsługi. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 - „Arkusz Informacji Technicznej” stanowiącym integralną część SIWZ. 4. Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Instytut Podstawowych Problemów Techniki Polskiej Akademii Nauk
Ulica ul. Pawińskiego
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02106
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 228 269 819
Fax 22 826 98 19
Email akraw@ippt.gov.pl
Adres strony url www.ippt.pan.pl/przetargi
Regon 32602600000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.ippt.pan.pl/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ippt.pan.pl/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta w formie pisemnej, dostarczenie osobiste, za pośrednictwem poczty lub kuriera
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres INSTYTUT PODSTAWOWYCH PROBLEMÓW TECHNIKI PAN 00-049 WARSZAWA ul. Pawińskiego 5B, pok. 653
Numer referencyjny ZP/PN/11/2017
Rodz zam D
Okres2c 90
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzech dostaw szlifierek (identycznych lub podobnych) wraz z instalacją i uruchomieniem, i działającą poprawnie co najmniej 1 rok, a wartość każdej zrealizowanej dostawy wynosiła co najmniej 200.000 zł brutto. Wykonawca obowiązany jest udowodnić, że dostawy zostały wykonane należycie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia w zakresie wskazanym w Załącznikach nr 3 i 4 do SIWZ. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.
Zakresie warunkow udzialu a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu o składania ofert; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 - Arkusz Informacji Technicznej 2) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik; 4) Potwierdzenie wpłaty wadium.
Wadium wadium wymagane: 4500,00 PLN
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: a) zmiana terminu umowy – w przypadku niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. b) zmiana terminu płatności - w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych c) zmiana wynagrodzenia - w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 24/04/2017
Godz skl 13:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)