Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kserujących, faksów dla Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie

Publication date 2017-04-07
End date 2017-04-21 12:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Łomży
Miejscowość Łomża
Województwo podlaskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 61396 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 301251208
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kserujących, faksów, oryginalnych, nowych, wcześniej nie używanych, nie przerabianych, nieregenerowanych, powstałych w cyklu produkcyjnym z użyciem 100 % nowych komponentów.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, pod warunkiem, że:
2.1 dostarczone materiały eksploatacyjne nie naruszą praw i roszczeń z tytułu gwarancji urządzeń, w których będą eksploatowane (większość posiadanych przez sądy urządzeń jest nowa i objęta okresem gwarancyjnym),
2.2 są fabrycznie nowe, nie gorszej jakości niż odpowiadające im produkty oryginalne,
2.3 posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt,
2.4 pojemność czy też wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych,
2.5 do oferty Wykonawca dołączy dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie równoważności,
2.6 Zamawiający niezależnie od ww. wymagań, w przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych, zażąda od Wykonawcy złożenia oświadczenia następującej treści:
Oświadczamy, że zaoferowane materiały eksploatacyjne zamienne-równoważne są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu i będą z nim w pełni współpracowały, a w przypadku awarii z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego zobowiązujemy się do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie i pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spowodowała, oraz że wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną kwestionowanych, a dostarczonych przez nas materiałów eksploatacyjnych przeprowadzimy na własny koszt.
2.7 Wykonawca dołączy do oferty raporty z testów wydajności oferowanych materiałów eksploatacyjnych zgodnymi z normami ISO/IEC 19752 dla materiałów do urządzeń monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla materiałów do urządzeń kolorowych, ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 24712 dla materiałów do drukarek atramentowych, wykonane przez jednostkę niezależną od producenta, importera i wykonawcy. Do danego testu należy dołączyć informacje - wykaz materiałów eksploatacyjnych, ze wskazaniem pozycji z załączników nr 2, 3 4 i 5 formularzy cenowych, którego raport dotyczy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:
3.1 Cześć I - dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Okręgowego w Łomży, ul. Dworna 16, 18-400 Łomża. Załącznik nr 2 – formularz cenowy, wskazuję minimalne parametry i symbol produktu, typ/model urządzenia do którego jest przeznaczony oraz zamawianą ilość.
3.2 Cześć II - dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Grajewie. Załącznik nr 3 – formularz cenowy, wskazuję minimalne parametry i symbol produktu, typ/model urządzenia do którego jest przeznaczony oraz zamawianą ilość.
3.3 Cześć III – dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem. Załącznik nr 4 – formularz cenowy, wskazuję minimalne parametry i symbol produktu, typ/model urządzenia do którego jest przeznaczony oraz zamawianą ilość.
3.4 Cześć IV - dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Zambrowie. Załącznik nr 5 – formularz cenowy, wskazuję minimalne parametry i symbol produktu, typ/model urządzenia do którego jest przeznaczony oraz zamawianą ilość.
4. Zamawiane materiały należy dostarczyć i wnieść do wskazanych pomieszczeń w budynkach poszczególnych sądów.
5. Na dostarczone materiały eksploatacyjne Wykonawca udzieli 12 miesięcy gwarancji.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
7. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga złożenia oferty w oparciu o dokumenty zawarte w specyfikacji.
8. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.


Opis

dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Okręgowego w Łomży, ul. Dworna 16, 18-400 Łomża. Załącznik nr 2 – formularz cenowy, wskazuję minimalne parametry i symbol produktu, typ/model urządzenia do którego jest przeznaczony oraz zamawianą ilośćdostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Grajewie. Załącznik nr 3 – formularz cenowy, wskazuję minimalne parametry i symbol produktu, typ/model urządzenia do którego jest przeznaczony oraz zamawianą ilośćdostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem. Załącznik nr 4 – formularz cenowy, wskazuję minimalne parametry i symbol produktu, typ/model urządzenia do którego jest przeznaczony oraz zamawianą ilośćdostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Zambrowie. Załącznik nr 5 – formularz cenowy, wskazuję minimalne parametry i symbol produktu, typ/model urządzenia do którego jest przeznaczony oraz zamawianą ilość

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Sąd Okręgowy w Łomży
Ulica ul. Dworna
Nr domu 16
Miejscowosc Łomża
Kod poczt 18400
Panstwo Polska
Wojewodztwo podlaskie
Tel 862 166 282
Fax 086 2166281 w. 110
Email gospod@lomza.so.gov.pl
Adres strony url www.lomza.so.gov.pl
Regon 57063100000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lomza.so.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatorów pocztowych lub osobiście
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sąd Okręgowy w Łomży ul. Dworna 16, 18-400 Łomża, Budynek C, pokój 17
Numer referencyjny DS-241-100/17
Rodz zam D
Okres2c 14
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spełnienia warunków w sposób szczególny
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spełnienia warunków w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował lub realizuje dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kserujących o wartości brutto każda co najmniej: dla Części I – 20.000 zł, dla Części II – 20.000 zł, dla Części III – 25.000 zł, dla Części IV – 15.000 zł i przedstawi referencje, że dostawy te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. W przypadku dostaw nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składnia ofert.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Od Wykonawców składających ofertę wspólną, Zamawiający żąda złożenia oświadczeń osobno dla każdego z Wykonawców.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz zrealizowanych lub aktualnie realizowanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat licząc wstecz przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kserujących o wartości brutto co najmniej: dla Części I – 20.000 zł, dla Części II – 20.000 zł, dla Części III – 25.000 zł, dla Części IV – 15.000 zł wraz z referencjami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku dostaw nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składnia ofert. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 3.2 informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Od Wykonawców składających ofertę wspólną, Zamawiający zażąda złożenia informacji osobno dla każdego z Wykonawców. 3.3 Wykonawcę, który zaoferuje materiały eksploatacyjne równoważne Zamawiający wezwie do złożenie dodatkowo następujących dokumentów: 3.3.1 oświadczenia, że zaoferowane materiały eksploatacyjne zamienne - równoważne są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu i będą z nimi w pełni współpracowały, a w przypadku awarii z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego zobowiązuje się do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie i pokrycia w całości szkód jakie awaria ta spowodowała, oraz że wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną kwestionowanych, a dostarczonych materiałów eksploatacyjnych przeprowadzi na własny koszt. 3.3.2 raportów z testów wydajności oferowanych materiałów eksploatacyjnych zgodnymi z normami ISO/IEC 19752 dla materiałów do urządzeń monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla materiałów do urządzeń kolorowych, ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 24712 dla materiałów do drukarek atramentowych, wykonane przez jednostkę niezależną od producenta, importera i wykonawcy. Do danego testu należy dołączyć informacje-wykaz materiałów eksploatacyjnych, ze wskazaniem pozycji z załączników nr 2, 3 4 i 5 formularzy cenowych, którego raport dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty 2. Formularze cenowe
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 Cena brutto
Kryt 0p 50
Czy aukcja Nie
Data skl 21/04/2017
Godz skl 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)