Rozbudowa informatycznej infrastruktury sprzętowej w ramach projektu pn. „Wdrożenie e-usług publicznych w Gminie Radwanice”.

Publication date 2017-04-07
End date 2017-04-20 10:00:00
Instytucja Gmina Radwanice
Miejscowość Radwanice
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Serwery komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 61815 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 488220006, 302130005
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa następujących urządzeń komputerowych dla Gminy Radwanice w ramach projektu pn. „Wdrożenie e-usług publicznych w Gminie Radwanice”:
a) serwery wraz z oprogramowanie zarządzającym – 2 szt.,
b) urządzenia UTM – 1 szt.,
c) zestawów komputerowych (komputer osobisty i monitor) - 10 szt.
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia były fabrycznie nowe, w pełni sprawne, wolne od wad prawnych i fizycznych, spełniające wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w niniejszej SIWZ.
3. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Urząd Gminy w Radwanicach, adres: ul. Przemysłowa 17, 59-160 Radwanice.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań określa załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Gmina Radwanice
Ulica ul. Przemysłowa
Nr domu 17
Miejscowosc Radwanice
Kod poczt 59160
Panstwo Polska
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 768 311 436
Email sekretariat@radwanice.pl
Adres strony url ww.radwanice.pl,www.bip.radwanice.pl
Regon 39064763000000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Wdrożenie e-usług publicznych w Gminie Radwanice” współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 – 2020.
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia ww.bip.radwanice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja ww.bip.radwanice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Radwanicach, ul Przemysłowa 17, 59-160 Radwanice
Numer referencyjny GpVI.271.11.2017
Rodz zam D
Okres2c 09/06/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument ma dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy dotyczące terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa dokumenty określone w pkt 1) dotyczące tych podmiotów. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty, o których mowa w pkt 1).
Inne dokumenty niewymienione 1) W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, o których mowa w pkt 5.1 ppkt 2 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów wykonawca, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenie (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2) pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych; UWAGA: Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony są uprawnione do wprowadzenia do umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający przewiduje możliwość zmiany, za zgodą obu stron, istotnych postanowień zawartej umowy pod warunkiem zajścia co najmniej jednej z poniższych okoliczności: a) zastosowania produktów zamiennych w stosunku do produktów wskazanych w ofercie, w uzasadnionych przypadkach (w szczególności w przypadku zaprzestania produkcji, niedostępności na rynku itp.) – pod warunkiem, że produkty zamienne spełniają wszystkie wymagania przewidziane w załączniku nr 1 do umowy oraz posiadają okres gwarancji wskazany w ofercie stanowiącej załącznik nr 2 do umowy, a zmiana nie prowadzi do zwiększenia wysokości wynagrodzenia wykonawcy. b) pojawienie się na rynku urządzenia producenta sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji – pod warunkiem, że produkty zamienne spełniają wszystkie wymagania przewidziane w załączniku nr 1 do umowy oraz posiadają okres gwarancji wskazany w ofercie stanowiącej załącznik nr 2 do umowy, a zmiana nie prowadzi do zwiększenia wysokości wynagrodzenia wykonawcy; c) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego urządzenia zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wad – pod warunkiem, że produkty zamienne spełniają wszystkie wymagania przewidziane w załączniku nr 1 do umowy oraz posiadają okres gwarancji wskazany w ofercie stanowiącej załącznik nr 2 do umowy, a zmiana nie prowadzi do zwiększenia wysokości wynagrodzenia wykonawcy; d) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji zamawiającego; 3. Strony postanawiają, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – wynagrodzenie przewidziane niniejszą Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części Wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy dotyczących terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na przyczyny leżące po stronie zamawiającego, w takim wypadku termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas trwania przyczyny leżące po stronie zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Data skl 20/04/2017
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)